Материалдар / "Заң және тәртіп құндылығы" ашық тәрбие сағаты

"Заң және тәртіп құндылығы" ашық тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
"Заң және тәртіп құндылығы" қауіпсіздік сағаты.Тәрбие сағаты.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Таныстым: А.Тунгушбаева

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты


Күні:

27.01.2025 ж.

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып сағатының тақырыбы

«Реттеушінің белгілері» , «Заң және Тәртіп»

Қауіпсіздік сағаты: «Қиын кезеңдердегі достық: жанжалда досыңызға қалай қауіпсіз көмектесуге болады!»

Сынып сағатының мақсаты

1. Құқықтық тәртіп ұғымдарын түсіндіру:

2. Жауапкершіліктің, әділдіктің, адалдықтың, қоғамдағы құрметтің маңыздылығын талқылау.


Қауіпсіздік сағының мақсаты

«дос», «достық, құндылық» ұғымдарын қалыптастыру, төзімділікке, достыққа, серіктестікке және достыққа адалдыққа тәрбиелеу, қиын уақытта достарға көмектесуге үйрету.

Апта дәйексөзі

Әділет жолы- адал жол


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Кіріспе

Сәлемдесу және психологиялық орта қалыптастыру:

Ой қозғау: Оқушылардың күнделікті өміріндегі заңдар мен ережелер туралы не ойлайтынын қысқаша талқылаудан бастаңыз. сияқты сұрақтар қойыңыз:

1. «Заңдар бізге не үшін керек?»

2. «Олардың соңынан ермесек не болады?

Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаты мен жауапкершілік, әділдік, адалдық, сыйластық құндылықтарының маңыздылығын түсіндіру.

Оқушылар салемдеседі.







Пікір алмасады.


Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:

Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік, құрмет құндылығын көріп отырмын т.б.



Қауіпсіздік сабағы

Есте сақта!»

    • Айналаңыздағы адамдарға тым сыншыл болмаңыз. Қарым-қатынас орнату үшін айналаңыздағы адамдарға қандай әсер қалдырғаныңыз өте маңызды.

    • Қарым-қатынас үйрену керек.

    • Сізге құрметпен қарауға, сізді күшті және тартымды адам ретінде қабылдайтындай мықты әрекет етіңіз.

    • Өз көзқарасыңызды және басқалармен қарым-қатынасыңызды «тең дәрежеде» құрыңыз.

    • Жанжал жағдайларының мысалдары және оларды шешу жолдары бар презентацияны көрсету.

    • Қиын жағдайда досыңызға қалай көмектесуге болатынын талқылау:

    • тыңдаңыз және жанашырлық танытыңыз;

    • досыңызды сөзбен және іспен қолдаңыз;

    • мәселенің шешімін табуға көмектесіңіз немесе ересектерден көмек сұраңыз.



https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=H7eTrJ2yuPe8MSHX













Негізгі бөлім


















Негізгі терминдердің анықтамасын түсіндіру:

1. Заң: Әлеуметтік немесе мемлекеттік институттар арқылы жасалған және орындалатын ережелер жүйесі.

2. Тәртіп: Заңдар сақтауға көмектесетін бейбітшілік пен қауіпсіздік жағдайы.

Құндылықтарды талқылау:

Жауапкершілік: Өз ісіне есеп берудің маңыздылығы.

Әділдік: Барлығына бірдей, әділдікпен қарау.

Адалдық: Іс-әрекетте шыншыл және ашық болу.

Құрмет: Басқаларды және олардың құқықтарын бағалау.

Нақты өмірден алынған мысалдар: Бұл құндылықтардың қоғамда (мысалы, мектептерде, қауымдастықтарда және құқықтық жүйелерде) қалай көрінетінінің мысалдарымен бөлісіңіз.

Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа қақтығысты немесе заңдар мен құндылықтар сыналатын жағдайды (мысалы, мектепте алдау, қорқыту, вандализм) қамтитын сценариймен қамтамасыз етіңіз.

3 топқа тапсырма:

1.Сценарийге қолданылатын заңдарды немесе ережелерді анықтаңыз.

2.Жауапкершілік, әділдік, адалдық және құрмет құндылықтарының жағдайға қалай қатысы барын талқылаңыз.

Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады.






Ой қозғайды, пікір алмасады
















Әр топ өз сценарийін және қорытындыларын сыныпқа ұсынады.


Оқушылар бірін бірі бағалайды, кері байланыс береді.























Рефлексия: Барлық презентациялардан кейін әр сценарийден не үйренгені және осы құндылықтарды өз өмірінде қалай қолдана алатыны туралы қысқаша талқылау жүргізіңіз.

https://www.youtube.com/watch?v=twMeL3wud-A&pp=ygUc0LfQsNKjINC205nQvdC1INGC05nRgNGC0ZbQvw%3D%3D











Қорытынды





Қорытынды және бағалау:

Қайталау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау.


Үй тапсырмасын беру: Оқушылардан талқыланған құндылықтардың бірін (жауапкершілік, әділдік, адалдық немесе құрмет) қолдануға тура келген өміріндегі жағдай туралы және оның нәтижесі қандай болғаны туралы қысқаша абзац жазуды сұраңыз.

Оқушылар диалогқа түседі. Өз пікірлерін ортада талқылайды.

Топтық талқылаулар мен әрекеттерге қатысу.

Топтық постерлердің сапасы мен креативтілігі.

Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз.












































19 САБАҚ. «ҚИЫН КЕЗЕҢДЕРДЕГІ ДОСТЫҚ: ЖАНЖАЛДА ДОСЫҢЫЗҒА ҚАЛАЙ ҚАУІПСІЗ КӨМЕКТЕСУГЕ

БОЛАДЫ?»


Сабақтың мақсаты: «дос», «достық, құндылық» ұғымдарын қалыптастыру, төзімділікке, достыққа, серіктестікке және достыққа адалдыққа тәрбиелеу, қиын уақытта достарға көмектесуге үйрету.

Негізгі міндеттер:

  1. Қиын уақытта достарды қолдаудың қаншалықты маңызды екенін түсіндіріңіз.

  2. Достарды қолдау үшін әрекет алгоритмін жасаңыз.

Материалдар мен ресурстар:

    • Жанжалды жағдайлардың мысалдарымен таныстыру.

    • Іс-қимыл алгоритмі бар үлестірме материалдар.

Сабақтың барысы

  1. Кіріспе (2 минутқа дейін)

«Есте сақта!»

    • Айналаңыздағы адамдарға тым сыншыл болмаңыз. Қарым-қатынас орнату үшін айналаңыздағы адамдарға қандай әсер қалдырғаныңыз өте маңызды.

    • Қарым-қатынас үйрену керек.

    • Сізге құрметпен қарауға, сізді күшті және тартымды адам ретінде қабылдайтындай мықты әрекет етіңіз.

    • Өз көзқарасыңызды және басқалармен қарым-қатынасыңызды «тең дәрежеде» құрыңыз.

    • Әзілдескенде абай болыңыз.

  1. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

    • Жанжал жағдайларының мысалдары және оларды шешу жолдары бар презентацияны көрсету.

    • Қиын жағдайда досыңызға қалай көмектесуге болатынын талқылау:

    • тыңдаңыз және жанашырлық танытыңыз;

    • досыңызды сөзбен және іспен қолдаңыз;

    • мәселенің шешімін табуға көмектесіңіз немесе ересектерден көмек сұраңыз.

  2. Қорытынды

    • Сабақты қорытындылау

    • Достарды қолдау үшін іс-қимыл алгоритмі бар материалдарды тарату.

Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=H7eTrJ2yuPe8MSHX



















Таныстым: А.Тунгушбаева

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Юсупова Н.

Күні:

27.01.2025 ж.

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып сағатының тақырыбы

«Реттеушінің белгілері» , «Заң және Тәртіп»

Қауіпсіздік сағаты: Денсаулықты сақтайтын әдеттер.

Сынып сағатының мақсаты

1. Құқықтық тәртіп ұғымдарын түсіндіру:

2. Жауапкершіліктің, әділдіктің, адалдықтың, қоғамдағы құрметтің маңыздылығын талқылау.


Қауіпсіздік сағының мақсаты

салауатты өмір салтының пайдасы туралы және денсаулықты күтуді үйрету.

Апта дәйексөзі

Әділет жолы- адал жол


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Кіріспе

Сәлемдесу және психологиялық орта қалыптастыру:

Ой қозғау: Оқушылардың күнделікті өміріндегі заңдар мен ережелер туралы не ойлайтынын қысқаша талқылаудан бастаңыз. сияқты сұрақтар қойыңыз:

1. «Заңдар бізге не үшін керек?»

2. «Олардың соңынан ермесек не болады?

Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаты мен жауапкершілік, әділдік, адалдық, сыйластық құндылықтарының маңыздылығын түсіндіру.

Оқушылар салемдеседі.







Пікір алмасады.


Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:

Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік, құрмет құндылығын көріп отырмын т.б.



Қауіпсіздік сабағы

Сынып топтарға бөлінеді. Зерттеу жұмыстары жүргізіледі. Әр топта денсаулыққа зиян келтіретін өнімдер жайлы зерттеу жұмысын жүргізген оқушылар өздерінің зерттеу жұмыстарымен бөліседі.

  1. топ: Бір қорап сүтті зерттедік. Құрамында тағамдық қоспалар жоқ және жарамдылық мерзімі өткен жоқ. Бұл пайдалы өнім.

  2. топ: Шаян еті. Біз одан зиянды E120, E160c бояғыштарын, E621, E631 хош иістендіргіштерін таптық. Олар теріге зиянды және ішектің бұзылуын тудырады. Бұл қауіпті өнім.

  3. топ: «Кириешки» крекер. Дәмді күшейткіштер E627, E631 анықталды. Олар ішектің бұзылуын тудырады. Қауіпті өнім, бірақ көптеген оқушылар оларды жиі пайдаланады. Бұл туралы ойлануға тұрарлық.

  4. топ: Газдалған сусын «Эстрагон». Бұл ең қауіпті өнім. Оның құрамында қатерлі ісік тудыратын антиоксидант E330, тәттілендіргіштер E954 - қатерлі ісік, E952 - тыйым салынған, E102 бояуы қауіпті. Бұл өнімді жеуге БОЛМАЙДЫ!

Денсаулықтың мықты болуы үшін дұрыстамақтануаса маңызды!!!




https://youtu.be/sXN8vhXzEz8?si=Vc_teoFhifClwsCc https://www.youtube.com/watch?v=jWklhxwlxmA











Негізгі бөлім


















Негізгі терминдердің анықтамасын түсіндіру:

1. Заң: Әлеуметтік немесе мемлекеттік институттар арқылы жасалған және орындалатын ережелер жүйесі.

2. Тәртіп: Заңдар сақтауға көмектесетін бейбітшілік пен қауіпсіздік жағдайы.

Құндылықтарды талқылау:

Жауапкершілік: Өз ісіне есеп берудің маңыздылығы.

Әділдік: Барлығына бірдей, әділдікпен қарау.

Адалдық: Іс-әрекетте шыншыл және ашық болу.

Құрмет: Басқаларды және олардың құқықтарын бағалау.

Нақты өмірден алынған мысалдар: Бұл құндылықтардың қоғамда (мысалы, мектептерде, қауымдастықтарда және құқықтық жүйелерде) қалай көрінетінінің мысалдарымен бөлісіңіз.

Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа қақтығысты немесе заңдар мен құндылықтар сыналатын жағдайды (мысалы, мектепте алдау, қорқыту, вандализм) қамтитын сценариймен қамтамасыз етіңіз.

3 топқа тапсырма:

1.Сценарийге қолданылатын заңдарды немесе ережелерді анықтаңыз.

2.Жауапкершілік, әділдік, адалдық және құрмет құндылықтарының жағдайға қалай қатысы барын талқылаңыз.

Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады.






Ой қозғайды, пікір алмасады
















Әр топ өз сценарийін және қорытындыларын сыныпқа ұсынады.


Оқушылар бірін бірі бағалайды, кері байланыс береді.























Рефлексия: Барлық презентациялардан кейін әр сценарийден не үйренгені және осы құндылықтарды өз өмірінде қалай қолдана алатыны туралы қысқаша талқылау жүргізіңіз.

https://www.youtube.com/watch?v=twMeL3wud-A&pp=ygUc0LfQsNKjINC205nQvdC1INGC05nRgNGC0ZbQvw%3D%3D











Қорытынды





Қорытынды және бағалау:

Қайталау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау.


Үй тапсырмасын беру: Оқушылардан талқыланған құндылықтардың бірін (жауапкершілік, әділдік, адалдық немесе құрмет) қолдануға тура келген өміріндегі жағдай туралы және оның нәтижесі қандай болғаны туралы қысқаша абзац жазуды сұраңыз.

Оқушылар диалогқа түседі. Өз пікірлерін ортада талқылайды.

Топтық талқылаулар мен әрекеттерге қатысу.

Топтық постерлердің сапасы мен креативтілігі.

Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз.












































19 САБАҚ. «ДЕНСАУЛЫҚТЫ САҚТАЙТЫН ӘДЕТТЕР»

Сабақтың мақсаты: салауатты өмір салтының пайдасы туралы және денсаулықты күтуді үйрету.

Сабақтың міндеті:

    1. дұрыс тамақтану принциптерін дамыту;

    2. қандай тағамдық қоспалардың зиянды екенін анықтау;

    3. балаларды топпен жұмыс істеуге үйрету.

Құрал-жабдықтар: презентация, парақтар, қаламдар, проектор, компьютер.

Сабақ барысы Кіріспе (2 минуты) Негізгі бөлім (6 минут)

Зерттеу жұмысын өткізу.

Сынып топтарға бөлінеді. Зерттеу жұмыстары жүргізіледі. Әр топта денсаулыққа зиян келтіретін өнімдер жайлы зерттеу жұмысын жүргізген оқушылар өздерінің зерттеу жұмыстарымен бөліседі.

  1. топ: Бір қорап сүтті зерттедік. Құрамында тағамдық қоспалар жоқ және жарамдылық мерзімі өткен жоқ. Бұл пайдалы өнім.

  2. топ: Шаян еті. Біз одан зиянды E120, E160c бояғыштарын, E621, E631 хош иістендіргіштерін таптық. Олар теріге зиянды және ішектің бұзылуын тудырады. Бұл қауіпті өнім.

  3. топ: «Кириешки» крекер. Дәмді күшейткіштер E627, E631 анықталды. Олар ішектің бұзылуын тудырады. Қауіпті өнім, бірақ көптеген оқушылар оларды жиі пайдаланады. Бұл туралы ойлануға тұрарлық.

  4. топ: Газдалған сусын «Эстрагон». Бұл ең қауіпті өнім. Оның құрамында қатерлі ісік тудыратын антиоксидант E330, тәттілендіргіштер E954 - қатерлі ісік, E952 - тыйым салынған, E102 бояуы қауіпті. Бұл өнімді жеуге БОЛМАЙДЫ!

Денсаулықтың мықты болуы үшін дұрыстамақтануаса маңызды!!!

Қорытынды (2 минут)

Сабақты қорытындылау

Денсаулыққа не зиян екенін есте сақтау керек және денсаулықты сақтау ережелерін қайталау керек.

Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/sXN8vhXzEz8?si=Vc_teoFhifClwsCc https://www.youtube.com/watch?v=jWklhxwlxmA
















9 САБАҚ. «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ МҮМКІНДІКТЕРІ. АТА- АНАЛАРДЫҢ ДАУЫСТАРЫМЕНҚОҢЫРАУ ШАЛУ».


Сабақтың мақсаты: балаларға жасанды интеллект пен қауіпсіздік ережелерін үйрету.

Сабақ барысы

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй қалыптастыру (1-2 мин)

  2. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы

Бүгін бізде ерекше сабақ болады! Біз «жасанды интеллект» туралысөйлесеміз.

Бұл не екенін біреу біле ме?

Біздің күнделікті өмірімізде жасанды интеллектінің пайда болуы көптеген технологияларды жетілдірді. Ол адамзаттың тұрмыс салтын мүлдем басқа арнаға бұрып, жұмыс процестерін автоматтандырады және ауқымды экономикалық құндылық қалыптастыра алады.

  1. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау

Жұмысымызды бастайық және алдымен кейбір сөздердің мағынасын анықтап алайық. «Жасанды» – бұл не туралы?

  1. Тақырыпқа кіріспе

Біздің өмірімізде жасанды интеллект жұмыс істейтін гаджеттер пайда болды. Біз онымен сөйлесе аламыз, сұрақтар қоя аламыз, тіпті ойын ойнай аламыз. Балалар бұл құрылғылардың компаниясын жақсы көредіжәне олар туралы отбасы мүшелері ретінде жауап береді.

Достардың, кейіпкерлердің немесе тіпті туыстарының атынан шынайы диалог құра алады. Бала мұның жасанды екенін түсінбей, цифрлық нысандарға сене бастауы мүмкін.

- Бұл қауіп-қатерлерге қалай қарсы тұруға болады?

Білім және хабардарлық. Жасанды интеллектінің алдау белгілерін қалай тануға болатынын білумаңызды. Біз оларға интернеттен көргендерінің бәрі бірдей шындық емес екенін түсіндіруіміз керек.

Заманауи жасанды интеллект (ЖИ) технологиялары дамығаны сонша, олар қазір әрбір адамның дауысын айнытпай сала алады. Бұл жаңа мүмкіндіктер ашады, сонымен қатар сенім мен қауіпсіздікке нұқсан келтіруі мүмкін синтезделген дауыстарды зиянды пайдалану сияқты жаңа тәуекелдерді тудырады.

Жасанды интеллект дауысына еліктеу қаупі әртүрлі. Қылмыскерлер бұл технологияны жеке адамдарды алдау, отбасы мүшелері немесе беделді адамдар ретінде көрсету, оларды құпия ақпаратты жариялауға немесе алаяқтық операциялар жасау үшін қолдана алады.

  1. Білімді бастапқы игеру және түсінгенін тексеру Жасанды интеллект қандай гаджеттерде бар? Қандай ғажап қондырғы

Барлығын қатарынан жасайды Ән айту, ойнау, оқу, санау

Ең жақын дос болу керек пе?

(Компьютер)

  1. Сабақты бекіту. Өзіндік жұмыс

Әңгімелер құру

ЖИ ойындары балаларға өз әңгімелері мен ертегілерін жасауға көмектеседі.

Олар сюжеттің басталуын ұсына алады, ал бала оны өзінің шығармашылық ойлауын қолдана отырып дамытады.

«Алисамен» ойнау

Есіңізде болсын «Теңіз бір рет уайымдайды» ойынында фигураны немесе тірі жанды бейнелеу керек, ал жүргізуші оны болжауы керек! Енді бұл Алиса үшін дағдыға айналды: ол сізге әртүрлі фигуралар жасайды.

Көңіл көтеру үшін бірнеше адамға, соның ішінде балаларға арналған тамаша ойын-сауық!

Қорытынды Пайдалы сілтемелер:

https://youtu.be/h0fIWu0k50E?si=F099L9sBK25QoitB

ЖИ арқылы жасау
26 Қаңтар 2025
1279
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі