Материалдар / "ЮНЕСКО-ның әлемдік мұра нысандары"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"ЮНЕСКО-ның әлемдік мұра нысандары"

Материал туралы қысқаша түсінік
"ЮНЕСКО-ның әлемдік мұра нысандары" тақырыбындағы ҚМЖ. Сабақ тақырыбы: 11.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру; 11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі);
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
55
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Туризм: экотуризм. Шешендік сөздер


МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 11

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

ЮНЕСКО-ның әлемдік мұра нысандары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру;

11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі);

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: мәтіннің мазмұнын түсіну, қажетті ақпараттарды орынды қолданып, эссе жазу;

Көпшілігі: мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді түсіну, толықтыру, қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу;

Кейбір оқушылар: мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру, қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу.

Бағалау критерийі

  • мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

  • берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеп және толықтырады;

  • қажетті ақпараттарды орынды қолданады;

  • көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазады.

Ойлау

дағдысының

деңгейі

Түсіну, қолдану, талдау

Құндылықтарға

баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият (3-құндылық)

Алдыңғы білім

Туризм: экотуризм. Шешендік сөздер.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы







































Сабақтың ортасы








































Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Ойтүрткі сұрақтары.

  • Балалар, ЮНЕСКО туралы не білеміз?

(оқушылар жауабы тыңдалады).

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

Оқылым мәтінін оқып шығыңыз. Аталған

нысандардың Қазақстан туризмінде алатын орнын көрсетіңдер.

Тапсырма. Мәтіндерді оқып, кесте бойынша талдау жасаңдар.

Туристік нысан

Қазақстан туризмінде алатын орны



Дескриптор:

  • Туристік нысандарды талдап жазады;

  • Қазақстан туризмінде алатын орнын талдап жазады.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

Тапсырма.

Дескриптор:

  • ЮНЕСКО-нің әлемдік мұра тізіміне жаңа нысандар қосады;

  • Ойларын ортаға салады;

  • Дәлелді пікірлер айтады.

  • Тақырып бойынша эссе жазады;

  • Эссе бойынша аргументтер келтіреді;

  • Пікірлерін өмірмен байланыстырады;

  • Тақырып бойынша қорытынды шығарады.

  • Өздері жазған эсседегі тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіреді.

ҚБ

«Автор орындығы». Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.




Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.


Оқушылар ойтүрткі сұрақтарын жауап береді.










Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.




Оқылым мәтінін оқып шығыңыз. Аталған

нысандардың Қазақстан туризмінде алатын орнын көрсетіңдер.

















Мәтіндерді оқып, кесте бойынша талдау жасаңдар.


Туристік нысандарды талдап жазады;

Қазақстан туризмінде алатын орнын талдап жазады.







ЮНЕСКО-нің әлемдік мұра тізіміне жаңа нысандар қосады;

Ойларын ортаға салады;

Дәлелді пікірлер айтады.

Тақырып бойынша эссе жазады;

Эссе бойынша аргументтер келтіреді;

Пікірлерін өмірмен байланыстырады;

Тақырып бойынша қорытынды шығарады.

Өздері жазған эсседегі тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіреді.





Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.











ҚБ






























ҚБ









ҚБ














ҚБ







11-сынып «Қазақ тілі»

оқулығы
































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!