Күні: 16.02.2018
ж.
Сынып: 1
Г
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю
әрпі.
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
1.2.9.2 дыбыстардың сөздегі қызметінтүсіну
(ь,ъ таңбалары,ф,в,ц,ч дыбыстары,е,ю,я қосарлы дыбыстары) және
дұрыс оқу
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы:Жаңа білімі
меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс
қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін
көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет
көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық байланыс
|
Өнер, ана тілі сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Ою-орнамент
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
5 минут
|
.
-
Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
-
-
Топқа бөлу.Сандықшадан топ
аттарын алу
-
1.Білімділер
-
2.Болашақ
-
3.Асыл тас
|
Шаттық шебері
Сандықша,қағаздар
|
Сабақтың ортасы
8
минут
|
Өткен сабақты пысықтау
«Кім көп біледі?»
-Әріп дегеніміз не?
-Буындардан не жасалады?
-Сөз неден құралады?
Жұмбақ
Қыс
бойы жатады,
Тәтті ұйқыға батады
Жауабы АЮ
А
дыбысының орнына О дыбысын қойып айту
Ою
Ою
туралы мағлұмат беру
№1Тыңдалым
Ертегі желісімен сабақ
бастау.
а)Бір күні аю,қасқыр,
түлкі-үшеуі жарыс ұйымдастырады.Кім бірінші мәреге жетеді,сол орман
патшалығын ие болады деп.Барлығы келіседі.
Әрі
қарай кейіпкерлермен таныса отырып ертегіні
жалғастырамын
Аю
туралы мағлұмат бере кету
Аю-
медведь-
-
Аю
қандай аң?
-
Түсі
қандай?
-
Оның аяғы қандай болады?
-
Ол
қайда тіршілік етеді?
№2
Оқылым
Сөздерді оқып шығу
Ю
дыбысы бар сөздерге назар аудару
Ю
дыбысының айтылуы және жазылуы туралы түсінік
беру
Түлкі туралы не білеміз?
Түлкі –лиса –
ә)Түлкі аюды ауқаулығын
пайдаланғысы келді.Ол барлығын алдап озып кеттем
деді.
Ал біз әрі қарай тапсырманы орындай
берейік.
№Жазылым
-Баспа түрімен таныстыру
-Ауада жазу;
-Жазба түрін
жазу
Дискриптор : білім
алушы
-Әріппен танысады
-Дәптерге жазады;
Қасқыр қандай
аң?
Қасқыр-Волк –
Б)Қасқыр өзінің күшіне сеніп
жеңімпаз болуына сенді.Бірақ ол жай
қимылдады.
-Ал біз балалар жылдам—жылдам қимылдап ребус
шешейік
«Ойлан, тап!»
әдісі
Жұптық жұмыс
«Ойлан,жұптас,бөліс!»
әдісі
-Дыбыстарды ажырату
-Топтастыру
-Тиісті әріпті
қою
ю
Дауысты Дауыссыз
О......
есе.......
Қо....
а..........
Дискриптор : білім
алушы
-дыбыстарды ажыратады,
-ю дыбысы бар сөздерді
топтастырады
-көп нүктенің орнына тиісті дыбыстарды
қояды
В)Қорбаңдаған аю аралардың
ұясына кезікті.
-Балалар ол нені жақсы
көреді
Топтық жұмыс
1.Өрмекші торын құрайды.
2. «Өз орнынды тап»
ойыны
3. «Ою» жапсыру шығармашылық
тапсырма
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Суреттер,слайд
Слайд
Слайд
Суреттер
Үлестірме қағаздар
Постер қорғайды
|
Сергіту сәті
1 минут
|
Жануарлардың қимылдарын,дыбыстарын
шығару
|
|
Аяқталуы
16
минут
Қызықты тапсырма
8
минут
|
Г) Аралар аюды
талады.Таланған аю тез жүгірді.
Қасқыр мен түлкіден озып
кетті
-Балалар бізде аю сияқты жылдам
тапсырма орындайық.Біз білім шыңына жетуіміз
керек.
Қалыптастырушы
бағалау
Берілген суреттердің атауларының алғашұы
дыбыстарын алып,сөз құра.Шыққан сөзді кестеге жазып,
оқы.
Дискриптор : білім
алушы
-суреттеді танып
біледі
-аттарын естеріне
түсіреді
-кестені
толтырады
-сөзді
оқиды
Аю мәреге бірінші болып жетті.
|
Оқулық, дәптерлер.
Бағалау парақтары
|
Сабақтың соңы
2 минут
|
Рефлексия
Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау
«Пирамида» әдісі
|
Смайликтер
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай
тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін
тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап
бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Саат ашу
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|