Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
10.3.4.1 қажетті
клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе
бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі,
аргументативті эссе)
10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін
қолдана білу.
|
Сабақ мақсаты
|
Барлық
оқушылар: мәтіндегі көтерілген
мәселе бойынша белгілі бір нормаларды сақтап өз ойын дәлелдеп жазу,
сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана
білу;
Көпшілігі: лексикалық құрылымдарды
қолданып, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай отырып,
көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу, сөйлем және
мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана
білу.
Кейбір оқушылар: қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, сөзжасамдық және синтаксистік
нормаларды сақтай отырып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп «келісу, келіспеу» эссесін жазу, сөйлем және мәтін
деңгейінде тыныс белгілерін қолдана
білу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары
түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Жағымды
психологиялық ахуал.
ЖАЗЫЛЫМ
АЛДЫ.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
1-тапсырма. Мәтіндердегі негізгі
ақпаратты анықтаңдар. Көпшілікке арналған мақаланың құрылымы мен
рәсімделуін біліп, жанрлық ерекшеліктерін талдаңдар.
2-тапсырма. Мәтіндер бойынша
ойыңызды жинақтап, эссе жазыңыз (100 сөз). Эссе жазу барысында
төмендегі клишелер мен лексикалық құрылымдарды
қолданыңыз.
Сәулет өнері,
ғимарат, жаңа тыныс, заманауи ғимараттар, функциясы мен техникалық
жабдықталуы.
Эссе жазуда
мәліметтерді қолданыңдар:
Дескриптор:
-
эссенің құрылымын
сақтайды;
-
қажетті
клишелер мен лексикалық
құрылымдарды қолданады;
-
көтерілген мәселе
бойынша өз ойын дәлелдеп жазады.
«Автор орындығы».
Үздік эсселер «Автор орындығында»
оқылады.
ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.
ӘТН
Тапсырма.
Дескриптор:
ҚБ
|
Сынып оқушылары
түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Шахмат атының жүру
тәртібі бойынша танымал сәулет нысандарының атын оқып, өз
пікірлерін білдіреді.
Мәтіндердегі негізгі
ақпаратты анықтаңдар. Көпшілікке арналған мақаланың құрылымы мен
рәсімделуін біліп, жанрлық ерекшеліктерін
талдаңдар.
Мәтіндер бойынша
ойыңызды жинақтап, эссе жазыңыз. Эссе жазу барысында төмендегі
клишелер мен лексикалық құрылымдарды
қолданыңыз.
Үздік эсселер «Автор
орындығында» оқылады.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырма
орындайды.
Сөйлемдердің тиісті
жеріне қос нүкте мен нүктелі үтір қойып,
жазады;
Қойылу себебін
түсіндіреді.
|
ҚБ
«Жүрек»
ҚБ
«Жүрек»
ҚБ
«Жүрек»
|
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
(«Қазақ үні»
газетінен)
(Шот-Аман Уәлиханның
«Алматы ескерткіштері
қала ажарын құлпыртуда»
мақаласынан)
|