Материалдар / Зат есімнің жасалуы, деректі зат есім

Зат есімнің жасалуы, деректі зат есім

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 6- сыныптар үшін жасалған күнделікті сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2017
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні Мұғалімнің аты-жөні: Отинбаева Ж.С.
Сынып: 6Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбыЗат есімнің жасалуы, деректі зат есім
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыЗат есімнің анықтамасымен танысады, бөлінуін біледі, түрлерін ажырата алады
Сабақтың мақсаттарыЗат есімнің жасалу жолының түрлерімен танысады; бір түбірдің қайталануынан жасалатын сөздерді ажырата біледі
Тілдік мақсаттарТапсырманы оқығанда түсіну, тапсырманың орындалуын айтқанда бір-бірін мұқият тыңдау
Пәнаралық байланысӘдебиет ,тіл
Құндылықтар Оқушылардың бір біріне деген құрмет
Осыған дейін меңгерілген білімБіріккен сөздердің емлесі
Жоспар

Жоспарланған уақытЖоспар бойынша орындалуға тиісті іс-әрекеттер
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңіА) сәлемдесуә) оқушыларды түгелдеуб) оқушылрдың назарын сабаққа аударув) сабақтың мақсатымен таныстыруЖаңа сабақты хабарлау

Мақал-мәтелдің ішінен қос сөздерді тауып, жаңа тақырыпты анықтайды.
  • Жылай-жылай құдық қазсаң,
  • Күле –күле су ішерсің.
  • Көре –көре көсем болады,
  • Сөйлей-сөйлей шешен болады.

    Мағынаны тануҚос сөздердің қосарланып , қайталанып келуінен жасалатын күрделі сөздер.



    Қос сөздер

    Қайталама қос сөздер Қосарлама қос сөздер Үлкен-үлкен Жол-жөнекейДәптермен жұмыс65-жаттығу69-жаттығу70-жаттығу«Туған жердей жер болмас» тақырыбына 3 минуттық эссе жазады.Эссе мынадай шарттарға лайық болуы тиіс.:
  • Бір айтқанды қайталай бермей мәнділігімен көзге түсуі керек
  • Әңгімедегі ой анық болуы керек.
  • Мұқият және қатесіз жазылған болуы керек.
  • Эссені бағалау критерилерін басшылыққа алады (Т және Д), жұппен жұмыс. Мақсаты :( семантикалық карта 3 мин)6. «Автор орындығы» әдісі арқылы сабақты қорытындылауМақсаты: Өз ойын еркін, көркем тілмен жеткізе білу.



    Бағалау критерийіОқушылар қос сөздерге кластер құрастырып жазады.

    Мақалда кездесетін қос сөздер арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.Оқушылар мәтінмен танысады, әр топ өз тақырыпшаларын флипчартқа түсіріп, спикер қорғайды.

    Оқушылар сөйлемнен қайталама қос сөздерді тауып, жасалу жорлдарын айтады, дұрыс жауабымен өздерін тексеріп, бағалайды.
    Дискриптор Оқушылар эссе жазып, қос сөздерді тауып айтады.Өз ойларын еркін, көркем тілмен жеткізедіОйларын жазады
    Үйге тапсырмаҚайталау
    Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Блум таксономиясы арқылы деңгейлік тапсырмалар беремін.Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз





    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жән неліктен?Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?


  • Сабақты бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1. 2.





    Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: А.Сарыбасов

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ