|
Бөлім: |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
Қаңтар |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Заң және Тәртіп» құндылығы |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
жауапкершілік, әділдік, адалдық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Құқықтық тәртіп ұғымдарын түсіндіру: 2. Жауапкершіліктің, әділдіктің, адалдықтың, қоғамдағы құрметтің маңыздылығын талқылау.
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Сәлемдесу және психологиялық орта қалыптастыру: Ой қозғау: Оқушылардың күнделікті өміріндегі заңдар мен ережелер туралы не ойлайтынын қысқаша талқылаудан бастаңыз. сияқты сұрақтар қойыңыз: 1. «Заңдар бізге не үшін керек?» 2. «Олардың соңынан ермесек не болады? Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаты мен жауапкершілік, әділдік, адалдық, сыйластық құндылықтарының маңыздылығын түсіндіру. |
Оқушылар салемдеседі. Пікір алмасады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік, құрмет құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Картон, ұзын жіп немесе ленталар, пласмас стакан, су |
|
Негізгі бөлім |
Негізгі терминдердің анықтамасын түсіндіру: 1. Заң: Әлеуметтік немесе мемлекеттік институттар арқылы жасалған және орындалатын ережелер жүйесі. 2. Тәртіп: Заңдар сақтауға көмектесетін бейбітшілік пен қауіпсіздік жағдайы. Құндылықтарды талқылау: Жауапкершілік: Өз ісіне есеп берудің маңыздылығы. Әділдік: Барлығына бірдей, әділдікпен қарау. Адалдық: Іс-әрекетте шыншыл және ашық болу. Құрмет: Басқаларды және олардың құқықтарын бағалау. Нақты өмірден алынған мысалдар: Бұл құндылықтардың қоғамда (мысалы, мектептерде, қауымдастықтарда және құқықтық жүйелерде) қалай көрінетінінің мысалдарымен бөлісіңіз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа қақтығысты немесе заңдар мен құндылықтар сыналатын жағдайды (мысалы, мектепте алдау, қорқыту, вандализм) қамтитын сценариймен қамтамасыз етіңіз. 3 топқа тапсырма: 1.Сценарийге қолданылатын заңдарды немесе ережелерді анықтаңыз. 2.Жауапкершілік, әділдік, адалдық және құрмет құндылықтарының жағдайға қалай қатысы барын талқылаңыз. 3.Өз нәтижелерін сыныппен бөлісу үшін қысқаша презентация дайындаңыз (2-3 минут). |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз сценарийін және қорытындыларын сыныпқа ұсынады. |
Оқушылар бірін бірі бағалайды, кері байланыс береді. Рефлексия: Барлық презентациялардан кейін әр сценарийден не үйренгені және осы құндылықтарды өз өмірінде қалай қолдана алатыны туралы қысқаша талқылау жүргізіңіз. |
Интернет, Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) https://www.youtube.com/watch?v=twMeL3wud-A&pp=ygUc0LfQsNKjINC205nQvdC1INGC05nRgNGC0ZbQvw%3D%3D
|
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Қайталау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Үй тапсырмасын беру: Оқушылардан талқыланған құндылықтардың бірін (жауапкершілік, әділдік, адалдық немесе құрмет) қолдануға тура келген өміріндегі жағдай туралы және оның нәтижесі қандай болғаны туралы қысқаша абзац жазуды сұраңыз. |
Оқушылар диалогқа түседі. Өз пікірлерін ортада талқылайды. |
Топтық талқылаулар мен әрекеттерге қатысу. Топтық постерлердің сапасы мен креативтілігі. Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материял дары |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Заң және тәртіп
Заң және тәртіп
|
Бөлім: |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
Қаңтар |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Заң және Тәртіп» құндылығы |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
жауапкершілік, әділдік, адалдық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Құқықтық тәртіп ұғымдарын түсіндіру: 2. Жауапкершіліктің, әділдіктің, адалдықтың, қоғамдағы құрметтің маңыздылығын талқылау.
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Сәлемдесу және психологиялық орта қалыптастыру: Ой қозғау: Оқушылардың күнделікті өміріндегі заңдар мен ережелер туралы не ойлайтынын қысқаша талқылаудан бастаңыз. сияқты сұрақтар қойыңыз: 1. «Заңдар бізге не үшін керек?» 2. «Олардың соңынан ермесек не болады? Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаты мен жауапкершілік, әділдік, адалдық, сыйластық құндылықтарының маңыздылығын түсіндіру. |
Оқушылар салемдеседі. Пікір алмасады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік, құрмет құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Картон, ұзын жіп немесе ленталар, пласмас стакан, су |
|
Негізгі бөлім |
Негізгі терминдердің анықтамасын түсіндіру: 1. Заң: Әлеуметтік немесе мемлекеттік институттар арқылы жасалған және орындалатын ережелер жүйесі. 2. Тәртіп: Заңдар сақтауға көмектесетін бейбітшілік пен қауіпсіздік жағдайы. Құндылықтарды талқылау: Жауапкершілік: Өз ісіне есеп берудің маңыздылығы. Әділдік: Барлығына бірдей, әділдікпен қарау. Адалдық: Іс-әрекетте шыншыл және ашық болу. Құрмет: Басқаларды және олардың құқықтарын бағалау. Нақты өмірден алынған мысалдар: Бұл құндылықтардың қоғамда (мысалы, мектептерде, қауымдастықтарда және құқықтық жүйелерде) қалай көрінетінінің мысалдарымен бөлісіңіз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа қақтығысты немесе заңдар мен құндылықтар сыналатын жағдайды (мысалы, мектепте алдау, қорқыту, вандализм) қамтитын сценариймен қамтамасыз етіңіз. 3 топқа тапсырма: 1.Сценарийге қолданылатын заңдарды немесе ережелерді анықтаңыз. 2.Жауапкершілік, әділдік, адалдық және құрмет құндылықтарының жағдайға қалай қатысы барын талқылаңыз. 3.Өз нәтижелерін сыныппен бөлісу үшін қысқаша презентация дайындаңыз (2-3 минут). |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз сценарийін және қорытындыларын сыныпқа ұсынады. |
Оқушылар бірін бірі бағалайды, кері байланыс береді. Рефлексия: Барлық презентациялардан кейін әр сценарийден не үйренгені және осы құндылықтарды өз өмірінде қалай қолдана алатыны туралы қысқаша талқылау жүргізіңіз. |
Интернет, Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) https://www.youtube.com/watch?v=twMeL3wud-A&pp=ygUc0LfQsNKjINC205nQvdC1INGC05nRgNGC0ZbQvw%3D%3D
|
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Қайталау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Үй тапсырмасын беру: Оқушылардан талқыланған құндылықтардың бірін (жауапкершілік, әділдік, адалдық немесе құрмет) қолдануға тура келген өміріндегі жағдай туралы және оның нәтижесі қандай болғаны туралы қысқаша абзац жазуды сұраңыз. |
Оқушылар диалогқа түседі. Өз пікірлерін ортада талқылайды. |
Топтық талқылаулар мен әрекеттерге қатысу. Топтық постерлердің сапасы мен креативтілігі. Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материял дары |
шағым қалдыра аласыз














