Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып,
оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін
сұрау арқылы психологиялық ахуал
туғызады.
Стикерлер арқылы екі
топқа бөлу
1-топ.
Нефрологтар
2-топ.
Урологтар
|
Оқушылар ұстазымен амандасады,
көңіл-күйлерін сұрау арқылы
психологиялық ахуал жасайды;
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-бірінің
көңілдерін сұрау арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
|

|
Жаңа сабаққа
кіріспе
Мағынаны
білу
|
«Айырмашылығы
неде?» әдісі арқылы үй
тапсырмасын сұрау арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой
талқылау.

|
Мағынаны білу үшін
суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін
айтады;
|
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
презентация

|
Сабақтың ортасы
мағынаны
түсіну

|
Жаңа тақырыпты
видеоролик арқылы түсіндіру «Түсіну» сұрақтарына жауап
береді:
1.Бүйрек ауруларының қандай түрлерін
білесіңдер
2.Адамда зәр шығару жүйесі неден
тұрады?
3.Бүйрек тастары қалай
пайда болады?
4.Бүйректің жұмысына
әсер ететін факторлар?
5.Бүйректің құрылымдық
бөліктері?
6.Нефрон дегеніміз
не?
7.Жануарлар ағзасынан
қандай заттар және қай мүшелер арқылы
шығарылады?
8.Өрлеме жұқпа
дегеніміз не?
9.Қалыпты қызмет
атқаратын бүйректе өндірілетін екінші реттік зәрдің құрамы қандай
болады?
10.Терлеу, зәр
мүшелеріне қалай әсер етеді?
|
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы
орындайды;)
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
в идео
презентация
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
қолдану

|
Постер қорғау (топтық
жұмыс)
1 топ Пиелонефрит
цистит аурулары
2 топ Несептас
ауруы
Оқушыларға жалпылама
төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану»
айдарындағы тапсырманы дәптеріне
жазады.
Тапсырма: «Биологиялық диктант»
(Жұптық
жұмыс)
1. Бүйректің ең қауіпті
ауруы... 2. Зәрдің сарғыш түсті болуы құрамындағы... пигментіне
байланысты. 3. Нефрит ауруын... тудырады. 4. Уролитиаз дегеніміз...
5. Балаларда көбірек кездесетін бүйрек
ауруы... 6. Энурез.... және.... бұзылуынан болады..
7. Гемоглобиннің құрамына... кіреді. 8. Кобальт... дәруменінің
құрамына кіреді..... 9. Су мен минералды заттардың алмасуын
реттейтін орталық... орналасқан. 10. Зәрде... тұзы көбірек
кездеседі.
Жауаптары:
нефрит.
2. урохром 3. бактериялар 4. бүйрек тасы 5. Зәр тоқтамау (энурез) 6. бадамша бездердің, жұлын
қызметінің 7. темір ионы 8. В12 9. аралық ми -
гипоталамус. 10. натрий
хлориді.
|
Бағалау
критерийі:
-бүйректің ауруларын
зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы бағалау критерийі бойынша
орындайды;)
|
Дескриптор:
-бос орындарға тиісті
қажетті сөздерді қойып жазады-2 балл;
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың ортасы мағынаны
талдау

|
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау
тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
Тапсырма: Зәр шығару жүйесі
мүшелері мен бүйрек ауруларының алдын алу жолдарын
ұсыныңыз
|
Аурудың
атауы
|
Себебі
|
Алдын алу
жолдары
|
Бүйрек
|
|
|
|
несепағар
|
|
|
|
Қуық
|
|
|
|
|
Бағалау
критерийі:
-
Зәр шығару жүйесі
мүшелері мен бүйрек ауруларының алдын алу жолдарын
түсіндіреді;
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы бағалау критерийі бойынша
орындайды;)
|
Дескриптор:
-
зәр шығару жүйесі
мүшелері мен бүйрек ауруларын атайды
-2
балл;
-себебін
анықтайды -2
балл;
-алдын алу жолын
ұсынады -2
балл;
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың ортасы мағынаны
жинақтау

|
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған
білімдерін жинақтау тапсырмасы
беріледі.
Тапсырма: «Суретті сөйлет»

|
Бағалау
критерийі:
-бүйректе тастың
жиналуын сипаттайды;
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы бағалау критерийі бойынша
орындайды;)
|
Дескриптор:
-бүйректе тастың
себебін анықтайды-1 балл;
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың ортасы мағынаны
бағалау
|
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған
білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы
бағаланады.
Тапсырма:
«Терминдердің жалғасын тап» әдісін қолдану арқылы оқушыларды бағалау; (жеке
жұмыс)
Пиелонефрит
дегеніміз..................
Цистит ауруы
ол.......................
Бүйрекке тас байлану
дегеніміз
ол.....................
Кальций оксолаты
ол.......................
Несепағар деген мүшелер
олар.......................
Зиянды тағамдар әсер
етеді........................
|
Бағалау
критерийі:
-бүйректің ауруларын
сипаттайды;
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы бағалау критерийі бойынша
орындайды;)
|
Дескриптор:
-термин сөздердің
жалғасын толықтырып жазады-1 балл;
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5мин
|
«SMS»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың рефлексиясын
оқиды.
|
Оқушылар телефондары арқылы виртуалды
тақтаға бүгінгі сабақ туралы бір ауыз сөз пікірлерін смс-пен жазып
жібереді.
|
Мұғалім
оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе
бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды.
|

|