Сынып: 1 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Кейіпкерлерді сипаттаймын. Юю дыбысы мен әрпі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1,2,5,1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру (мұғ. көмегімен)1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін коллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді, жай сөйлемдер құрап жазадыКөбі: Мәтінді талдайдыКейбірі: Мәтін бойынша өз ойын білдіріп, дәлелдеулер жасайды. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба |
Тілдік құзыреттілік | Аю-медведь-bear |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
| Миға шабуылӘжем ою ояды,Оюды әдемі қияды.Оюды қою керек әдемілеп,Сонда бізде әдемі құрақ көрпе шығады.Оқушылар қолдарындағы оюларды біріктіріп, көрпе құрастырады. Ою түсіне байланысты топқа бөлінеді.– Балалар, қай әріп бізге таныс емес?Толық ай ойланыпты,Таяққа байланыпты.Балалар оқысын деп«Ю»-ға ол айналыпты.«Ю»-ды кім сипаттайды?Білсең де И мен жай У-ды,Жаза алмас едің аюды.Ою, тою, қоюғаҰмытпа Ю-ды қоюға. |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы
| Жеке жұмысСөздерге дыбыстық талдау жасау (ою, юбка, аю)Бағалау: Қөршісі бағалайдыОқулықпене жұмысҚарамен жазылған сөздерді хормен, тізбектей жеке оқыту, сөздік, буындық талдау жасату.Өздік бағалау |
Қызыл, көк қақпақтар оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті | Қорбаңдаған аюдыңҚұлпынайы көп екен.Теріп теріп алайықҚалтамызға салайық. |
|
Дәптермен жұмыс | Жазылымауада жазып дағдыланады. Юю әрпін жазады |
дәптерлер. |
Топтық жұмыс | Мәтінмен жұмысӘр топ оқып, талдап, өзара сұрақ қояды.Бағалау;«1 ұсыныс, 1 тілек» |
|
Сабақтың соңы
| РефлексияОқу сатысы арқылы өзін бағалау |
Оқу сатысы |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |