«Заң және Тәртіп» құндылығы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

«Заң және Тәртіп» құндылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Заң және Тәртіп» құндылығы тақырыбында Біртұтас тәрбие жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Біртұтас тәрбие жоспары

Бекітемін:

Мектеп:

«№18 Жалпы білім беретін мектеп» КММ

Мұғалімнің аты-жөні:

Көшербаева Нұрсая Базарбекқызы

Сынып:

8 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Күні:

27.01.2025

Тақырыбы:

«Заң және Тәртіп» құндылығы

«Реттеушінің белгілері» ЖЖЕ №5

Қауіпсіздік сабағы

(10 минут)

19-сабақ:«Күмәнді жағдайда салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол»

Дәйексөз:

Әділет жолы- адал жол

Сынып сағатының мақсаты

1. Құқықтық тәртіп ұғымдарын түсіндіру:

2. Жауапкершіліктің, әділдіктің, адалдықтың, қоғамдағы құрметтің маңыздылығын талқылау.


Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Кіріспе

Сәлемдесу және психологиялық орта қалыптастыру:

Ой қозғау: Оқушылардың күнделікті өміріндегі заңдар мен ережелер туралы не ойлайтынын қысқаша талқылаудан бастау. Сұрақтар қою:

1. «Заңдар бізге не үшін керек?»

2. «Олардың соңынан ермесек не болады?

Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаты мен жауапкершілік, әділдік, адалдық, сыйластық құндылықтарының маңыздылығын түсіндіру.

Оқушылар салемдеседі.







Пікір алмасады.


Белсенділік танытқан оқушыларды мұғалім

Ауызша бағалайды.

Мактау, мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!

https://youtu.be/twMeL3wud-A



https://drive.google.com/file/d/12KFWQaX1yz33rTWL2d6FCVlOYdVfx9nm/view?t=53

Негізгі бөлім


















Негізгі терминдердің анықтамасын түсіндіру:

1. Заң: Әлеуметтік немесе мемлекеттік институттар арқылы жасалған және орындалатын ережелер жүйесі.

2. Тәртіп: Заңдар сақтауға көмектесетін бейбітшілік пен қауіпсіздік жағдайы.

Құндылықтарды талқылау:

Жауапкершілік: Өз ісіне есеп берудің маңыздылығы.

Әділдік: Барлығына бірдей, әділдікпен қарау.

Адалдық: Іс-әрекетте шыншыл және ашық болу.

Құрмет: Басқаларды және олардың құқықтарын бағалау.

Оқушылар печеньені сындырмай пішінін дұрыс алуға тырысады. Егер печенье сынса, олар "ойыннан шығады".

Талқылау:

Заңды бұзудың салдары қандай болуы мүмкін?

Егер ережелер түсініксіз немесе әділетсіз болса, адамдардың оларды бұзуға бейімділігі арта ма?

Тәртіптің сақталуы қоғам үшін неге маңызды?

Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады.






Ой қозғайды, пікір алмасады














Оқушылар бірін бірі бағалайды, кері байланыс береді.
































Интернет,

Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) https://www.youtube.com/watch?v=twMeL3wud-A&pp=ygUc0LfQsNKjINC205nQvdC1INGC05nRgNGC0ZbQvw%3D%3D


Қауіпсіздік сабағы

(10 минут)

Сабақтың мақсаты: күмәнді жағдайда аулақ болуға үйрету. Негізгі міндеттер: 1.Күмәнді жағдай дегеніміз не және олар неге қауіпті екенін қарастыру. 2.Балаларды күмәнді жағдайдан аулақ болуға және дұрыс таңдау жасауға үйрету. Оқушыларға арналған салауатты өмір салты ережелері: Дене шынықтырумен аптасына 3-5 рет айналысыңыз. Артық тамақ ішпеңіз және аш жүрмеңіз. Күніне 4-5 рет тамақтаныңыз, өсіп келе жатқан ағзаға ақуыздар, дәрумендер мен минералдар қажет. Ақыл-ой жұмысымен шамадан тыс жұмыс істемеңіз. Оқудан қанағат алуға тырысыңыз. Ал бос уақытыңызда шығармашылықпен айналысыңыз. Адамдарға мейірімді болыңыз. Қарым-қатынас ережелерін біліңіз жәнесақтаңыз. Өзіңіздің жеке ерекшеліктеріңізді және денеңізді ескере отырып, тез ұйықтап, күшіңізді қалпына келтіруге мүмкіндік беретін ұйықтау әдісін жасаңыз. Пайдалы кеңестер: Салауатты өмір салтын ұстануға арналған кеңестер (дұрыс тамақтану, физикалық белсенділік, жаман әдеттерден бас тарту). Спортпен шұғылдану: *бассейнде жүзу; *кез келген су спорты; *командалық спорттық ойындар – баскетбол, волейбол, хоккей; * коньки және шаңғы тебу; *үстел теннисі; *велосипед айдау. Спортпен шұғылдану кезінде жалпы тонус пен жақсы көңіл күйді сақтау үшін оның түрі емес, жүйелілік маңызды.

https://www.baamboozle.com/classic/2564634/3


Ой қозғайды, пікір алмасады.





















































Белсенділік танытқан оқушыларды мұғалім

Ауызша бағалайды.

Мактау, мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!

Презента-ция, https://www.baamboozle.com/classic/2564634/3

Қорытынды

Қайталау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау.

Үй тапсырмасын беру: Оқушылардан талқыланған құндылықтардың бірін (жауапкершілік, әділдік, адалдық немесе құрмет) қолдануға тура келген өміріндегі жағдай туралы және оның нәтижесі қандай болғаны туралы қысқаша абзац жазуды сұрау.

Оқушылар диалогқа түседі. Өз пікірлерін ортада талқылайды.

Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз.

Презента-ция



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2025
139
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі