|
Сынып жетекшісінің Т.А.Ә. |
Муратбекова П.М. |
|
|
Күні: |
27.01.2025ж. |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Тақырыбы |
«Заң және Тәртіп» құндылығы |
|
|
Мақсаттары |
Оқушыларға заң білімі саласынан мағлұмат беру; өз құқықтарын жете білуге, өз беттерімен салыстыра білуге, өмірде қолдана білуге үйрету; құқықтық білімдерін толықтыру |
|
|
Құндылық |
«Әділдік және Жауапкершілік» |
|
|
Дәйексөзі |
Әділет жолы - адал жол |
|
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 10 мин |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Әр оқушы өз оймен бөліседі. |
Конституция дегеніміз не? Ол не үшін керек? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
10 минут |
Қауіпсіздік сабағы «Денсаулықты сақтайтын әдеттер» |
Оқушылар видеороликті тамашалап, өз ойларын ортаға салады |
Мадақтау сөздер
|
https://www.youtube.com/watch?v=dY9gOaCif50 |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 20 мин
|
Мұғалім тақырыпқа сай мәлімет оқиды |
«Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» деген аталы сөзді атамыз бекер айтпаған. Әр адам мемлекеттік заңдарды кұрметтеп, ата бабамыздың тәжірибесін үнемі назарда ұстап отыруы тиіс. Халқымыз 13 жастағы баланы «отау иесі» деп атады. Ал қазіргі Қазақстан Республикасының Ата заңы бойынша, қылмыс жасаған баланы 14 жастан жауапқа тартады. 16 жастан бастап толық әкімшілік, қылмыстық жауапкершілік басталады, азамат жеке куәлік алады. Енді осы кезге дейін жүріп өткен құқықтық жолымызға көз салып көрелік: -1787 жылы Дүниежүзіндегі
тұңғыш Конституция қабылданды. -1959 жылы 20 қарашада БҰҰ ның Бас Ассамблеясында Балалар құқығы декларациясы қабылданды. -1989 жылы Бала кұқығы туралы
конвенциясы қабылданды. - 2002 жылы 8 тамызда Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары туралы заңы қабылданды. - 2004 жылы 7 шілдеде Қазақстан Республикасының мемлекеттік жастар саясаты Заңы қабылданды. Адамзат баласының емір сүруі
белгілі бір заңдылықтарға бағынатын сияқты, ғаламшарды мекен еткен
әр мемлекеттің де негізгі заңы болуы шарт. Ол заңның барлық
тілдердегі мойындалған атауы - Конституция.
|
||
|
|
Жағдаяттық тапсырмалар |
«Заңсыз арал» Біз ешқандай заңы жоқ аралда өмір сүрсек, не
болар еді? (Оқушылар пікірі
тыңдалады). |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар» |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Заң және тәртіп
Заң және тәртіп
|
Сынып жетекшісінің Т.А.Ә. |
Муратбекова П.М. |
|
|
Күні: |
27.01.2025ж. |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Тақырыбы |
«Заң және Тәртіп» құндылығы |
|
|
Мақсаттары |
Оқушыларға заң білімі саласынан мағлұмат беру; өз құқықтарын жете білуге, өз беттерімен салыстыра білуге, өмірде қолдана білуге үйрету; құқықтық білімдерін толықтыру |
|
|
Құндылық |
«Әділдік және Жауапкершілік» |
|
|
Дәйексөзі |
Әділет жолы - адал жол |
|
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 10 мин |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Әр оқушы өз оймен бөліседі. |
Конституция дегеніміз не? Ол не үшін керек? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
10 минут |
Қауіпсіздік сабағы «Денсаулықты сақтайтын әдеттер» |
Оқушылар видеороликті тамашалап, өз ойларын ортаға салады |
Мадақтау сөздер
|
https://www.youtube.com/watch?v=dY9gOaCif50 |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 20 мин
|
Мұғалім тақырыпқа сай мәлімет оқиды |
«Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» деген аталы сөзді атамыз бекер айтпаған. Әр адам мемлекеттік заңдарды кұрметтеп, ата бабамыздың тәжірибесін үнемі назарда ұстап отыруы тиіс. Халқымыз 13 жастағы баланы «отау иесі» деп атады. Ал қазіргі Қазақстан Республикасының Ата заңы бойынша, қылмыс жасаған баланы 14 жастан жауапқа тартады. 16 жастан бастап толық әкімшілік, қылмыстық жауапкершілік басталады, азамат жеке куәлік алады. Енді осы кезге дейін жүріп өткен құқықтық жолымызға көз салып көрелік: -1787 жылы Дүниежүзіндегі
тұңғыш Конституция қабылданды. -1959 жылы 20 қарашада БҰҰ ның Бас Ассамблеясында Балалар құқығы декларациясы қабылданды. -1989 жылы Бала кұқығы туралы
конвенциясы қабылданды. - 2002 жылы 8 тамызда Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары туралы заңы қабылданды. - 2004 жылы 7 шілдеде Қазақстан Республикасының мемлекеттік жастар саясаты Заңы қабылданды. Адамзат баласының емір сүруі
белгілі бір заңдылықтарға бағынатын сияқты, ғаламшарды мекен еткен
әр мемлекеттің де негізгі заңы болуы шарт. Ол заңның барлық
тілдердегі мойындалған атауы - Конституция.
|
||
|
|
Жағдаяттық тапсырмалар |
«Заңсыз арал» Біз ешқандай заңы жоқ аралда өмір сүрсек, не
болар еді? (Оқушылар пікірі
тыңдалады). |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар» |
|
шағым қалдыра аласыз















