«Заң және Тәртіп» құндылығы /«Онлайн ойындардың қауіптілігі және интернетке тәуелділік»

Тақырып бойынша 16 материал табылды

«Заң және Тәртіп» құндылығы /«Онлайн ойындардың қауіптілігі және интернетке тәуелділік»

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Құқықтық тәртіп ұғымдарын түсіндіру: 2. Жауапкершіліктің, әділдіктің, адалдықтың, қоғамдағы құрметтің маңыздылығын талқылау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп:


Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып:

10 Қатысушылар

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

«Заң және Тәртіп» құндылығы /«Онлайн ойындардың қауіптілігі және интернетке тәуелділік»

Құндылық

«Заң және тәртіп»

Мақсаты:

1. Құқықтық тәртіп ұғымдарын түсіндіру:

2. Жауапкершіліктің, әділдіктің, адалдықтың, қоғамдағы құрметтің маңыздылығын талқылау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сынып сағаттың басы

5 минут



Үйымдастыру кезеңі

КР гимні орындалады

Ой қозғау: Оқушылардың күнделікті өміріндегі заңдар мен ережелер туралы не ойлайтынын қысқаша талқылаудан бастаңыз. сияқты сұрақтар қойыңыз:

1. «Заңдар бізге не үшін керек?»

2. «Олардың соңынан ермесек не болады?

Сынып сағаттың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаты мен жауапкершілік, әділдік, адалдық, сыйластық құндылықтарының маңыздылығын түсіндіру.


Сыныпта оқушылар ҚР гимнің орындайды Назарын мұғалімге аударады және жағымды ахуал қалыптасады.


Нақыл сөздер



Сабақтың ортасы


25мин

Негізгі терминдердің анықтамасын түсіндіру:

1. Заң: Әлеуметтік немесе мемлекеттік институттар арқылы жасалған және орындалатын ережелер жүйесі.

2. Тәртіп: Заңдар сақтауға көмектесетін бейбітшілік пен қауіпсіздік жағдайы.

Құндылықтарды талқылау:

Жауапкершілік: Өз ісіне есеп берудің маңыздылығы.

Әділдік: Барлығына бірдей, әділдікпен қарау.

Адалдық: Іс-әрекетте шыншыл және ашық болу.

Құрмет: Басқаларды және олардың құқықтарын бағалау.

Нақты өмірден алынған мысалдар: Бұл құндылықтардың қоғамда (мысалы, мектептерде, қауымдастықтарда және құқықтық жүйелерде) қалай көрінетінінің мысалдарымен бөлісіңіз.

1 тапсырма:

Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа қақтығысты немесе заңдар мен құндылықтар сыналатын жағдайды (мысалы, мектепте алдау, қорқыту, вандализм) қамтитын сценариймен қамтамасыз етіңіз.

3 топқа тапсырма:

1.Сценарийге қолданылатын заңдарды немесе ережелерді анықтаңыз.

2.Жауапкершілік, әділдік, адалдық және құрмет құндылықтарының жағдайға қалай қатысы барын талқылаңыз.

3.Өз нәтижелерін сыныппен бөлісу үшін қысқаша презентация дайындаңыз (2-3 минут).

Оқушылар мұғалімді мүқият тындайды. Қосымша ақпаратпен танысады

Оқушылар өз ойларын жазбаша түрде жеткізіп, адал еңбектің маңызын түсіндіреді.

.



Әр топ өз талдауын сынып алдында қорғайды



Әр топ өз сценарийін және қорытындыларын сыныпқа ұсынады.

Оқушылар талдау жүргізеді.




Оқушылар тақырыпқа байланысты қысқаша ойын жинақтап сыныптастарына өз ойлағанын атады.




слайд


Интернет,

Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) https://www.youtube.com/watch?v=twMeL3wud-A&pp=ygUc0LfQsNKjINC205nQvdC1INGC05nRgNGC0ZbQvw%3D%3D



Таратпа материал



А4 маркер




Қауіпсіздік сабағы

10 минут








































Сабақтың соңы


5 минут


Тақырыбы: «ОНЛАЙН ОЙЫНДАРДЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ ЖӘНЕ ИНТЕРНЕТКЕ ТӘУЕЛДІЛІК»

Сабақтың мақсаты: онлайн ойындардың қауіптілігі мен интернетке тәуелділіктің салдарын түсіндіру. Негізг іміндеттері:

1. Оқушыларды онлайн ойындардың қауіптілігі жайлы ақпараттандыру.

2. Интернетке тәуелділіктің салдарын талдау. Материалдар мен ресурстар:

Негізгі бөлім(6 минутқа дейін) Қазіргі әлемде онлайн ойындар, әсіресе балалар мен жастар арасында танымал бола бастады. Алайда, олар психологиялық және физикалық денсаулыққа әсер етуі мүмкін белгілі бір қауіптерге ие. Бұл мақалада біз осы қауіптерді және оларды болдырмау жолдарын қарастырамыз.

1. Онлайн ойындардың негізгі қауіптерінің бірі – тәуелділік. Ойындар соншалықты қызықты болуы мүмкін, сондықтан ойыншылар өз міндеттері мен әлеуметтік өмірін ұмытып, оларға көбірек уақыт бөле бастайды. Нәтижесінде көңіл күй, ұйқы, сондайақ басқалармен қарым-қатынас проблемалары туындауы мүмкін.

2. Онлайн ойындардың тағы бір қауіптілігі – ойын қауымдастықтарында балағат сөздер мен агрессивті мінез-құлықтың болуы. Бұл ойыншылардың агрессивті 223 тенденцияларының дамуына, стресс деңгейінің жоғарылауына және жалпы психикалық денсаулықтың жағымсыз салдарына әкелуі мүмкін. 3. Сонымен қатар, онлайн ойындарда ойыншылардың жеке ақпараты мен ақшасына қол жеткізуге тырысатын хакерлер мен алаяқтар болуы мүмкін. Бұл деректердің бұзылуына және жеке ақпараттың жоғалуына әкелуі мүмкін. Бұл қауіптерді болдырмау үшін белгілі бір ережелерді сақтау қажет: Біріншіден, ойынға кететін уақытқа шектеулер қою керек.

Екіншіден, жеке ақпаратты қорғау үшін антивирустық бағдарламалық құралды пайдалану керек. Үшіншіден, ойыншылар онлайн ойындарда кіммен сөйлесетінін қадағалап, бейтаныс адамдармен байланыста болмау керек. Төртіншіден, балалар ойнайтын ойындардың мазмұнын қадағалап, олардың құрамында балағат сөздер мен агрессивті элементтер жоқ екеніне көз жеткізу керек. Қорытындылай келе, онлайн ойындар уақытты өткізудің көңілді және қызықты тәсілі ғана емес, сонымен қатар баланың әлеуметтенуіне араласады және оны жалпы бос уақытынан толығымен оқшаулайды – бұл қосымша шара, өйткені бұл оны құрдастарынан белгілі бір оқшаулауға әкелуі мүмкін. Егер сіздің балаңызда компьютерлік ойындарға тәуелділік болса, психологпен кеңесу ұсынылады. Ұсыныстарды талқылау. Шынайы достармен көңіл көтеру және қарым-қатынас жасау үшін интернет қажет емес, нақты өмір қажет. Интернетті пайдалану уақытын қысқартыңыз! Виртуалды әлемде байланысу үшін күніне 1 сағаттан жеткілікті. Әлеуметтік желілердің сіздің денсаулығыңыз бен болашағыңызды құртуынажол бермеңіз! Шынайы өмірде көбірек уақыт өткізіңіз: достарыңызбен, ата-аналарыңызбен сөйлесіңіз, өзіңізге шынымен қызықты хобби табыңыз, оқыңыз, спортпен шұғылданыңыз, пайдалы әлеуметтік жобаларды ойлап табыңыз және іске асырыңыз, адамдарға көмектесіңіз, қоғамдық жұмыстарға қатысыңыз, өз таланттарыңызды батыл қолданыңыз.

Рефлексия

-Қажетті білімді толық меңгердің бе?

- Қай дағдыларды қалыптастырдың?











Ақпаратпен танысады















Оқушылар пайдалы ақпаратты бір-бірімен бөліседі. Бірлесіп отырып талқылайды












































Оқушылар кері байланыс пен рефлексия береді.

Стикерлер қалам


Пайдалы сілтемелер

https://youtu.be/34qqqO1eH9Mhttps://youtu.be/m3I_mUx8HFo 224



































Стикер








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2025
328
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі