Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Заман талабына сай білім беру бағыттарының тиімділігі
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Заман талабына сай білім беру бағыттарының тиімділігі
Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріме жеті модульді ықпалдастыра отырып, топпен жұмыс жасаудың тиімділігін көрсету арқылы жұмыстарына өзгеріс енгізу;
Тақырыбы: Құрылымдық, модульдық, объектілі-бағдарлы жəне визуалды программалау Мақсаты: Құрылымдық, модульдық, объектілі-бағдарлы жəне визуалды программалау тілдері жалпы білім беру.Күтілетін нәтиже:Құрылымдық, модульдық, объектілі-бағдарлы жəне визуалды программалау тілдері жалпы білім алады.Қолданылатын әдіс –тәсілдер: «Ғажайып жетілік»«Топтық зерттеу»
КомпьютердеMyTestXбағдарламасы арқылы тест тапсырады.
Слайд
компьютер
5минут
14 минут
1 минут
10 минут
Негізгі бөлім.Сабақтың мақсатын түсіндіремін.Презентация арқылы жаңа сабақтың материалымен таныстырамын.
«Топтық зерттеу» әдісін қолдана отырып, оқушылардың жаңа тақырыпқа қатысты көрсетілген слайдтан түйгендерін және ресурстан пайдалана отырып, сұрақтарды флипчартқа түсірулеріне нұсқау беремін.
Топты бағалауға нұсқау беру.
Сергіту сәті.
Жаңа сабақты бекітуСемантикалық картаны толтыруға нұсқау беремін. Жекелей тапсырма
Оқушылар оқушы мониторы арқылы жаңа сабақтың материалын көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді.
Әр топ тақырыпты талқылап, түйінді идеяларын маркер арқылы флипчартқа түсіреді.Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды. Топтар бір-біріне сұрақ қояды.
Әріптесіңізекеуіңіз, біреуіңізтақтаға, ал екіншіңізқарама-қарсыжаққақарапотырып, бір- біріненегізгісөзайтып, солсөзгетүсінікбереді.
Өзара бірін-бірі, топты бағалау. Фигуралар арқылы
Білемін, Білдім,Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады.
Үй тапсырмасын белгілеп алады.Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді.
Слайд
фигуралар
Стикер.
Бағалаупарағы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз