Зат есімнің жіктелуі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Зат есімнің жіктелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық жасампаздық және жаңашылдық өз әрекеттерінің қоршаған әлем үшін маңыздылығымен салдарын түсіну
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар    

Қазақ тілі 90-сабақ


Мектеп

«№25 жалпы білім беретін мектебі»

Бөлім

Қоршаған ортаны қорғау

Педагогтіңаты-жөні

Искакова Үрімқыз Алдабергеновна

Күні:

20.02.2025ж

Сынып:4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

90 Зат есімнің жіктелуі 28-31 жаттығулар

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

4.2.4.1 – мәтінніңтақырыбы мен мазмұныныңөзарасәйкестігінанықтаужәнеондағынегізгіойдытұжырымдау.

Сабақтыңмақсаты/критерийі

Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтап, негізгі ойды тұжырымдайды

Құндылыққа баулу

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық жасампаздық және жаңашылдықөзәрекеттерініңқоршағанәлемүшінмаңыздылығыменсалдарын түсіну


Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасату.

«Тәтті болжам» әдісі

Өткенді қайталау

Үй тапсырмасын сұрау

27 жаттығу

Сызбаға қарап, дәрігер сөзіне жазылған жалғауларды ажырат. Жіктік жалғаулары мен септік жалғауларын салыстырып, олардың өзгешелігін дәлелде.

Дәрігермінж.ж, дәрігерсіңж.ж, дәрігергес.ж, дәрігерденс.ж.

Мұғалімнің тапсырмасын орындайды.







Бағалау: «Менің уақытым»





компьютер, модем, теледидар, ұялы телефон суреттері

Сабақтың ортасы

10 мин



ФС 28– тапсырма Топтық жұмыс

«Белгілеп оқу» әдісі.

ОДД:білу,түсіну,қолдану

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық жасампаздық және жаңашылдықөзәрекеттерініңқоршағанәлемүшінмаңыздылығыменсалдарын түсіну

НұсқауМәтінді оқы.

Құстардың әңгімесі

Мәтіннің тақырыбы мен мазмұны сәйкес келе ме? Қандай ат қояр едің?

Мәтіннің тақырыбы мен мазмұны сәйкес келеді.

Мәтіндегі негізгі ойды анықта.

Мәтіндегі негізгі ой- құстар туралы.

Мәтіннен жіктік жалғаулы зат есімдерді теріп жазып, сөз құрамына талда.

Торғаймын, қарғамын, сауысқанмын, құспын.


ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырмаТорғаймын сөзін сөз құрамына талда

Мәтінді түсініп оқиды. Сұрақтарға жауап беріп, өз ойын айтады. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.1балл

Мәтіннен жіктік жалғаулы зат есімдерді теріп жазып, сөз құрамына талдайды.



Бағалау критерийіМәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтап, негізгі ойды тұжырымдайдыДескриптор:

Мәтінді түсініп оқиды.1балл Сұрақтарға жауап беріп, өз ойын айтады.1балл Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.1балл

Мәтіннен жіктік жалғаулы зат есімдерді теріп жазып, сөз құрамына талдайды.1балл


Оқулық, дәптер




5мин

Сергіту сәті


Балалар бірге орындайды

Жарайсыңдар


10 мин









ҚБ 29-тапсырма Жұптық жұмыс

«Тез ойла» әдісі

ОДД:білу.түсіну

Нұсқау:

Жұмбақты оқып, шешуін тап.

(Үкі)

  • Жұмбақтың шешуіндегі құс туралы білетініңді айт.

Үкі -негізінен орманды мекендеп, жемін көбіне түнде аулайтын жыртқыш құс. Басы үлкен, көздері бақырайған, қауырсындары жұмсақ. Ұшқанда дыбыссыз қанат қағады. Ұясын жасыруға болатын жерге салады.2-12-ге дейін жұмыртқа басады.

Жұмбақты оқып, шешуін табады.

Жұмбақтың шешуіндегі құс туралы білетінін айтады.





Дескриптор:

Жұмбақты оқып, шешуін табады.1балл

Жұмбақтың шешуіндегі құс туралы білетінін айтады.1балл






оқулық







10 мин

ҚБ 31 -тапсырма Саралау тапсырмасы



Тотықұсқа мына сөйлемдерді жатқа айту үшін қанша апта қажет?

7 апта қажет.

1 деңгей Тотықұс сөзін септеп жаз

2 деңгей Тотықұс сөзін жіктеп жаз

3 деңгей Сөйлемді көшіріп жазады


Тотықұсқа мына сөйлемдерді жатқа айту үшін қанша апта қажет екенін анықтайды.

Деңгейлік тапсырманы орындайды


Дескриптор:

Тотықұсқа мына сөйлемдерді жатқа айту үшін қанша апта қажет екенін анықтайды.1балл

Деңгейлік тапсырманы орындайды 3балл



Сабақ

тың соңы

5 мин


-Рефлексия: «Менің уақытым» әдісі бойынша өтеді.

Үйге тапсырма 30-жаттығу

Сабаққа кері байланыс жасайды.

Жинаған балдары бойынша рефлексия жасайды.

Үй тапсырмасын жазып алады





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.03.2025
182
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі