Ю әрпі мен дыбысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ю әрпі мен дыбысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сауат ашу пәні
Материалдың қысқаша нұсқасы



Күні: 16.02.2018 ж.

Сынып: 1 Г

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.9.2 дыбыстардың сөздегі қызметінтүсіну (ь,ъ таңбалары,ф,в,ц,ч дыбыстары,е,ю,я қосарлы дыбыстары) және дұрыс оқу

Сабақтың мақсаттары

Барлығы:Жаңа білімі меңгереді.

Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Ою-орнамент

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

.

  • Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

  • Топқа бөлу.Сандықшадан топ аттарын алу

  • 1.Білімділер

  • 2.Болашақ

  • 3.Асыл тас


Шаттық шебері













Сандықша,қағаздар

Сабақтың ортасы

8 минут



Өткен сабақты пысықтау

«Кім көп біледі?»

-Әріп дегеніміз не?

-Буындардан не жасалады?

-Сөз неден құралады?

Жұмбақ

Қыс бойы жатады,

Тәтті ұйқыға батады

Жауабы АЮ

А дыбысының орнына О дыбысын қойып айту

Ою

Ою туралы мағлұмат беру


1Тыңдалым

DrawObject1

Ертегі желісімен сабақ бастау.

а)Бір күні аю,қасқыр, түлкі-үшеуі жарыс ұйымдастырады.Кім бірінші мәреге жетеді,сол орман патшалығын ие болады деп.Барлығы келіседі.

Әрі қарай кейіпкерлермен таныса отырып ертегіні жалғастырамын

Аю туралы мағлұмат бере кету

Аю- медведь-

  • Аю қандай аң?

  • Түсі қандай?

  • Оның аяғы қандай болады?

  • Ол қайда тіршілік етеді?


2 Оқылым


Сөздерді оқып шығу

Ю дыбысы бар сөздерге назар аудару

Ю дыбысының айтылуы және жазылуы туралы түсінік беру





Түлкі туралы не білеміз?

Түлкі –лиса –

ә)Түлкі аюды ауқаулығын пайдаланғысы келді.Ол барлығын алдап озып кеттем деді.

Ал біз әрі қарай тапсырманы орындай берейік.


Жазылым


-Баспа түрімен таныстыру

-Ауада жазу;

-Жазба түрін жазу

Дискриптор : білім алушы

-Әріппен танысады

-Дәптерге жазады;


Қасқыр қандай аң?

Қасқыр-Волк –

Б)Қасқыр өзінің күшіне сеніп жеңімпаз болуына сенді.Бірақ ол жай қимылдады.

-Ал біз балалар жылдам—жылдам қимылдап ребус шешейік

«Ойлан, тап!» әдісі


Жұптық жұмыс

«Ойлан,жұптас,бөліс!» әдісі


-Дыбыстарды ажырату

-Топтастыру

-Тиісті әріпті қою

ю

DrawObject2

Дауысты Дауыссыз


О...... есе.......

Қо.... а..........


Дискриптор : білім алушы

-дыбыстарды ажыратады,

-ю дыбысы бар сөздерді топтастырады

-көп нүктенің орнына тиісті дыбыстарды қояды


В)Қорбаңдаған аю аралардың ұясына кезікті.

-Балалар ол нені жақсы көреді





Топтық жұмыс

1.Өрмекші торын құрайды.

2. «Өз орнынды тап» ойыны

3. «Ою» жапсыру шығармашылық тапсырма





Таныстырылым, оқулықпен жұмыс













Суреттер,слайд











Слайд




















































Слайд













Суреттер





































Үлестірме қағаздар




















Постер қорғайды

Сергіту сәті

1 минут

Жануарлардың қимылдарын,дыбыстарын шығару


Аяқталуы

16 минут

Қызықты тапсырма

8 минут





Г) Аралар аюды талады.Таланған аю тез жүгірді.

Қасқыр мен түлкіден озып кетті

-Балалар бізде аю сияқты жылдам тапсырма орындайық.Біз білім шыңына жетуіміз керек.


Қалыптастырушы бағалау

Берілген суреттердің атауларының алғашұы дыбыстарын алып,сөз құра.Шыққан сөзді кестеге жазып, оқы.










Дискриптор : білім алушы

-суреттеді танып біледі

-аттарын естеріне түсіреді

-кестені толтырады

-сөзді оқиды









Аю мәреге бірінші болып жетті.








Оқулық, дәптерлер.
















Бағалау парақтары


Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


«Пирамида» әдісі






Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Саат ашу сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
03.06.2018
528
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі