Материалдар / Зат есім 4сынып

Зат есім 4сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі пәніне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1005
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы: 4

Пәні: Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: Зат есім.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушылардың зат есім жөнінде өткен сабақтарда алған білімдерін еске түсіру, тиянақтау және күнделікті өмірде қолдана білу.

Дамытушылық: Балалардың сөз байлығын, сауаттылығын, зат есім туралы ұғымдарын кеңейтіп, жан –жақты шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа баулып, жауапкершілікті түсіне білуге тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Интерактивті тақтадағы слайдтар.

Әдісі: Сұрақ –жауап, түсіндіру, әңгімелеу, жинақтау.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі.

Күй тыңдату.

  • Балалар, сендердің көңіл –күйлеріңе қалай әсер етті?

(көңілді, әсерлі т.с.с.)

  • Ендеше бүгін сабақты күндегідей қызықты, көңілді өткізейін.

Бәріміз сабаққа белсене қатысайық.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

Деңгейлік тапсырма.

І деңгей. Жұмбақ жазып келу.

ІІ деңгей. Сөз таптарын талдау.

ІІІ деңгей. Жұмбақтың шешуін тауып, суретін салып келу.

ІІ. Үй тапсырмасын қорыту.

Балалар, сөз табы бос кеңістік деп ойлаңдар. Бос кеңістікте қанша планеталар бар? Кім атап береді. – 9 планета бар.Олар Плутон, Уран, Нептун, Сатурн, Марс, Меркурий, Жер, Шолпан, Юпитер. Ендеше сөз табында 9 сөз табы бар екен. Соның ішінде біз қандай сөз таптарн білеміз?

Зат есім, Сан есім, Сын есім, Етістік.

КShape1 Shape2 ім? Не? Қайтті? Ән қылды.

Кімдер? Нелер? Не істеді?

ЗShape3

Shape4

ат есім. Етістік.





Shape5 Shape6



Қанша? Неше? Қандай? Қай?

Нешінші? Сын есім.

Сан есім.

ІІІ. Жаңа сабақ.

  • Балалар, менің қолымдағы мына бір бейненің жартысы көрінбей тұр. Бұл болды екен? Кәне, кім табады?

Shape7 Shape8 Shape9





Көз алдымызға елестетіп ойлансақ, осы бейнені жалғастырып, көп нәрсе жасауға болатын сияқты. Кәне, ойланайық, не жасауға болад?

Ой –жұмбақ шешу. Ол аспанда да, жерде де болады, шөлейт жерлерде де жүреді, атамның, әжемнің қолында да болады, партаның үстінде де жатады мүмкін, оны жеуге де болады, ол барлық адамда болады.

  • Пайда болған заттардың атын жазайық: бұлт, құрт, түйе, көзілдірік, құс, алма, жүрек т.б.? Осы сөздерге қандай сұрақ қоямыз? – Не?

  • Парталар, орындықтар, дәптерлер, кітаптар, деген сөздерге қандай сұрақ қоямыз? – Нелер?

  • Ал осы заттарды пайдаланатын адамдарға қандай сұрақ қоямыз? - Кім? Кімдер?

  • Олай болса кім? кімдер? не? нелер? деген сұрақтарға жауап беретін сөзді қандай сөз табы дейміз? –Зат есім.

  • Сонымен, Зат есім дегеніміз не?

Ойымызды жинақтайық.

Ассациация құру. (сызбаға түсіру):

Shape10 Shape11 Зат есім



СShape12 Shape13 Shape14 Shape15 Shape16 Shape17 Shape18 ұрақтары Түрлері

Shape19

Кім? Не? жалпы негізгі жекеше

Кімдер? Нелер? көпше жалқы туынды



ІV. Оқулықпен жұмыс.1) 275 –жаттығу

Мәтінді жаздыру. Зат есімдерді табу.

2) 276 –жаттығу мәтінді ауызша орындату.

Жалпы есім: Шоқан, Айғаным.

3) Тәуелдеулі зат есім –әжесінің.

4) Шоқан Уәлиханов туралы білетініңді әңгімеле.

ҒShape20 Shape21 Shape22

Шоқан Уәлиханов

алым Жиһангер





Shape23 Shape24 Shape25



Тарихшы Суретші Зерттеуші

5)Сергіту сәті. «Ұйқасын тап» ойыны.

Тұмсығымен шымшып,

Құрт тереді ... (шымшық).

Бата алмас түлкі,

Үсті тікен ... (кірпі).

Дамыл таппай бір мезет,

Жортумен жүр сұр ... (көжек).

Аппақ доп тауып,

Шақырады ақ ... (тауық).

Алмастан тыным,

Шабады ... (құлын).

Өзінше қоян,

Қорқақ ... (қоян).

277 –жаттығу. Сөздерді жекеше, көпше түрде үш жақта тәуелдеп жаз.

Менің інім, кітабым, халқым.

Сенің інің, кітабың, халқың.

Сіздің ініңіз, кітабыңыз, халқыңыз.

Оның інісі, кітабы, халқы.

V. Қай сөздер көп. Жалқы есімдердің бас әріппен жазылу себебін түсіндір.

Сурет.

Жалқы есім Жалпы есім

Жайық жаңбыр

Бішкек биші

Тайбурыл өлке

Құтжол бала

оқушы.


VI. Ребусты шеш.

РShape26 Shape27

б е

ш

ебустың шешуіндегі сөзді жекеше, көпше түрде 3 жақта тәуелдеп жаз.

Қарында , с

Шешуі: Қарындас.

Менің қарындасым. Біздің қарындасымыз. Сенің қарындасың. Сендердің қарындастарың. Сіздің қарындасыңыз. Сенің қарындастарың. Оның қарындасы. Олардың қарындастары.

VIІ. Зат есім туралы біліміңді пайдаланып, жағдаяттан шығып көр.

VIІІ. Зат есімді етістікпен сәйкестендіріп, сөйлем құрап жаз.

АShape28 Shape29 дам шабады

АShape30 т шоршиды

ҚShape31 Shape32 арлығаш жылжиды

БShape33 ақа жүреді

Жылан секіреді

Балық ұшады

IX. Семантикалық карта.

Сөздер. Кім? Не? Не істеді? Қандай? Қанша? Неше?

Дәптер +

Ұшты +

Бес +

Әдемі +

Келді +

Жеті +

Оқушы +

Таза +



Х. Венн диаграммасы.

Кім? Кімдер? Не? Нелер?

Shape34 Shape35

Адам

әже

ата

оқушы

әнші

биші

Самат

Shape36

Гүл

Ағаш

Бор

Тау

Өзен

Тас

Көл



Заттың атын білдіреді





















ХІ. Үйге тапсырма. 278 –жаттығу.

ХІІ. Бағалау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ