Материалдар / Зәр шығару жүйесі қалай жұмыс істейді? 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Зәр шығару жүйесі қалай жұмыс істейді? 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Зәр шығару жүйесі қалай жұмыс істейді? 4 сынып Зәр шығару мүшелерін талдау , слайд,схемма арқылы түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2021
1812
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Зәр шығару жүйесі қалай жұмыс істейді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.3.1 Зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Сергіту жаттығуы

«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

Жұмыс ережесін келісу

Әр қатардағы артық сөздерді тап. Қандай сөздер қалды? Оқы.


К үтілетін нәтижені анықтау

Адам ағзасындағы мүшелер

Пиктограмманы зерделе. Адам ағзасының ішкі

мүшелерін ата. Оларды қандай жүйелерге біріктіруге

болады?

Қай мүшелер ешбір жүйеге енбей қалды? Неліктен?

Олар туралы не білесің? Ешбір жүйеге енбей, өздігінен

жұмыс істейтін мүше болуы мүмкін бе?

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.



ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Зәр шығару жүйесі

Суретте қандай мүшелер көрсетілген? Олар қандай

қызмет атқарады деп ойлайсың? Адам ағзасындағы артық

су мен зиянды заттар қалай шығарылады?

Дескрипторы:

зәр шығару жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды;





Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


Белсенді оқу тапсырмалары

(топта, ұжымда)


Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау




Форматив

ті бағалау


ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.



ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.





Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ой толғаныс кезеңі.

Адам ағзасында тамақ қорытылып, артық су, зиянды

заттар үнемі сыртқа шығарылып отырады. Бұл жұмысты

зәр шығару жүйесі реттейді. Зәр шығару мүшелеріне бүйрек, несепағар, қуық жатады. Бүйрек – үрмебұршаққа ұқсас жұп мүше. Оның негізгі қызметі – қанды зиянды заттардан тазартып, зәр түзу. Бүйректің сыртқы жағы дөңес, ішкі жағы ойыс болып келеді. Ойыс жағында несепағар орналасады. Несепағар – түтікше тәрізді мүше. Бүйректе

түзілген зәр осы несепағар арқылы қуыққа өтеді. Қуық – іші қуыс, бұлшықетті мүше. Қуықта зәр уақытша жиналады, кейін несеп өзегі арқылы сыртқа шығады. Зәрдің ағзадан дер кезінде шығарылмауы адам денсаулығына зиян келтіреді. Ағзаны керексіз заттардан, артық су мен тұздардан тазартуға өкпе, тері және асқорыту жүйесі де қатысады. Өкпе арқылы көмірқышқыл газ бен бу түріндегі су бөлінеді. Тері арқылы су мен тұздар термен бірге шығады.Ал тамақтың қалдығы тікішек арқылы шығарылады.

Сен білесің бе?

Бүйрек арқылы тәулігіне шамамен 1500 л қан

сүзіліп, тазарады.

Есте сақта!

Зәр шығару жүйесінің негізгі қызметі – қанды тазартып, оның құрамындағы зиянды заттарды сыртқа шығару.


Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушыларға «Ашық микрофон» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.











Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Ашық микро

фон»


«Ашық микрофон»

кері байланыс парағы



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!