|
Бөлім: |
8.2В Стехиометриялық есептеулер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
22.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заңдардың көлемдік қатынас заңы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.3.8 -газдардың қатысуымен жүретін реакциялар бойынша есептер шығаруда газдардың көлемдік қатынас заңын қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Химиялық реакциялардағы газдардың көлем қатынасы туралы жан-жақты түсінік береді Көлемдік қатынастар заңын қалыптастырады Газдардың көлемдік қатынастары бойынша есептеулер жүргізеді. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы (Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.. |
1.Коэффициент дегеніміз? 2.Газдардың көлемдік қатынас заңын түсіну? 3.Газ тәрізді заттардың мольдік көлемі? 2СО+О2=2СО2 V(CO):V(O2):V(CO2)=44,8:22,4:44,8=2:1:2 С v, моль 2 1 2
V,л 44,8 22,4 44,8 |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1 балл Көлемдік қатынас заңына анықтама береді-1 балл Гей-Люссак заңына анықтама береді-1 балл Коэффиценттердің газдардың көлемі мен зат мөлшеріне әсерін айтады-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Көлемдік қатынастар заңын пайдаланып, берілген газдардың көлемін анықтайды-1 балл Гей-Люссак заңына сүйеніп есептер шығарады |
Презентация |
||||||||||
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Газдар арасындағы теңдеулерді теңестіріп, көлемдік қатынастарын анықтаңдар. N2(г)+O2(г)+→NO(г) CO(г)+O2(г)+→CO2(г) NO(г)+O2(г)+→NO2(г) NH3(г)+O2(г)+→NO+H2O(г) |
Дескриптор: Газдар арасындағы теңдеулерді теңестіреді-1 балл Көлемдік қатынастарын анықтайды.-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Берілген газдарды сутегімен салыстырғандағы тығыздықтарының арту ретімен орналастыр A. CO2 1 B. SO2 2 C. Cl2 3 D. H2S 4 E. N2 5
|
Дескриптор:
Берілген газдарды сутегімен салыстырғандағы тығыздықтарының арту ретімен орналастырады -1 балл Кестені толтырады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Заңдардың көлемдік қатынас заңы
Заңдардың көлемдік қатынас заңы
|
Бөлім: |
8.2В Стехиометриялық есептеулер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
22.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заңдардың көлемдік қатынас заңы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.3.8 -газдардың қатысуымен жүретін реакциялар бойынша есептер шығаруда газдардың көлемдік қатынас заңын қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Химиялық реакциялардағы газдардың көлем қатынасы туралы жан-жақты түсінік береді Көлемдік қатынастар заңын қалыптастырады Газдардың көлемдік қатынастары бойынша есептеулер жүргізеді. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы (Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.. |
1.Коэффициент дегеніміз? 2.Газдардың көлемдік қатынас заңын түсіну? 3.Газ тәрізді заттардың мольдік көлемі? 2СО+О2=2СО2 V(CO):V(O2):V(CO2)=44,8:22,4:44,8=2:1:2 С v, моль 2 1 2
V,л 44,8 22,4 44,8 |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1 балл Көлемдік қатынас заңына анықтама береді-1 балл Гей-Люссак заңына анықтама береді-1 балл Коэффиценттердің газдардың көлемі мен зат мөлшеріне әсерін айтады-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Көлемдік қатынастар заңын пайдаланып, берілген газдардың көлемін анықтайды-1 балл Гей-Люссак заңына сүйеніп есептер шығарады |
Презентация |
||||||||||
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Газдар арасындағы теңдеулерді теңестіріп, көлемдік қатынастарын анықтаңдар. N2(г)+O2(г)+→NO(г) CO(г)+O2(г)+→CO2(г) NO(г)+O2(г)+→NO2(г) NH3(г)+O2(г)+→NO+H2O(г) |
Дескриптор: Газдар арасындағы теңдеулерді теңестіреді-1 балл Көлемдік қатынастарын анықтайды.-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Берілген газдарды сутегімен салыстырғандағы тығыздықтарының арту ретімен орналастыр A. CO2 1 B. SO2 2 C. Cl2 3 D. H2S 4 E. N2 5
|
Дескриптор:
Берілген газдарды сутегімен салыстырғандағы тығыздықтарының арту ретімен орналастырады -1 балл Кестені толтырады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз














