Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
Психологиялық ахуалды
жақсартуға қатысады
Күнге көтеріп
қолымды
Бір,екі,үш деп
соғайын
Қарап тұрған
көршіме
Қолымды бір
бұлғайын
Құндылық мақсаты: Еңбекке,
еңбек адамдарына деген құрмет
көрсету
Үй тапсырмасын
пысықтау:
(жұрнақ пен
жалғау)
https://wordwall.net/play/70788/148/858
Тақырыпты
ашу
Балалар, тақтадағы сөздерден
сөздің атын білдіріп тұрған сөздерді
көрсетіңдерші:

СӘЙКЕСТЕНДІР:
Келді
Кетті
Есік
Терезе
Ағаш
Қызыл
Аспан
Үстел
Жасыл
Көк
Бала
Балалар, бүгін біз жаңа сөз
табы «Зат есіммен»
танысамыз;
Сабақтың
мақсаты:
Зат есімнің сөз табы екенін
біледі;
Мәтіннің мазмұнын анықтауға
бағытталған сұрақтар
құрастырады;
1 –
тапсырма
Балалар, заттың атын
білдіретін сөздерді зат есім деп атайды. Зат есімдерге кім? Не?
Кімдер? Нелер? деген сұрақтар
қойылады.
Мысалы: адам,көгершін,
жазушылар,
құлындар;
2 – тапсырма (дәптермен
жұмыс)
Өлеңді көшіріп
жаз;
«Қозым» ,- дейді мені
апам,
«Қозым», - дейді мені
атам.
Сөздеріне
күлемін,
Қозы емеспін,
білемін.
-
Өлеңнен зат есімдерді
табыңдар;
-
Қалай ойлайсыңдар, неліктен,
біздің ата - анамыз бізді еркелеткенде
ботам,құлыным,
құлыншағым деп
атайды?
3 –
тапсырма
Зат есімді
пысықтау
https://wordwall.net/play/29310/891/1045
Кім? Кімдер? Не? Нелер?
сұрақтарына жауап беретін сөздерді өз бағандарына
орналастырады
СЕРГІТУ
СӘТІ
4 – тапсырма (топтық
жұмыс)
1 –
топ
Оңнан солға қарай оқысаңда,
солдан оңға қарай оқысаңда өзгермейтін сөздерді
табыңдар;
Оларға сұрақ
қойыңдар;
2 –
топ
Берілген пазлдардан
мақал – мәтел құрастырыңдар:
Оларға сұрақ
қояды


5 –
тапсырма
«Ақиқат» немесе
жалған»
Оқушылар сұрақтарға
ақиқат немесе «жалған»сдеп жауап
береді;
https://wordwall.net/play/29294/024/527
Үйге: 44 бет 9
жаттығу
«Білім шыңы» әдісі
арқылы кері байланыс береді
|
Амандсады
Үй тапсырмасын
пысықтайды
Сөздерді
сәйкестендіреді
Сабақ мақсатымен
танысады
Оқулықпен
жұмыс
Ережемен
танысады
Дәптермен
жұмыс
Зат есім туралы
сұрақтарға жауап береді
Оңнан солға қарай
оқысаңда, солдан оңға қарай оқысаңда өзгермейтін сөздерді
табады;
Берілген мақал
мәтелдерді құрастырады
Қортынды сұрақтарға
жауап береді
Үйге тапсырма
береді
Кері байланыс
береді
|
Оқушылар алған ұпайларын бағалау парағына
түсіреді
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
ҚБ:
Тамаша
Дескриптор:
Мәтінді түсініп оқиды - 1
б
Мәтіннің мазмұнын анықтауға
арналған сұрақтар құрастырады – 1
б
Мәтінге ат қояды – 1
б
Жалпы – 3
б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Өлеңді кқркем жазумен көшіріп
жазады – 1 б
Өлеңнен зат есімдерді табады –
1 б
Жалпы – 2
б
ҚБ: Өте
жақсы!
Дескриптор:
Кім? Кімдер? Не?
Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздерді өз бағандарына дұрыс
орналастырады – 1 б
Сұрақтарды дұрыс
қояды – 1 б
Жалпы – 2
б
ҚБ: Өте
жақсы!
Дескриптор:
Тапсырманы дұрыс
орындап өз ойларын дәлелдейді – 1
б
Сөздерге сұрақтар
қояды – 1 б
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
– 1 б
ҚБ:
Керемет!
|
Слайд
https://wordwall.net/play/70788/148/858

Оқулық
Дәптер
https://wordwall.net/play/29310/891/1045
Сызбалар
Пазлдар
https://wordwall.net/play/29294/024/527

|