Бөлім:
|
Ортақ
тақырып: «Қоршаған ортаны
қорғау»
|
Педагогтің
Т.А.Ә.
|
Нукубаева
К.Н
|
Күні:
|
15.02.2024
|
Сынып: 4
«Ә»
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспаған
саны
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Құстар туралы не
білемін?
88 –
сабақ. «Зат есімнің
жіктелуі»
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
4.4.2.2 – Жіктік жалғауларының қолданысын білу.
|
Сабақтың
мақсаты
|
-
Жіктік
жалғауларының қолданысын
біледі
-
Сөйлемдерді
көшіріп жазып, сөйлем мүшесіне
талдайды.
-
Сөздерді жекеше, көпше
түрде жіктеп жазады
|
Құндылық
|
|
Сабақтың
барысы
|
Уақыт
|
Сабақтың
кезеңі
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқышының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
1
минут
1
минут
2
минут
|
Сабақтың
Басы
Ұйымдастыру
|
Қазақ тілі
сабағы
-
Оқушылармен
сәлемдесу!
-
Кезекші оқушыдан, оқушыларды
түгендеу
-
Оқушылардың зейінін сабаққа
аудару
-
Сабаққа дайынбыз ба? көңіл – күйіміз
қандай?
|
Оқушылар
сәлемдеседі.
Кезекші оқушы
сыныпты түгендейді
Сабаққа назарын
аударады
Көңіл – күйлерін
білдіреді
|

|

|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Ұжымдық
жұмыс ережесі
Алдағы
білім
|
«Ақ тілек, әсем
күлкі»
Біз бақытты
баламыз,
Ойнап, күліп
аламыз.
Жетілсін деп
санамыз,
Оқып білім
аламыз.
-
Сабақта бір-бірімізді
:
-
Сабақта
уақытты:
-
Сабақта
тапсырмаларды:
-
Сабаққа
қатсықанда:
87 –
сабақ. «Көптік жалғаулы
зат есімдердің септелуі»
49 бет 16 -
жаттығу
Құстар өте пайдалы. Олар тышқандар мен шегіркелер...,
кеміргіш жәндіктер..., жояды. Әнші құстар қонақтаған бақтың
ішіндегі құрт түсіп, шірімейді
Критерий
:
1.Тапсырма орындау
нұсқаларын ұсынады
2.Оқушылар үйге берілген тапсырманы
шығарады
3.Тапсырманың дұрыстығын
тексертеді.
Есіңде
сақта!
Тәуелдеулі зат есімдердің
септелуінде ерекшеліктер болады. І, ІІ жақ тәуелдеулі зат есімдерге
барыс септік жалғаулары –а, -е түрінде
жалғанады
|
«Ақ тілек, әсем
күлкі»
-
Кремете!
-
Тамаша!
-
Ғажап!
-
Алақай!
Біз бақытты
баламыз,
Ойнап, күліп
аламыз.
Жетілсін деп
санамыз,
Оқып білім
аламыз.
Сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
Үнемдейміз!
Нақты, дәл жауап
береміз!
Шапшаңдықты, тапқырлықты
көрсетеміз! Белсенділік танытып, жақсы баға
аламыз
Құстар өте пайдалы. Олар тышқандар мен
шегіркелерді, кеміргіш
жәндіктерді, жояды. Әнші құстар
қонақтаған бақтың ішіндегі құрт түсіп,
шірімейді
Дескриптор:
1.Тапсырма орындау
нұсқаларын ұсынады
2.Оқушылар үйге берілген тапсырманы
шығарады
3.Тапсырманың дұрыстығын
тексертеді.
10
балл
Ережені
айтады
|


10 балл формативті
бағалау
|


Оқулық
49
бет
Дәптер
|
5
минут
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Сынып
жұмысы
88 –
сабақ. «Зат есімнің
жіктелуі»
Сабақтың
мақсаты:
Вв
Ақырын жүріп, анық
бас,
Еңбегің кетпес
далаға.
Ұстаздық қылған
жалықпас,
Үйретуден
балаға Абай
Құнанбаев
.
1 –
тапсырма
«Ұжымдық
жұмыс»
«Тыңда»
әдісі
Оқылым, Айталым, 17 –
жаттығу ( 49- бет )
Құс сұлуы
- аққумын
,
Табиғат көркін сыйлаған.
Мылтығын кезеп еш мерген
Атауға көзі қимаған
Мен торғаймын ,торғаймын
Суықта да тоңбаймын.
Құрт –құмырсқа,
шіркейден
Бау – бақшаны
қорғаймын
Мұрат
Қуанышбеков
Критерий
:
-
Сөйлемдерді
көшіріп жазады
-
Сөйлем мүшесіне
талдайды.
-
Баяндауыш қай сөз
табынан екенін
анықтайды.
|
Күн ретін
жазу
Жаңа
білім
Меңгеретін жаңа
білімнің
тақырыбы мен
мақсатымен танысады
көркем
жазу
Аққумын: Аққу
– з.с мын
Торғаймын: Торғай –
з.е мын
Дискриптор:
-
Сөйлемдерді
көшіріп жазады
-
Сөйлем мүшесіне
талдай алады
-
Баяндауыш қай сөз
табынан екенін анықтай
алады
-
Орфографиялық нормаларды
сақтайды
|
Қ.Б.
Тамаша!

|

Оқулық
49
бет
Оқулық
50
бет
|
25
минут
|
Тәжірбие
ортасы
|
2 –
тапсырма
«Жеке
жұмыс»
«Сауатты жаз»
әдісі
Оқылым, Жазылым; 18 –
жаттығу ( 50- бет )
Мен оқушымын. Сен
оқушысың. Ол оқушы
-
Бір-біріңе түсіндіре отырып,
сөйлем мүшесіне талдауңдар. Не
байқадың?
-
-
Баяндауыш қай сөз табынан
болып тұр
Критерий
-
Сөйлемдерді
көшіріп жазады
-
Сөйлем мүшесіне
талдайды.
-
Баяндауыш қай сөз
табынан екенін
анықтайды.

3 –
тапсырма
«Жұптық
жұмыс»
«Сәйкестендір»
әдісі
Оқылым, Жазылым; 20 –
жаттығу ( 51- бет )
Ақын, студент, аспаз, әнші,
күйші, ұста, бала
Критерий
4 –
тапсырма
«Жеке
жұмыс»
«Сауатты жаз»
әдісі
Оқылым, Жазылым; 19 –
жаттығу ( 50- бет )
Мен экологпін. Сен бишілер
тобының мүшесісің. Олар – табиғатты қорғаушылар. Сіздер атақты
кәсіпкерсіздер
|
Мен оқушымын Сен
оқушысың Ол оқушы

Дискриптор:
-
Сөйлемдерді
көшіріп жазады
-
Сөйлем мүшесіне
талдай алады
-
Баяндауыш қай сөз
табынан екенін анықтай
алады
-
Орфографиялық
нормаларды сақтайды
Ережені айтады
Ақынбыз,
студентпіз, аспазбын, әншісіңдер, күйшіміз, ұстасың,
баласыңдар
Дискриптор:

|
Қ.Б.
Жарайсың!

Қ.Б.
Керемет!

Қ.Б.
Тамаша!

|
Оқулық
50
бет,
Дәптер
Оқулық
51
бет,
Дәптер
Оқулық
51
бет,
Дәптер
|
4
минут
|
Сабақтың
Соңы
Бекіту
|
Жеке
жұмыс
«Ойлан»
әдісі
Айтылым
Оқылым, Айтылым; 21 –
жаттығу ( 51- бет
)
Жұмысшы,
іні
Критерий
Үйге
тапсырма: 51 - бет 22-
жаттығу
|
Жеке
жұмыс
«Ойлан»
Айтылым
Мен жұмысшымын Біз
жұмысшымыз
Сен жұмысшысың Сендер
жұмысшысыңдар
Ол жұмысшы Олар
жұмысшылар
Мен інімін Біз
ініміз
Сен інісің Сендер
інісіңдер
Ол іні Олар
інілер
Дикриптор:
|
Қ.Б.
Тамаша!

|
Оқулық
51
бет,
|
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар:
-
Жіктік
жалғауларының қолданысын
біледі
-
Сөйлемдерді
көшіріп жазып, сөйлем мүшесіне талдай
алады
-
Сөздерді жекеше, көпше
түрде жіктеп жазады
|
1
минут
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия
(жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Кері
байланыс. «Үш
сұрақ» әдісі
|
Кері
байланыс
.
«Үш
сұрақ» әдісі
Сұрақ –
жауап
арқылы жауап
береді
Дескриптор
:
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін кері байланысын білдіре
алады
|
Қ.Б.
Тамаша!

|
|