Сабақ-Қазақ тіліСабақтың тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі
| Мұғалімнің аты-жөні:Тайманова Айгерім Қайратқызы |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.6.1 - мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын (жанры, мәтін түрі) табу2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырыпкөлбеу және таза жазу |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топтық тапсырмалар, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. «Қағаз қиындылары»Сөз таптары арқылы топқа бөлу
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минутҚайырлы таң ұстазым,Қайырлы таң достарым,Шеңберге тұрайықЖылулық сыйлайықДоброе утро учительДоброе утро друзьяПосмотрите друг на другаПожелайте добра!Good morning, good morning,good morning to youGood morning, good morning, we are glad to see you |
1-топ: Жемістер2-топ: Зерттеушілер3-топ: Суретшілер4-топҒарыш
. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсіну «Талдау» әдісіӘр топ өзінің атауын атасын1-топ Жемістер ( сұрақ қой, зат есімнің қай түрі жалқы ,жалпы)2-топ Зерттеушілер ( сөз құрамына талда)3-топ Суретшілер ( сөйлем құрау)4-топ Ғарыш ( Дыбыстық талдау жаса) |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы10 минут
| Дәптермен жұмыс ТестЗат есімді тап?а) екі ә) балық б) қырық бес 2) Жалпы зат есімді тап а) тарақ ә) Асылбек б) Қарағанды 3) Жалқы зат есімді тап а) ойыншықтар ә) Ақтау б) ғарышкер 4) Жекше зат есімді белгіле? а) оқушылар ә) әншілер б) асық 5) Көптік зат есімді тап. а) көгершіндер ә) аққулар б) тоқылдақ Өзін-өзі бағалау 1)Ә 3) Ә 5) А 2) А 4) Б ҚолдануОқулықтағы тапсырмаларды орындау.49-жаттығу (шарты бойынша сұрақ-жауап)51-жаттығуШеңбер бойына жасырынған малдарын атауын тауып, көпше зат есімге айналдып айтуӨзіндік жұмысТүйелер боздайды.Сиырлар мөңірейді. Қойлар маңырайды. Иттер үреді.
Жұптық тапсырмаҚой киік той Лар ит термайбала сүйек |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Акуланың отбасы" «Shark family»Топтық жұмысІ топ – тақтада берілген зат есімдерді жекеше және көпше түрге топтауІІ топ – сыныптан зат есімді білдіретін сөздерді теру.ІІІ топ – жалпы және жалқы есімдерді топтауIV топ – суретте берілген зат есімдерді пайдаланып сөйлем құрау
| видеожазба |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Синтез «Әр топқа әртүрлі» әдісі
|
«Семантикалық карта» әдісі
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | Критериалды бағалау
10-8 ұпай- ө.ж 7-5 ұпай-жақсы 4-2 ұпай талаптан 2 ұпай төмен
|
Бағалау парақшасы
|
Үйге тапсырма: №52. 59-бетте. Ережелер.
|