Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Заң және заман» сынып сағаты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№5 мектеп-лицей
Сынып сағатың тақырыбы:
«Заң және заман»
Сынып:9А
Мұғалім:Қадырбек Г.Қ.
2023-2024 оқу жылы
Педагогтың аты-жөні |
Ақтөбе облысы Шалқар қаласы «№5 мектеп-лицей» КММ 9 «А» сынып жетекшісі, физика пәні мұғалімі Қадырбек Гүлшат Қадырбекқызы |
||||
Сынып сағатының тақырыбы: |
«Заң және заман» |
||||
Күні: |
23.01.2024 |
||||
Сынып жетекші: |
Қадырбек Г.Қ. |
||||
Сынып: 9 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сынып сағатының мақсаты: |
Оқушыларға балалар құқығы туралы білімдерін толықтыра отырып, өмірдегі кездесетін келеңсіз жағдайлармен таныстыра отырып, балалар құқығын қорғауға үйрету. Оқушылардың құқықтық білімін тексере отырып, өз мүдделерін қорғай алатын, өзіндік ұсыныс-пікірлері мен көзқарастарын, ойларын ашық айтатын, сөзге шешен, кемел ойлы , елжанды азамат ретінде тәрбиелеу. Оқушылардың ойлау, тыңдау, өз ойларын еркін жеткізе алу мәдениетін дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру. |
||||
Міндеттері: |
сабақ барысында балалардың бір-бірімен теңдік қарым-қатынасын орнату; сабақ барысында балалардың қызығушылығы мен белсенділігін арттыру. Проблемалық жағдаяттарды құқықтық тәсілмен шешуге үйрету. |
||||
Түрі |
Дөңгелек үстел. |
||||
Тәрбие құндылықтары |
Ар-ұят: Әдеп нормаларын ұстану |
||||
Ресурстар |
(құралдар, мәлiметтер) Интерактивтік тақта,компьютер, түрлі түсті қағаздар, қиындылар, видео ресурстар, суреттер. |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу Оқушыларды түгендеу
Сабақтың
кезеңдерімен таныстыру Қылмыс жасағаны үшін
жазаға тартқаннан гөрі оның алдын алған әлдеқайда жақсы. Алдын алу
жұмысының нәтижелі болуы алғаш жасалған теріс қадамның дер кезінде
анықталуынан ғана емес, сонымен бірге кәмелетке толмағандардың жеке
тұлғалық ерекшеліктерін ескеруге де
байланысты. Тренинг Құрметті оқушылар, бүгін мен сіздерге «Тәртіпке бас иген құл болмайды, тәртіпсіз ел болмайды»атты тәрбиелік шара өткізгелі отырмын. Енді балалар, сендердің де құқықтық білімдеріңді кеңейтуге уақыт келді. Шарамызды бастамас бұрын жақсы көңіл-күймен сергіту мақсатында бәріміз ортаға шығып «Атом молекула» ойынын
ойнайық.
Жақсы, рахмет! Көңіл-күйімізді нешеге
бағалаймыз. |
Сынып оқушылар амандасады. Кім жоқ екенін айтады
Оқушылар дөңгелектеп тұрып, барлығы келесі
шумақты хормен айтады: Мейірімді
жүрекпен,
Оқушылар ортаға шығып «Атом молекула» ойынын ойнайды.
|
Интербелсенді тақтада тақырып қосулы тұрады Улыбка әуені қосылады және тақтада көңіл күй суреттері көрсетіледі |
||
Сабақтың ортасы |
Мұғалім:
Халқымызда «Досы көпті жау алмайды, ақылы
көпті дау алмайды» деген тамаша мақал бар. Ақылды болу айналаңдағы
адамдарды сыйлай, қадірлей білу деген сөз. Құқықтық тілмен айтқанда
бұл - заңды білу, яғни заңды білген адам өзгелерге құрметпен
қарайды. Заңды білмегендіктен заңсыз істер істеп, зардап шегіп,
өзін қорғай алмай жүргендерді көптеп
кездестіреміз.
- Қалай ойлайсыңдар, демалып отырған жастар
заңды бұзды ма? 2 . «Мен заңды қаншалықты жақсы білемін»?
Қазір мен бірнеше жағдайларды оқимын. Бұның
ішінен оқылған жағдайды қылмыс деп тапсаңыздар оң қолды
көтересіздер де, себебін алдарыңыздағы параққа жазасыздар, егер
қылмыс емес десеңіздер сол қолдарыңызды көтересіздер, себебін тағы
параққа жазасыздар. Әр жағдайға жеке тоқталып, түсініктеме
бересіздер.
Мұғалім: Ендігі
бөлім «Заңсыз арал» деп
аталады.
Біз ешқандай заңы жоқ аралда өмір сүрсек, не
болар еді? ( Оқушылар пікірі
тыңдалады.) 4.«Қызыл, сары, көк ауыл»
Әр топтың ортасына әр түрлі лента
қояды.
5 . Қылмыскер бала қайдан
шығады»?
Видеоролик
Ата - аналарға екі сурет көрсетіледі: Біріншісі тіп -
тік әдемі салынған үйдің
суреті. |
Бұлардан соң заң қызметкерлерінің пікірі тыңдалады. Ол демалып отырған жастардың заңның қандай бабымен танысуына тура келгендігін айтуы керек. Оқушылар бірнеше жағдайларды мұғалім бірнеше жағдайды қылмыс деп тапсаңыздар оң қол жазады, , егер қылмыс емес десеңіздер сол қолдарыңызды көтереді, себебін тағы параққа жазасыздар. Әр жағдайға жеке тоқталып, түсініктеме бересізді Заңсыз елде әркім өз білгенін істейді, тәртіп сақталмайтынын айтады. Сондықтан адамдар қалыпты жағдайда өмір сүре алмайтынын, ал тәртіп пен заң біздің қалыпты тіршілігіміз үшін қажет екенін айтады.
Оқушылар өз топтарымен бірігіп шапшаң өз ленталарымен қоршап ауыл болып бірігіп тұрады.
Адамдардың ауыл - ауыл көше - көше болып бөлінетіндігін, сол бөліну кезінде құқықтары бұзылатындары айтылады.
Оқушылар бейнебаянды қарап ойларын жеткізіп айтады.
Бұдан соң заң қызметкерлері сөйлейді. 1.Оқушыда сапалы білім мен тәрбие болу үшін мектеп және ата-ана тығыз байланыста болуы қажет. 2.Бала үшін ата-ана тек асыраушының рөлін атқармай, оның білім мен тәрбие алу жолындағы нағыз серіктесі болуы қажет, баламен көзбе-көз сөйлесіп оған әр түрлі жағдайда ақыл-кеңес беру. 3.Ата-ана баласына көбірек уақыт бөліп қадағалау, бағыттау, бағалау, білім олқылықтарын анықтап дер кезінде көмектесіп отыру. 4.Ата-ана баласына педагогикалық көмек көрсететіндей дәрежеде болуы керек. 5.Ата–ана өзін-өзі жетілдіру бағытында ақпарат құралдарымен жұмыс істеу. |
Тақтадан бейнежазба көрсетіледі және бала құқықтары туралы Конвекциялар көрсетіледі. Тақтада әр топтың сұрақтар кезеңдерімен шығып отырады. Тақтада әр топтың сұрақтары кезеңдерімен шығып отырады. Бейнебаян көрсетіледі |
||
Сабақтың соңы |
Қорытынды.
Мұғалім:
Ж. Аймауыто Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |