Материалдар / Заман талабына сай білім беру бағыттарының тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Заман талабына сай білім беру бағыттарының тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріме жеті модульді ықпалдастыра отырып, топпен жұмыс жасаудың тиімділігін көрсету арқылы жұмыстарына өзгеріс енгізу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
713
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар №5


Информатика пәні мұғалімі:

Сыныбы: 10а

Мерзімі: 04.10.2016ж

Уақыты:

Пәні: информатика


Тақырыбы: Құрылымдық, модульдық, объектілі-бағдарлы жəне визуалды программалау

Мақсаты: Құрылымдық, модульдық, объектілі-бағдарлы жəне визуалды программалау тілдері жалпы білім беру.

Күтілетін нәтиже:Құрылымдық, модульдық, объектілі-бағдарлы жəне визуалды программалау тілдері жалпы білім алады.

Қолданылатын әдіс –тәсілдер: «Ғажайып жетілік»«Топтық зерттеу»


Уақыты

Мұғалімніңіс-әрекеті

Оқушыныңіс-әрекеті

Ресурстар

3минут





  1. Кіріспе.

2.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларменсәлемдесу.

Оқушылардытүгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын орнату. «Ән мен әнші»ойыныарқылыкеспеқағазға 2 түрліөлеңжазып- 2 топқабөлу


Мұғалімменсәлемдесу.


Шаттықшеңберінжасап, ұялы телефон арқылыөлеңестіртіп, ортадағыорындықүстіненкеспеқағаздарыналып, қолындағыөлеңшумағы мен топтарғабөлінеді.





Кеспеқағаздар,

Ұялы телефон

7 минут





Үйтапсырмасынпысықтау.

«Ғажайыпжетілік» ойыныарқылысұрақтарберемін.


Тест тапсырмаларын орындату

Тест тапсырмаларын компьютерде орнатылған My TestX көмегімен орындату.

.

Интербелсендітақтадағы 1-7 сандардыңартындағыжасырынғансұрақтарғажауапбереді.



КомпьютердеMyTestXбағдарламасы арқылы тест тапсырады.


Слайд





компьютер



5минут








14 минут









1 минут





10 минут

Негізгі бөлім.

Сабақтың мақсатын түсіндіремін.

Презентация арқылы жаңа сабақтың материалымен таныстырамын.


«Топтық зерттеу» әдісін қолдана отырып, оқушылардың жаңа тақырыпқа қатысты көрсетілген слайдтан түйгендерін және ресурстан пайдалана отырып, сұрақтарды флипчартқа түсірулеріне нұсқау беремін.


Топты бағалауға нұсқау беру.


Сергіту сәті.



Жаңа сабақты бекіту

Семантикалық картаны толтыруға нұсқау беремін. Жекелей тапсырма


Оқушылар оқушы мониторы арқылы жаңа сабақтың материалын көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді.


Әр топ тақырыпты талқылап, түйінді идеяларын маркер арқылы флипчартқа түсіреді.Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды. Топтар бір-біріне сұрақ қояды.


Топты бағалайды бағдаршам арқылы.


Монитордан көрген биіне билейді


Оқушылар семантикалық картаны толтырады.




слайд







флипчарт, маркер






бағдаршам түстері


бейнеролик




кеспе қағаз



3 минут






2 минут


Қорытынды.

Блиц-кездесу. Негізгісөздергетүсінігін беру.



Бір-бірін бағалауға, топты бағалауға нұсқау беру.


БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін,стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру.

Үйге тапсырма: § 5

Жиынтықб ағаны өзім қоямын.

Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңізтақтаға, ал екіншіңіз қарама-қарсы жаққа қарапотырып, бір- біріне негізгі сөзайтып, сол сөзге түсінік береді.


Өзара бірін-бірі, топты бағалау. Фигуралар арқылы


Білемін, Білдім,Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады.


Үй тапсырмасын белгілеп алады.

Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді.



Слайд




фигуралар


Стикер.





Бағалаупарағы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!