Бөлімі:
|
I
– Әліппеге дейінгі
кезең
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сейдилдаева Гульмира
Ерболатовна
|
Күні:
|
10.10.2024
ж
|
Сынып:
|
1
“А”
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Зз дыбысы және
әрпі
(Әліппе. Оқулық 38-
бет, «Атамұра» баспасы, 2021
ж.)
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
1.1.5.1 заттар мен
құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді
қолдану;
1.2.5.1 мұғалімнің
қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою,
сұраққа жауап беру;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен бай/н көркем жазу талаптарына
сай жазу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-
Заттар мен
құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді
қолданады.
-
Мұғалімнің
қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қояды,
сұраққа жауап береді.
Жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазады
|
Құндылықтар:
|
Жасампаздық және
жаңашылдық
|
Сабақтың
кезеңі/уақыт
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
1
минут
|
1.Оқушылармен
амандасу, көңіл-күйлерін
сұрау
Бір-екі-үш
Сынып іші
тып-тыныш
Жалқаулықты
тастаймыз
Сабақты біз
бастаймыз.
2.Ендеше сабағымызды
бастайық!
|
1.Оқушылар
мұғаліммен амандасады
2.Оқушылар сабаққа
зейінін салады
|
Керемет!
|
Ұйымдас
тыру
|
Алдыңғы
білім
3
минут
|
34 –
сабақ.
«Кім
жылдам?»
|
Алдыңғы білімін
пысықтау
Өткен дауыссыз, дауысты
әріптерді аралар ұяшығына
орналастырады
|
Дескриптор:
-өткен дауысты, дауыссыз
дыбыстарды
орналастырады
Ы дыбысы бар сөздерді
айтады
|
37-бет
Кеспе
әріптер
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Дыбыс туралы
бейнетаспа
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын жариялау:
1.«Зз»дыбысының айтылу
ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға
ажыратасыңдар.
2.«Зз» дыбысының таңбасы –
оның әрпімен танысасыңдар.
3. «Зз» әрпін көркем жазып
үйренесіңдер.
4. «З» қандай
дыбыс?
5. Ол неліктен дауыссыз
болады?
6. Оны қандай түспен
белгілейміз?
|
Сұрақтарға жауап
береді
|
Жарайсыңдар!
|
«З» кеспе
әрпі
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
|
Суретпен
жұмыс
Мынау не? Бұл
–қаз.
Қаздың қасында нелері
бар? Қаздың балапандары бар.
Оның балапандары
нешеу? Оның балапандары бесеу.
Суретке байланысты
сөйлемдер құру
Қаз суда жүзеді. Балапандарына жүзуді
үйретеді.
Жеке жұмыс
«Қаз» сөзіне дыбыстық талдау
жасау
Буынға бөлу
«Зз»дыбысының айтылу
ерекшелігімен танысу.
«Зз»дыбысының
таңбасы–оның әрпімен танысу.
|
Қаз суда жүзеді.
Балапандарына жүзуді үйретеді.
|
Дескриптор:
-«қаз» сөзіне көк,
қызыл фишкалар арқылы дыбыстық талдау жасайды
-Сөзде бір дауысты
дыбыс болғандықтан, сөз бір буыннан тұратынын айтады.
-«З» дыбысының айтылу
ерекшелігімен танысады
|
|
1
минут
|
Сергіту
сәті. Ритмикалық
жаттығу
|
Жаттығу
жасайды
|
|
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
Ұжымдық
жұмыс «Дыбыстық
жинақтау»
|
Берілген сөздермен мәтінді буындап, тұтас
оқиды
|
Дескриптор:
-берілген сөздермен мәтінді буындап, тұтас
оқиды
|
38
бет
|
8
минут
|
Дәптермен жұмыс
Жеке жұмыс
“З” әріпі туралы
бейнежазба
Оқулықтағы «З» әрпінің
таңбалануына назара удару.
«З» әрпін тақтаға
жазып көрсету
|
|
Дескриптор:
-З әрпінің бас
және кіші әрпін жазады.
-З әрпі
кездесетін сөздерді көркем жазады
|
38
бет
|
8
минут
|
Сабақты бекіту және
саралау
1 деңгей:
Берілген дыбыстық
сызбаға төмендегі қай сурет атауы сәйкес келетінін анықта.
2 деңгей:
«З» дыбысы сөздің қай
бөлігінде (басында,ортасында, соңында) орналасқанын анықта. Сөзді
буынға бөл.
3-деңгей:
Қобыз,көзілдірік, зымыран
сөздерінің бірімен сөйлем
құра.
|
|
Дескриптор:
-1-деңгейдегі оқушылар
дыбыстық сызбаға «қобыз» суретінің атауы сәйкес келетінін
анықтайды.
-2-деңгейдегі оқушылар
«қобыз»сөзіндегі «з» дыбысының орнын анықтайды. Сөзді буынға
бөледі.
-3-деңгейдегі
оқушылар қобыз,
көзілдірік, зымыран
сөздерінің бірімен
сөйлем
құрайды
|
|
Рефлексия
1
минут
|
Тикток`
кері
байланысы
|
Жаңа тақырып бойынша ойларын
айтады
|
Жарайсыңдар!
Керемет!
|
|