Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Зат есім.Наурыз көже.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ:қазақ тілі Зат есім. Наурыз көже |
Мектеп: №21 ОМГ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 21.02.2023жыл |
Мұғалімнің есімі:Байшагирова Л.Н. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Класс: 2 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.2.5.1 - дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Ақ көңілді жүрекпен Ақ ниетті тілекпен Амандасып алайық Қонақтарға ізетпен «Өрмекші торы» әдісі арқылы үй тапсырмасын қорыту. Оқушылар дөңгелене тұрып,бір-біріне сұрақ қою арқылы жауап береді. -Сөздер мағынасына қарай нелерге бөлінеді? - Сөз таптарын ата? - Зат есім дегеніміз не? - Зат есімнің сұрақтарын ата? - Зат есімге мысал келтір? -Адамға қатысты сөздерге қандай сұрақ қойылады? - Заттар мен жануарларға қандай сұрақтар қойылады? Дескриптор: 1. Сұрақтарға жауап беру арқылы зат есімді қайталап өтеді. 2. Сал-дәстүрлер туралы біледі. Кері байланыс: 3 шапалақ Топқа бөлу.Қоржыннан әр бала суреттерді алу арқылы төрт топқа бөлінеді.
|
Оқушылар шаттық шеңберінде бір-біріне тілектерін айтады.
«Өрмекші торы» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы Сергіту сәті 1 минут |
Білу және түсіну «Адасқан әріп» бойынша тақырыпты ашу. Рануыз жекө Наурыз көже 421357 34 12 «Наурыз туралы аңыз», бейнежазбасын көрсету 24-жаттығу. «Суретті әңгімеле» стратегиясы. Сурет бойынша мәтін құрайды. «Наурыз мейрамы», Наурыз көже Наурыз мейрамы — ежелгі заманнан қалыптасқан жыл бастау мейрамы. Қазіргі күнтізбе бойынша (наурыздың 22) күн мен түннің теңесуі кезіне келеді. Сурет бойынша әңгімеле. Дескриптор: 1. Сурет бойынша әңгімелейді. Кері байланыс: Жарайсыңдар! Оқулықпен жұмыс Мәтінді түсініп оқы.
СерікНұғыман Наурыз көженің жасалу жолын көрсете отырып дайындау. Жеті түрлі дәмнен жасалатынын айтып, жеті санына тоқталу. Әр ыдыстың ішіндегі сұрақтарға жауап алу. Дескриптор: 1. Мәтінді түсініп оқиды 2. Сұрақтарға жауап береді. Кері байланыс: Жарайсыңдар! Мен ойлағаннан да күшті. Сергіту сәті Қолдану Топпен жұмыс Наурыз мерекесіне байланысты суреттерді құрастыру. Наурыз мерекесінің ерекшелігін топта талқылау. Дескриптор: 1. Наурыз мерекесіне байланысты суреттерді құрастырады. 2. Наурыз мерекесінің ерекшелігін топта талқылайды. Кері байланыс: Жарадыңдар балалар! Осы бағытта жалғастырыңдар. Бағалау: 3 шапалақ Тақтамен жұмыс. Әр топ өздерінің аты бойынша сөйлем құрастырып, тақтаға жазу. Зат есімді табу Дескриптор: 1. Әр топ өздерінің аты бойынша сөйлем құрастырып, тақтаға жазады. 2. Зат есімді табады Кері байланыс: Өте жақсы! Бағалау: 3 шапалақ Дәптермен жұмыс. 26 - жаттығу Өлеңді көшіріп жаз. Наурыз құтты болса екен, Жерге ырыс толса екен! Құл Керім Елемес Дескриптор: 1.Көшіріп жазады 2.Тыныс белгілерін,каллиграфиялық нормаларды сақтайды. Кері байланыс: Өте керемет! 27-жаттығу Есек-кесе, қысым-мысық, Сөйлем құрастыру. Қолғанат сөзінің жазуын есте сақтау. Дескриптор: 1.Сөздерден зат есімді табады. 2.Сөйлем құрастырып жазады. Кері байланыс: Өте керемет! Жұптық жұмыс Жұптаса отырып тапсырманы орында.
Дескриптор: 1. Кім? сұрағына жауап беретін сөздерді белгілейді 2. Не? сұрағына жауап беретін сөздерді белгілейді Кері байланыс: |
Адасқан әріптер, сандар
Бейнежазба
Суреттер
Оқулық
Суреттер
Дәптер
Кесте |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы
Кері байланыс |
Шығармашылық тапсырма: Үлгі бойынша ас әзірлеу рецептісін жазу.
Дескриптор: Үлгі бойынша ас әзірлеу рецептісін жазады Бағалау: От шашу Жинақтау 1. Зат есім дегеніміз не? 2. Қандай салт-дәстүрлерімізді білеміз? 3. Наурыз қандай мейрам? 4. Наурыз көже қалай жасалынады? «Жетістік ағашы» әдісі
|
Тақтаға әр топтан бір оқушы оқиды. Смайлик арқылы бағалау
|