Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ю дыбысы мен әріпі тақырыбына ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:_____________ Оқу ісінің меңгерушісі: Пәні: Әліппе
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Юю дыбысы және әрпі
(Сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
Әліппе кезеңі |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Рахимжанова Д.М. |
|||||
Күні: |
11.12.23ж |
|||||
Сынып: 1 «Ә» |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Юю дыбысы және әрпі |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес күтілетін нәтижелер |
Білімділік: Мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөледі, жаңа үйренген дыбысты анықтайды; дыбыс пен әріпті таниды, оларды бір-бір-бірінен ажыратады; оқу түрлерін (буындап оқу, сөздерді тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолданады, түсініп оқиды; дыбыстарды дұрыс дыбыстайды, оның мағына ажыратушы қызметін түсінеді; көркем жазу талаптарына сай, жазу жолы, жол аралығын, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады; Дамытушылық: сөздік қоры жаңа сөздермен байиды; сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды. Тәрбиелілігі: өз сыныбын таза ұстауға, сынып және мектеп мүлкіне қамқорлықпен қарауға тырысады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс-тар |
||
Сабақтың басы ___мин |
(Ұ) Сабақ алдындағы жағымды көңіл-күй -Сәлем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды) |
Білім алушыларға сабақ алдында жағымды көңіл күй қалыптастыру |
МҚ: «Керемет» «Жарайсың-дар» |
слайд сурет |
||
Сабақтың ортасы Ой қозғау ___мин |
Жануарлар мен зат атауларын атайды. Ою, аю сөзінен ю дыбысының орнын анықта Юю дыбысы сөздің ортасында және соңында келеді. |
Суреттегі заттың атауын болжайды. Сөз ішінен ю дыбысының орнын анықтайды.Дауысты/дауыссыз екенін ажыратады Жаңа сабақтың не тура-лы болатынын, тақыры-бын болжайды |
МҚ: «Керемет» «Жарайсың-дар» «Бәрекелді» |
слайд Сурет-тер |
||
Айтылым ___мин |
(МК,Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы Оқулықпен жұмыс. Сурет бойынша әңгіме құрау. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем сөз санын анық-тау. Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау. Өтілген жаңа дыбысы бар «ою» сөзіне дыбыстық талдау жасау Сурет бойынша әңгіме құрау
«Көркем еңбек сабағы болды. Сабаққа балалар ермексаздан ою жасады. Оюлары әдемі болып шықты». Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау |
Оқушылар сурет бойынша әңгіме құрайды. Әңгімені сөйлемдерге талдайды Жаңа дыбысы бар сөзге дыбыстық талдау жасайды Юю дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады |
МҚ: «Керемет» «Жарайсың-дар» «Бәрекелді»
|
слайд смайликтер
|
||
Оқылым ___мин |
(МК,Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы Оқылым. Оқулықпен жұмыс (Ұ) Сөздерді оқы. Мағынасын түсіндір. Юю дыбысы-ның сөз ішіндегі орнын анықта қию қою күю азаю құю тою түю көбею Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқу. Ою Әлия бояумен ою салды. Самат ою ойды. Ал Арнұр ермексаздан ою жасады. Оюлар әдемі болып шықты. Ою – ұлттық нақыш. Тапсырма: Мәтін бойынша 3 сұрақ құрастыр |
Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды Сөз алдына тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсінеді Мәтінді түсініп оқиды. Сұрақ құрастырады |
МҚ: «Керемет» «Жарайсың-дар» «Бәрекелді»
|
слайд смайликтер
|
||
___мин
|
Жаңылтпашты оқып, жатқа айт Жаңылтпаш Ою ою ойым бар-ды, Ойналмастан ойын қалды. |
Жаңылтпашты жаңыл-май мәнерлеп оқиды. Жатқа айтады |
|
|
||
Саралау тапсырмалары ___мин |
1-деңгей: «аю, ою» сөздерінде неше әріп, неше дыбыс бар екенін тап. 2-деңгей: ю қосарлы дыбысы сөздің қай жерінде келетіні анықта. 3-деңгей: Аю, ою сөздерінің бірімен сөйлем құра |
«аю, ою» сөздерінде қанша әріп және дыбыс бар екенін табады. Дыбыстық талдау жасайды Сөйлем құрайды |
МҚ: «Керемет» «Жарайсың-дар» «Бәрекелді» |
Оқулық слайд сурет |
||
Сергіту сәті ___мин |
Қане, балалар, тұрамыз, Үлкен шеңбер құрамыз. Орнымыздан тұрамыз. Құс болып қанат қағамыз. Қайта отырып, Орнымызды табамыз. |
Көңілді әнге қосылады |
|
слайд
|
||
Өзіндік жұмыс ___мин |
(Ө) берілген буындардан сөз құрап жаз |
Берілген буындардан сөз құрап жазады |
«жарайсың-дар» «керемет» |
|
||
Дәптермен жұмыс ___мин |
(МК,Ө) Жазу дәптерімен жұмыс.
|
Жазу жолын, жолара-лықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықта-рын сақтап, әріп элементтерін бір-бірімен байланыстырып. көркем жазады |
Білім алушыларға қолдау көрсету «жарайсың-дар» «керемет» |
Жұмыс дәптері
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |