0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Білім беру ұйымының
атауы
Пәні:
Бөлім:
Педагогтың аты –
жөні:
Күні:
Сынып: 2
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаты:
«С.Рахимов атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ
Сабақтың мақсаты:
Сөйлемнен зат есімді табу. Дереккөздерден қажетті мәліметтерді табу. Мұғалімнің
көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.
Құндылықтар
Сабақ барысы:
Ұлттық мүдде: Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптеу
Қазақ тілі
Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Ахметова Г.А
19.02.2024 ж
Қатысқандар саны:
Зат есім. Бесікке салу
2.4.2.3 Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату;
2.1.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, ) мәліметті табу жолын
анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу
2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды
анықтайды
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтің әрекеті
Сабақтың басы
5 минут
«Шар жару» әдісі
арқылы оқушыларды
топқа бөлініп отырады.
1–топ Бесік салу
2–топ Тұсау кесер
3–топ Наурыз
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Миға шабул» әдісі
арқылы Нейрожаттығу
жасату
Өткенді
пысықтау 5
минут
Қатыспағандар саны:
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Суреттер
Амандасады.
Жақсы
тілектер
айтады
Мақтап,
мадақтап
отыру
ҚБ:
«Тыштыма»
әдісі
«Қоржын» әдісі арқылы
өткен ережелерді еске
түсіру
1. Түбір дегеніміз не?
2. Қандай салт –
дәстүрлерді білесің?
3. Адамға қатысты
сөздерге қандай сұрақ
қойылады?
4. Заттар мен жануарларға
қатысты сөздерге қандай
сұрақ қойылады?
5. Сөздер мағынасына
қарай неше сөз табына
бөлінеді?
6. Түбірдің белгісі қандай?
7. Антоним дегенімі не?
8. Жұрнақ дегеніміз не?
9. Қосымша дегеніміз не?
Сабақтың тақырыбы
Ресурстар
Сұрақтарға
жауап береді.
Мысал
келтіреді
ҚБ: «Шапалақ
ұру» әдісі
«Ребус шешу» әдісі
ˮ
100’
’
https://youtu.be/a06ORZmrWak?si=TD7CBjGk7J1T10Si
ˮ
М
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
2.4.2.3 Сөз таптарын (зат
есім, сын есім, сан есім,
етістік) ажырату;
2.2.5.1 дереккөздерден
(сөздік, анықтамалық,
энциклопедия) мәліметті
табу жолын анықтап,
берілген тақырып, сұрақ
бойынша мәліметті
іріктеп алу
Сабақтың
ортасы
10 минут
14
–
жаттығу
«Жұптық жұмыс»
«Біліміңді қолдан» әдісі
Тыйым сөздерді көшіріп
жаз.
не?
не?
1.Сол қолмен нанды үзбе.
не?
Сұрақтарға
жауап береді.
Мысал
келтіреді
Дескриптор:
Тыйым сөздерді
көшіріп жазады1б
Зат есімдердің
астын сызып,
Оқулық 46 бет
оларға сұрақ
Дәптер
қояды – 1 б
Қаламсап
2. Түнде үй сыпырма.
Зат есімдердің астын сыз.
Сұрақ қой.
ҚБ: «Алма
әдісі»
Талқылау сұрақтары:
Жануарларға қатысты
сөздерге қандай сұрақ
қойылады?
8 минут
15 – жаттығу
«Суретті әңгімеле» әдісі
Топтық жұмыс
Суретпен жұмыс
жүргізіледі Бейне жазба
көрсетіледі.
Сурет бойынша әңгімелету
1 топ. Бесік неден
жасалады және қандай
жабдықтары бар
2 топ. Бесікке нәрестені
кімдер салады?
3 топ. Бесікті кімдер
әкеледі?
Тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
- суретке қарап
әңгіме
құрайды(1б)
ҚБ: «Алма
әдісі»
Оқулық
15–жаттығу
47-бет
https://youtu.be/BS0rHNKl1Y?t=2
Талқылау сұрақтары:
Адамға қатысты сөздерге
қандай сұрақ қойылады?
Сергіту сәті
2 минут
«Бесік жыры»
Ж.Байырбекова
Өлең айтады
Қимылдар
8 минут
16 жаттығу
«Көршіңмен сырлас» әдісі
Дәптермен
Дәптермен жұмыс
жұмыс
Мәтінді оқып көшіріп жаз. жасайды
Мәтіндегі зат есімдерді
тауып астын сыз. Зат
есімдерге сұрақ қой? Кім?
не? сұрағына жауап беретін
сөздерді топтап жаз.
ЕББҚ
Тапсырман орындауда
қолдау көрсету
Талқылау сұрақтары:
Жануарларға, адамға
қатысты сөздерге қандай
сұрақ қойылады?
1.кім?
сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады
2. не?
сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады
2 минут
Үй тапсырмасы
17-жаттығу
Өлеңді жаттап ал.
Дәптерге жазып, зат
есімдерді тап.Оларға
сұрақ қой
Әлди,әлди,бөпешім.
Әлдилейін,көкешім.
Тербетейін жата ғой,
Тәтті ұйқыға бата ғой.
Сабақтың соңы
Рефлексия
5 мин
Кері байланыс
«Өрмекші» әдісі
Үй
тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
Дескриптор:
- мәтінді оқып,
көшіріп жазады
(1б)
- мәтіндегі зат
есімдерді тауып
астын
сызады(1б)
«Асық»
арқылы бірбірін бағалау
Дескриптор:
-кім? сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады(1б)
- не? сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады(1б)
Дескриптор:
Өлеңді жаттап
алады-1б
Дәптерге
жазып, зат
есімдерді
тауып,оларға
сұрақ қояды1б
Жұмыс дәптері
Кері байланыс тақтасы
атауы
Пәні:
Бөлім:
Педагогтың аты –
жөні:
Күні:
Сынып: 2
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаты:
«С.Рахимов атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ
Сабақтың мақсаты:
Сөйлемнен зат есімді табу. Дереккөздерден қажетті мәліметтерді табу. Мұғалімнің
көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.
Құндылықтар
Сабақ барысы:
Ұлттық мүдде: Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптеу
Қазақ тілі
Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Ахметова Г.А
19.02.2024 ж
Қатысқандар саны:
Зат есім. Бесікке салу
2.4.2.3 Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату;
2.1.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, ) мәліметті табу жолын
анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу
2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды
анықтайды
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтің әрекеті
Сабақтың басы
5 минут
«Шар жару» әдісі
арқылы оқушыларды
топқа бөлініп отырады.
1–топ Бесік салу
2–топ Тұсау кесер
3–топ Наурыз
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Миға шабул» әдісі
арқылы Нейрожаттығу
жасату
Өткенді
пысықтау 5
минут
Қатыспағандар саны:
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Суреттер
Амандасады.
Жақсы
тілектер
айтады
Мақтап,
мадақтап
отыру
ҚБ:
«Тыштыма»
әдісі
«Қоржын» әдісі арқылы
өткен ережелерді еске
түсіру
1. Түбір дегеніміз не?
2. Қандай салт –
дәстүрлерді білесің?
3. Адамға қатысты
сөздерге қандай сұрақ
қойылады?
4. Заттар мен жануарларға
қатысты сөздерге қандай
сұрақ қойылады?
5. Сөздер мағынасына
қарай неше сөз табына
бөлінеді?
6. Түбірдің белгісі қандай?
7. Антоним дегенімі не?
8. Жұрнақ дегеніміз не?
9. Қосымша дегеніміз не?
Сабақтың тақырыбы
Ресурстар
Сұрақтарға
жауап береді.
Мысал
келтіреді
ҚБ: «Шапалақ
ұру» әдісі
«Ребус шешу» әдісі
ˮ
100’
’
https://youtu.be/a06ORZmrWak?si=TD7CBjGk7J1T10Si
ˮ
М
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
2.4.2.3 Сөз таптарын (зат
есім, сын есім, сан есім,
етістік) ажырату;
2.2.5.1 дереккөздерден
(сөздік, анықтамалық,
энциклопедия) мәліметті
табу жолын анықтап,
берілген тақырып, сұрақ
бойынша мәліметті
іріктеп алу
Сабақтың
ортасы
10 минут
14
–
жаттығу
«Жұптық жұмыс»
«Біліміңді қолдан» әдісі
Тыйым сөздерді көшіріп
жаз.
не?
не?
1.Сол қолмен нанды үзбе.
не?
Сұрақтарға
жауап береді.
Мысал
келтіреді
Дескриптор:
Тыйым сөздерді
көшіріп жазады1б
Зат есімдердің
астын сызып,
Оқулық 46 бет
оларға сұрақ
Дәптер
қояды – 1 б
Қаламсап
2. Түнде үй сыпырма.
Зат есімдердің астын сыз.
Сұрақ қой.
ҚБ: «Алма
әдісі»
Талқылау сұрақтары:
Жануарларға қатысты
сөздерге қандай сұрақ
қойылады?
8 минут
15 – жаттығу
«Суретті әңгімеле» әдісі
Топтық жұмыс
Суретпен жұмыс
жүргізіледі Бейне жазба
көрсетіледі.
Сурет бойынша әңгімелету
1 топ. Бесік неден
жасалады және қандай
жабдықтары бар
2 топ. Бесікке нәрестені
кімдер салады?
3 топ. Бесікті кімдер
әкеледі?
Тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
- суретке қарап
әңгіме
құрайды(1б)
ҚБ: «Алма
әдісі»
Оқулық
15–жаттығу
47-бет
https://youtu.be/BS0rHNKl1Y?t=2
Талқылау сұрақтары:
Адамға қатысты сөздерге
қандай сұрақ қойылады?
Сергіту сәті
2 минут
«Бесік жыры»
Ж.Байырбекова
Өлең айтады
Қимылдар
8 минут
16 жаттығу
«Көршіңмен сырлас» әдісі
Дәптермен
Дәптермен жұмыс
жұмыс
Мәтінді оқып көшіріп жаз. жасайды
Мәтіндегі зат есімдерді
тауып астын сыз. Зат
есімдерге сұрақ қой? Кім?
не? сұрағына жауап беретін
сөздерді топтап жаз.
ЕББҚ
Тапсырман орындауда
қолдау көрсету
Талқылау сұрақтары:
Жануарларға, адамға
қатысты сөздерге қандай
сұрақ қойылады?
1.кім?
сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады
2. не?
сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады
2 минут
Үй тапсырмасы
17-жаттығу
Өлеңді жаттап ал.
Дәптерге жазып, зат
есімдерді тап.Оларға
сұрақ қой
Әлди,әлди,бөпешім.
Әлдилейін,көкешім.
Тербетейін жата ғой,
Тәтті ұйқыға бата ғой.
Сабақтың соңы
Рефлексия
5 мин
Кері байланыс
«Өрмекші» әдісі
Үй
тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
Дескриптор:
- мәтінді оқып,
көшіріп жазады
(1б)
- мәтіндегі зат
есімдерді тауып
астын
сызады(1б)
«Асық»
арқылы бірбірін бағалау
Дескриптор:
-кім? сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады(1б)
- не? сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады(1б)
Дескриптор:
Өлеңді жаттап
алады-1б
Дәптерге
жазып, зат
есімдерді
тауып,оларға
сұрақ қояды1б
Жұмыс дәптері
Кері байланыс тақтасы
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Ахметова Гулфайруз АбсаматовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Зат есім. Бесікке салу
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Зат есім. Бесікке салу
Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып оқушыларына қазақ тілі пәнінен өткен ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
Білім беру ұйымының
атауы
Пәні:
Бөлім:
Педагогтың аты –
жөні:
Күні:
Сынып: 2
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаты:
«С.Рахимов атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ
Сабақтың мақсаты:
Сөйлемнен зат есімді табу. Дереккөздерден қажетті мәліметтерді табу. Мұғалімнің
көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.
Құндылықтар
Сабақ барысы:
Ұлттық мүдде: Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптеу
Қазақ тілі
Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Ахметова Г.А
19.02.2024 ж
Қатысқандар саны:
Зат есім. Бесікке салу
2.4.2.3 Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату;
2.1.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, ) мәліметті табу жолын
анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу
2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды
анықтайды
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтің әрекеті
Сабақтың басы
5 минут
«Шар жару» әдісі
арқылы оқушыларды
топқа бөлініп отырады.
1–топ Бесік салу
2–топ Тұсау кесер
3–топ Наурыз
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Миға шабул» әдісі
арқылы Нейрожаттығу
жасату
Өткенді
пысықтау 5
минут
Қатыспағандар саны:
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Суреттер
Амандасады.
Жақсы
тілектер
айтады
Мақтап,
мадақтап
отыру
ҚБ:
«Тыштыма»
әдісі
«Қоржын» әдісі арқылы
өткен ережелерді еске
түсіру
1. Түбір дегеніміз не?
2. Қандай салт –
дәстүрлерді білесің?
3. Адамға қатысты
сөздерге қандай сұрақ
қойылады?
4. Заттар мен жануарларға
қатысты сөздерге қандай
сұрақ қойылады?
5. Сөздер мағынасына
қарай неше сөз табына
бөлінеді?
6. Түбірдің белгісі қандай?
7. Антоним дегенімі не?
8. Жұрнақ дегеніміз не?
9. Қосымша дегеніміз не?
Сабақтың тақырыбы
Ресурстар
Сұрақтарға
жауап береді.
Мысал
келтіреді
ҚБ: «Шапалақ
ұру» әдісі
«Ребус шешу» әдісі
ˮ
100’
’
https://youtu.be/a06ORZmrWak?si=TD7CBjGk7J1T10Si
ˮ
М
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
2.4.2.3 Сөз таптарын (зат
есім, сын есім, сан есім,
етістік) ажырату;
2.2.5.1 дереккөздерден
(сөздік, анықтамалық,
энциклопедия) мәліметті
табу жолын анықтап,
берілген тақырып, сұрақ
бойынша мәліметті
іріктеп алу
Сабақтың
ортасы
10 минут
14
–
жаттығу
«Жұптық жұмыс»
«Біліміңді қолдан» әдісі
Тыйым сөздерді көшіріп
жаз.
не?
не?
1.Сол қолмен нанды үзбе.
не?
Сұрақтарға
жауап береді.
Мысал
келтіреді
Дескриптор:
Тыйым сөздерді
көшіріп жазады1б
Зат есімдердің
астын сызып,
Оқулық 46 бет
оларға сұрақ
Дәптер
қояды – 1 б
Қаламсап
2. Түнде үй сыпырма.
Зат есімдердің астын сыз.
Сұрақ қой.
ҚБ: «Алма
әдісі»
Талқылау сұрақтары:
Жануарларға қатысты
сөздерге қандай сұрақ
қойылады?
8 минут
15 – жаттығу
«Суретті әңгімеле» әдісі
Топтық жұмыс
Суретпен жұмыс
жүргізіледі Бейне жазба
көрсетіледі.
Сурет бойынша әңгімелету
1 топ. Бесік неден
жасалады және қандай
жабдықтары бар
2 топ. Бесікке нәрестені
кімдер салады?
3 топ. Бесікті кімдер
әкеледі?
Тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
- суретке қарап
әңгіме
құрайды(1б)
ҚБ: «Алма
әдісі»
Оқулық
15–жаттығу
47-бет
https://youtu.be/BS0rHNKl1Y?t=2
Талқылау сұрақтары:
Адамға қатысты сөздерге
қандай сұрақ қойылады?
Сергіту сәті
2 минут
«Бесік жыры»
Ж.Байырбекова
Өлең айтады
Қимылдар
8 минут
16 жаттығу
«Көршіңмен сырлас» әдісі
Дәптермен
Дәптермен жұмыс
жұмыс
Мәтінді оқып көшіріп жаз. жасайды
Мәтіндегі зат есімдерді
тауып астын сыз. Зат
есімдерге сұрақ қой? Кім?
не? сұрағына жауап беретін
сөздерді топтап жаз.
ЕББҚ
Тапсырман орындауда
қолдау көрсету
Талқылау сұрақтары:
Жануарларға, адамға
қатысты сөздерге қандай
сұрақ қойылады?
1.кім?
сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады
2. не?
сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады
2 минут
Үй тапсырмасы
17-жаттығу
Өлеңді жаттап ал.
Дәптерге жазып, зат
есімдерді тап.Оларға
сұрақ қой
Әлди,әлди,бөпешім.
Әлдилейін,көкешім.
Тербетейін жата ғой,
Тәтті ұйқыға бата ғой.
Сабақтың соңы
Рефлексия
5 мин
Кері байланыс
«Өрмекші» әдісі
Үй
тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
Дескриптор:
- мәтінді оқып,
көшіріп жазады
(1б)
- мәтіндегі зат
есімдерді тауып
астын
сызады(1б)
«Асық»
арқылы бірбірін бағалау
Дескриптор:
-кім? сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады(1б)
- не? сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады(1б)
Дескриптор:
Өлеңді жаттап
алады-1б
Дәптерге
жазып, зат
есімдерді
тауып,оларға
сұрақ қояды1б
Жұмыс дәптері
Кері байланыс тақтасы
атауы
Пәні:
Бөлім:
Педагогтың аты –
жөні:
Күні:
Сынып: 2
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаты:
«С.Рахимов атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ
Сабақтың мақсаты:
Сөйлемнен зат есімді табу. Дереккөздерден қажетті мәліметтерді табу. Мұғалімнің
көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.
Құндылықтар
Сабақ барысы:
Ұлттық мүдде: Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптеу
Қазақ тілі
Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Ахметова Г.А
19.02.2024 ж
Қатысқандар саны:
Зат есім. Бесікке салу
2.4.2.3 Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату;
2.1.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, ) мәліметті табу жолын
анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу
2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды
анықтайды
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтің әрекеті
Сабақтың басы
5 минут
«Шар жару» әдісі
арқылы оқушыларды
топқа бөлініп отырады.
1–топ Бесік салу
2–топ Тұсау кесер
3–топ Наурыз
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Миға шабул» әдісі
арқылы Нейрожаттығу
жасату
Өткенді
пысықтау 5
минут
Қатыспағандар саны:
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Суреттер
Амандасады.
Жақсы
тілектер
айтады
Мақтап,
мадақтап
отыру
ҚБ:
«Тыштыма»
әдісі
«Қоржын» әдісі арқылы
өткен ережелерді еске
түсіру
1. Түбір дегеніміз не?
2. Қандай салт –
дәстүрлерді білесің?
3. Адамға қатысты
сөздерге қандай сұрақ
қойылады?
4. Заттар мен жануарларға
қатысты сөздерге қандай
сұрақ қойылады?
5. Сөздер мағынасына
қарай неше сөз табына
бөлінеді?
6. Түбірдің белгісі қандай?
7. Антоним дегенімі не?
8. Жұрнақ дегеніміз не?
9. Қосымша дегеніміз не?
Сабақтың тақырыбы
Ресурстар
Сұрақтарға
жауап береді.
Мысал
келтіреді
ҚБ: «Шапалақ
ұру» әдісі
«Ребус шешу» әдісі
ˮ
100’
’
https://youtu.be/a06ORZmrWak?si=TD7CBjGk7J1T10Si
ˮ
М
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
2.4.2.3 Сөз таптарын (зат
есім, сын есім, сан есім,
етістік) ажырату;
2.2.5.1 дереккөздерден
(сөздік, анықтамалық,
энциклопедия) мәліметті
табу жолын анықтап,
берілген тақырып, сұрақ
бойынша мәліметті
іріктеп алу
Сабақтың
ортасы
10 минут
14
–
жаттығу
«Жұптық жұмыс»
«Біліміңді қолдан» әдісі
Тыйым сөздерді көшіріп
жаз.
не?
не?
1.Сол қолмен нанды үзбе.
не?
Сұрақтарға
жауап береді.
Мысал
келтіреді
Дескриптор:
Тыйым сөздерді
көшіріп жазады1б
Зат есімдердің
астын сызып,
Оқулық 46 бет
оларға сұрақ
Дәптер
қояды – 1 б
Қаламсап
2. Түнде үй сыпырма.
Зат есімдердің астын сыз.
Сұрақ қой.
ҚБ: «Алма
әдісі»
Талқылау сұрақтары:
Жануарларға қатысты
сөздерге қандай сұрақ
қойылады?
8 минут
15 – жаттығу
«Суретті әңгімеле» әдісі
Топтық жұмыс
Суретпен жұмыс
жүргізіледі Бейне жазба
көрсетіледі.
Сурет бойынша әңгімелету
1 топ. Бесік неден
жасалады және қандай
жабдықтары бар
2 топ. Бесікке нәрестені
кімдер салады?
3 топ. Бесікті кімдер
әкеледі?
Тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
- суретке қарап
әңгіме
құрайды(1б)
ҚБ: «Алма
әдісі»
Оқулық
15–жаттығу
47-бет
https://youtu.be/BS0rHNKl1Y?t=2
Талқылау сұрақтары:
Адамға қатысты сөздерге
қандай сұрақ қойылады?
Сергіту сәті
2 минут
«Бесік жыры»
Ж.Байырбекова
Өлең айтады
Қимылдар
8 минут
16 жаттығу
«Көршіңмен сырлас» әдісі
Дәптермен
Дәптермен жұмыс
жұмыс
Мәтінді оқып көшіріп жаз. жасайды
Мәтіндегі зат есімдерді
тауып астын сыз. Зат
есімдерге сұрақ қой? Кім?
не? сұрағына жауап беретін
сөздерді топтап жаз.
ЕББҚ
Тапсырман орындауда
қолдау көрсету
Талқылау сұрақтары:
Жануарларға, адамға
қатысты сөздерге қандай
сұрақ қойылады?
1.кім?
сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады
2. не?
сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады
2 минут
Үй тапсырмасы
17-жаттығу
Өлеңді жаттап ал.
Дәптерге жазып, зат
есімдерді тап.Оларға
сұрақ қой
Әлди,әлди,бөпешім.
Әлдилейін,көкешім.
Тербетейін жата ғой,
Тәтті ұйқыға бата ғой.
Сабақтың соңы
Рефлексия
5 мин
Кері байланыс
«Өрмекші» әдісі
Үй
тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
Дескриптор:
- мәтінді оқып,
көшіріп жазады
(1б)
- мәтіндегі зат
есімдерді тауып
астын
сызады(1б)
«Асық»
арқылы бірбірін бағалау
Дескриптор:
-кім? сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады(1б)
- не? сұрағына
жауап беретін
сөздерді
жазады(1б)
Дескриптор:
Өлеңді жаттап
алады-1б
Дәптерге
жазып, зат
есімдерді
тауып,оларға
сұрақ қояды1б
Жұмыс дәптері
Кері байланыс тақтасы
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
PDF
11.04.2024
153
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













