Сәлемдесу.
«Бес
қадам»
әдісі арқылы
амандасу. Ата-аналар бес жылы сөздер
айту арқылы амандасып кіреді.
Топқа
бөлу. Қиынды қағаздарды алу арқылы
топқа бөлінеді.
І топ.
Мектеп
ІІ топ.
Ата-ана
ІІІ топ.
Оқушы
Мұғалім: Сәлемесіздер ме, құрметті
ата-аналар! Бүгінгі ата-аналар жиналысына қош
келдіңіздер!
Ата-ананың
тілегі-баласының жақсы адам болуы,
еңбексүйгішті , оқу мен еңбектегі табыстары. Құрметті ата-аналар!
Біз ерекше ата-аналар жиналысын өткізгелі
отырмыз. Мектеп директорының
тәрбие-ісі жөніндегі орынбасарлары мен мен мектеп психологтарын
таныстыра кетейін.
5 сыныпты жаңадан алып
отырғандықтан, сіздер туралы мәліметті азырақ білемін, сол себепті
ата-аналар «Танысу» тренингін орындайық.
«Танысу» тренингі. Ата-аналар
жұптарға бөлініп бір-бірі туралы мәліметтерді анықтап, өз жұбын
таныстырады. Стикерге жазып алып, ортаға шығып жұбын таныстырады.
(Мысалы, Аружанның анасы ең керемет ана, медбике болып жұмыс
істейді. Ақ түсті ұнатады)
Мұғалім: Бәріміз «Бала үшін
ата-ана кім?» деген сұраққа бір ауыз сөзбен жауап айтып шығуды
сұраймын (ата-аналар сұраққа жауар береді).
Әрқайсысы
кезегімен:
-Өмірге
әкеледі
-Оқытады.
-Тәрбиелейді.т.б.
- Ия, баламыздың
алдында қанша міндеттеріміз бар екенін түсінеміз. Бала-ата-ана
өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге маңдайыма кірсін»
деп әлпештеп өсірген перзенті ауырып, не басқа бір қатер төңгенде
мойындарына бұршағын салып, «Өзімізді алып, баламды аман қалдыр!»
деп құдайға жалбарынған. Адам өмірінің мәні мен сұлулығы, адамның
келешегіне сенімділігі- баланың ата-анасын ардақ тұтып, өзінің
перзенттік қарызын бір сәтке де есінен
шығармауында.
Бейнеролик
ұсынылады.
Постер
қорғау.
І топ. Мектеп тобына – «Сіз
үшін жақсы бала қандай бала?»
ІІ топ. Ата-ана тобына –
«Баланың бос уақытын қалай өткізуге
болады?»
ІІІ топ. Оқушы тобына –
«Баланы жиі қадағалай алып жүрмін бе?»
«Қызықты
сұрақтар» - ата-аналарға тікелей қызықты
сұрақтар қойылады?
-
Балаңыздың досы
кім?
-
Балаңызбен соңғы рет бірге
барған жеріңіз?
-
Балаңызды қалай
мақтайсыз?
-
Балаңыз сізді ренжіткенде, ең
алдымен қандай сөз аузыңызға түседі?
-
Балаңыздың аяқ киім өлшемі
қандай?
-
Балаңыздың бірінші тісі қай
айында шықты?
-
Сынып жетекшісінің толық
аты-жөні?
«Ең әдемі көздер, ең әдемі
сөздер». Әрбір бала индивид, жеке тұлға
екендігін көрстеу мақсатында әр ата-ана өз баласының көзінің суреті
мен жазған хатын танып жылдам тауып алуы
керек.
« Саған
сенемін!» ашық хат. Ата-аналар
балаларының хатына жауап ретінде ашық хат жазады. Көздерінің
суретін жабыстырады.
Мектеп директорының
орынбаслары мен мектеп психологтарына сөз кезегі
беріледі.
Мектеп формасы, мектеп
ережесімен таныстырады. Және т.б мәселелер
қамтылады.
«Әңгіме қалай
тарайды» әдісі арқылы ата-аналармен
сергіту сәті жасалады.
Ата-аналар бір-біріне қарамай
бір жолдың бойымен тұрып би қимылдарын жасайды. Мақстат - ең
алғашқы би қимылын дұрыс жеткізе білу.
Қорытынды.
«Бірлік
жібі» әдісі арқылы қорытындылау.
Ата-аналар жіппен тартылған стакан ішіндегі суды төгіп алмау
мақсатында әрқашан бірлікте болатындығын дәлелдеу арқылы жиналысты
қорытындылаймыз.
|