Материалдар / з сынып кейіпкердің қозғалысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

з сынып кейіпкердің қозғалысы

Материал туралы қысқаша түсінік
цифрлық сауаттылық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2023
708
18 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 3а

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкердің қозғалысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.4 программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Кейіпкерді қозғалтуда координаталарды қолданудың тимділігін біледі.

Көптеген оқушылар:

Кейіпкер қозғалысын іске қосатын командалар туралы түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар:

Scratch ортасында кейіпкерлердің қозғалысын ұйымдастыруды үйренеді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі.

Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын қадағалайды, оқушыларды іскелік ырғаққа бейімдейді.

Циклдің адам өміріндегі маңызы қандай?

Күнделікті тұрмыстағы қандай іс-әрекеттерді циклдік алгоритмге мысал ретінде алуға болады?

Сабақ тақырыбына жетелеу. Оқулық бойынша сабақ тақырыбын ашу

Мұғаліммен амандасады.

Оқушылар өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді.


Жаңа сабаққа дайындалады.

жұлдызша


Оқулық



Сабақтың ортасы

Жаңа білімді меңгеру.

Scratch ортасында мультфильм, ойын, шағын оқиғалар құрастыруға болады. Scratch ортасында қозғалысты ұйымдастыру ерекше маңызды. Кез келген оқиғалар тізбегін немесе ойын жобасын қозғалыссыз жүзеге асыру мүмкін емес. Scratch ортасында қозғалысты ұйымдастыруда қолданылатын негізгі командалық блоктармен

танысамыз.

Scratch-те кейіпкер сахнадағы х пен у координата-

лары арқылы басқарылады (2-сурет). Кейіп кердің сахна жазықтығында көлденең сызық бойына орналасуын х, ал тік сызық бойына орналасуын у осьтері арқылы көрсетеді.


Практикалық жұмыс

Ертегі екі шағын оқиғадан тұрады:

Арманның қоян мен кездесуі;

Арманның құралаймен кездесуі.

Практикалық жұмыс

Жаңа сабақты меңгереді.














Тапсырманы орындайды






















Тапсырманы орындайды


















жұлдызша





















жұлдызша

Интеракт-ивті тақта


Компьютер













Компьютер






















Дептер

Сабақтың соңы

Сабақты бекіту.

Scratch-тің Басқару блогында циклдік алго ритмдерді программалауға қолданатын командалық блоктың неше түрі орналасқан?

Программаны орындау кезінде цикл өз жұмысын тоқтатпаса, не істеу керек?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Және сабақ бойынша бағаланады. Кері байланыс жасайды

2

Дептер

Үй тапсырмасы

Кейіпкердің қозғалысы

12-15 бет


Оқулық













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!