2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Заң адам құқығы мен бостандығының кепілі

Заң адам құқығы мен бостандығының кепілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Заң адам құқығы мен бостандығыныңкепілі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

9-сынып, Қазақ тілі мен әдебиеті



Сабақтың тақырыбы: Заң - адам құқығы мен бостандығының кепілі

Бөлім:

Заң- қоғамның тірегі. Айбатыр Сейтақ «Азат елдің ар-намысы- Ата заң»

Педагогтің аты-жөні:

Жабаева Жанвт Нұртайқызы

Күні:


Сыныбы:9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Заң - адам құқығы мен бостандығының кепілі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

9.1.4.1орта көлемді прозалық,поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау,көтерілген (тұрмыстық,әлеуметтік,қоғамдық)мәселені анықтап,өз пікірін білдіру;

9.1.6.1тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіру.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: орта көлемді прозалық,поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдайды, көтерілген (тұрмыстық,әлеуметтік,қоғамдық)мәселені анықтап,өз пікірін білдіре біледі;

Көпшілік оқушылар үшін: тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде көтерілген мәселеге сыни көзқарасын білдіреді;

Кейбір оқушылар үшін: сыни пікірін дәлелмен айта алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

1 топ;

2 топ;

3 топ.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Қима қағаздар

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар сабақты өмірмен байланыстырады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-тапсырма

Топтық жұмыс

Мәтіналды жұмыс

Жаңа сөздер: әділет, ар-намыс, құқық,кепіл,құқылы.

Оқушыларға мағынасын, аудармасын түсіндіру.

3-тапсырма

Жұптық жұмыс

Мұғалім оқуышларды ынтымақтастыққа баулып, сауатты жазуға, сөйлеуге дағдыландырады.

Айтылым

«Атаулар туралы үш сұрақ»

Сұрақтарға жауап беріп, ой бөліседі,

талдау жасап, постер қорғайды.







Айтылым

Сұрақтарды пайдаланып, диалог құрады. Парталасымен қысқаша талқылайды.

Дескриптор:

-Оқушылар ойларын айтады;

-сұрақты талқылайды.

Жалпы- 5 балл.











Дескриптор

4 балл

-сұраққа жауап береді

-айтады

-талқылайды.


Оқулық

9-сынып







Интербелсенді тақта







Плакаттар



Аудиожазба

Жеке жұмыс


2-тапсырма

Жеке жұмыс



Мұғалім бағыт, бағдар беріп, қосымша ақпараттар береді.

4-тапсырма

Жеке жұмыс

Мұғалім бағыт- бағдар береді.



5-тапсырма

Жеке жұмыс











6-тапсырма

Жеке жұмыс





Ойтаразы


Жазылым

Берілген сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіріп, сөйлем құрап жазады.

Тыңдалым Айтылым

Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Жазылым

Тірек сөздерді жазады. Мәтіннің стилін анықтайды. Мазмұнына сүйеніп, кластер құрады.

Айтылым

Сұрақтар құрастырады.

Жазылым

«Шығу парағын» толтырады.Сабақта алған әсерімен бөліседі. Сабаққа кері байланыс береді.

Дескриптор:

-сәйкестендіреді

-сөйлем құрайды.

-синонимдерін табады.

Жалпы-3 балл





Дескриптор

3 балл

-тыңдайды

-сұраққа жауап береді.





Дескриптор

3 балл

-кластер құрады.







Дескриптор

3 балл

-қорытынды жасайды

Оқулық

9-сынып





Презентациялық слайдтар









Кесте











Схемалар











Смайликтер

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.














Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе

image10.png



20 Желтоқсан 2024
207
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі