Материалдар / Заман талабына сай білім беру бағыттарының тиімділігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Заман талабына сай білім беру бағыттарының тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріме жеті модульді ықпалдастыра отырып, топпен жұмыс жасаудың тиімділігін көрсету арқылы жұмыстарына өзгеріс енгізу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
601
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар №5

Информатика пәні мұғалімі: Сыныбы: 10аМерзімі: 04.10.2016жУақыты:Пәні: информатика

Тақырыбы: Құрылымдық, модульдық, объектілі-бағдарлы жəне визуалды программалау Мақсаты: Құрылымдық, модульдық, объектілі-бағдарлы жəне визуалды программалау тілдері жалпы білім беру.Күтілетін нәтиже:Құрылымдық, модульдық, объектілі-бағдарлы жəне визуалды программалау тілдері жалпы білім алады.Қолданылатын әдіс –тәсілдер: «Ғажайып жетілік»«Топтық зерттеу»

УақытыМұғалімніңіс-әрекетіОқушыныңіс-әрекетіРесурстар
3минут







  • Кіріспе.
  • 2.Ұйымдастыру кезеңі.Оқушыларменсәлемдесу.Оқушылардытүгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын орнату. «Ән мен әнші»ойыныарқылыкеспеқағазға 2 түрліөлеңжазып- 2 топқабөлу

    Мұғалімменсәлемдесу.

    Шаттықшеңберінжасап, ұялы телефон арқылыөлеңестіртіп, ортадағыорындықүстіненкеспеқағаздарыналып, қолындағыөлеңшумағы мен топтарғабөлінеді.







    Кеспеқағаздар,Ұялы телефон
    7 минут







    Үйтапсырмасынпысықтау.«Ғажайыпжетілік» ойыныарқылысұрақтарберемін.

    Тест тапсырмаларын орындатуТест тапсырмаларын компьютерде орнатылған My TestX көмегімен орындату..
    Интербелсендітақтадағы 1-7 сандардыңартындағыжасырынғансұрақтарғажауапбереді.



    КомпьютердеMyTestXбағдарламасы арқылы тест тапсырады.


    Слайд







    компьютер




    5минут













    14 минут















    1 минут







    10 минут
    Негізгі бөлім.Сабақтың мақсатын түсіндіремін.Презентация арқылы жаңа сабақтың материалымен таныстырамын.

    «Топтық зерттеу» әдісін қолдана отырып, оқушылардың жаңа тақырыпқа қатысты көрсетілген слайдтан түйгендерін және ресурстан пайдалана отырып, сұрақтарды флипчартқа түсірулеріне нұсқау беремін.

    Топты бағалауға нұсқау беру.

    Сергіту сәті.



    Жаңа сабақты бекітуСемантикалық картаны толтыруға нұсқау беремін. Жекелей тапсырма


    Оқушылар оқушы мониторы арқылы жаңа сабақтың материалын көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді.

    Әр топ тақырыпты талқылап, түйінді идеяларын маркер арқылы флипчартқа түсіреді.Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды. Топтар бір-біріне сұрақ қояды.

    Топты бағалайды бағдаршам арқылы.

    Монитордан көрген биіне билейді

    Оқушылар семантикалық картаны толтырады.





    слайд











    флипчарт, маркер









    бағдаршам түстері

    бейнеролик





    кеспе қағаз




    3 минут









    2 минут

    Қорытынды.Блиц-кездесу. Негізгісөздергетүсінігін беру.



    Бір-бірін бағалауға, топты бағалауға нұсқау беру.

    БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін,стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру.Үйге тапсырма: § 5Жиынтықб ағаны өзім қоямын.
    Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңізтақтаға, ал екіншіңіз қарама-қарсы жаққа қарапотырып, бір- біріне негізгі сөзайтып, сол сөзге түсінік береді.

    Өзара бірін-бірі, топты бағалау. Фигуралар арқылы

    Білемін, Білдім,Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады.

    Үй тапсырмасын белгілеп алады.Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді.




    Слайд





    фигуралар

    Стикер.







    Бағалаупарағы



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!