Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    Қатысқандардың саны

    Қатыспағандардың саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Зат есімнің көпше және жекеше түрі/Өлең құрастырамын

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    2.1.5.1 аудио – бейнежазба мазмұнына өз ойын ( ұнайды,ұнамайды, себебі.. , пайдалы ,пайдасыз болды, себебі...) білдіру

    2.4.2.2 көптік жалғауларын дұрыс қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Зат есімнің жекеше және көпше түрін ажырата алады;

    Көптік жалғауларын дұрыс қолдана алады;

    Құндылықтар

    Ұлттық құндылық: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут













    Өткен сабақты пысықтау

    5 минут
































    Сабақтың ортасы

    20 минут























































    Сергіту сәті

    2 минут













































    Сабақты қорыту

    8мин
























    Кері байланыс

    5 минут


    Амандасады;

    Сабаққа дайындығын тексереді;
    «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алу;


    Оқушыларды 4 топқа бөліп аламын:

    1 – топ «Дарындылар»

    2 – топ «Үздіктер»

    3 – топ «Таланттылар»

    4 – топ «Жеңімпаздар»



    Балалар, біз зат есім туралы білімімізді тереңдетіп жатырмыз;

    Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік?


    Мен сендерге өткен сабақтар бойынша қызықты тапсырмалар дайындап келдім;

    Жауап беруге дайынсыңдар ма?


    «Арқан тартыс» әдісі (топтық жұмыс)


    1. Адамға қатысты сөздерге қандай сұрақтар қойылады? (кім? Кімдер?)

    2. Кісінің аты – жөні, жер – су атаулары,жан – жануарларға қойылған атаулар не деп аталады?

    (жалқы есім)

    Жалқы есімдерді қалай жазамыз? (Бас әріппен)

    1. Жалқы есімнен басқа зат есімдер не деп аталады? (жалпы есім)

    2. Жалпы есімдер қалай жазылады? (кіші әріппен)

    3. «Батыр» сөзін жалқы есім жасап көр (батырдың аттарын мысалға келтіреді: Қобыланды т.б.)

    4. Заттар мен жануарларға қандай сұрақтар қойылады? (не? Нелер?)

    5. Сөздердің мағынасына қарай бөлінуі не деп аталады? (сөз таптары)

    6. Неше сөз табын білесің? Атап айт;

    7. Зат есім деген не? (заттың атын білдіретін сөздер)


    Жарайсыңдар, балалар!



    Сабақтың мақсаты:

    Зат есімнің жекеше және көпше түрін ажырата алады;

    Көптік жалғауларын дұрыс қолдана алады;


    Жаңа сабаққа кіріспе:

    Балалар, менің қолымдағы заттарға назар аударайық:

    Асық – асықтар

    гүл – гүлдер

    Бала – балалар


    Қандай айырмашылық көріп тұрсыңдар балалар?

    (Көпше және жекеше түрдегі заттарды салыстырады)



    Құрметті оқушылар! Бүгін біз зат есімнің жаңа түрімен танысамыз;

    Зат есімнің жекеше және көпше түрлері болады. кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді зат есімдердің жекеше түрі деп атайды

    Мысалы: Әке,үй,құс

    Кімдер? нелер? сұрағына жауап беретін сөздер зат есімнің көпше түрі деп аталады;

    Мысалы: әкелер,үйлер,құстар


    1 – тапсырма (оқулықпен жұмыс)

    56 бет 42 жаттығу (жеке жұмыс)

    • Өлеңді мәнерлеп оқы;

    • Зат есімнің жекеше, көпше түрін дәптерге жазыңдар;












    2 – тапсырма

    43 – жаттығу

    «Планшет» әдісі

    Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсымалар

    Саралау - диалог

    Жаңылтпашты жатқа жаз:


    Шүрегей,сүңгуір сөздерін көпше түрде жаз;


    СЕРГІТУ СӘТІ


    3 – тапсырма

    «Асықтар» әдісі

    Берілген сөздерді көпше түрде айтып көріңдер


    1. Терезе

    2. Кептер

    3. Ат

    4. Жүген

    5. Сазан

    6. Жүгері

    7. Астық

    8. Жер

    9. Ай

    10. Құндыз

    11. Айшолпан

    12. Чемодан

    13. Тапсырма

    14. Қолшатыр

    15. Ескерткіш

    16. оқиға


    Берілген сөздерді қатыстыра отырып, ауызша сөйлем құра;



    4 – тапсырма (жұптық жұмыс)


    Сәйкестендіру тесті

    Іні...............................лар

    Қарындаш.................лер

    Терезе........................дар

    Ағаш...........................дер

    Жіп..............................тар

    Жүзім..........................тер



    Берілген көптік жалғауындағы сөздерге қатысты қызықты анықтама беріп өтеді








    5 – тапсырма

    «Құмсағат» әдісі

    Көптік жалғауы бар сөздерді жекешеге айналдырып жаз.

    Бақалар - бақа,

    бозторғайлар - бозторғай,

    саятшылар - саятшы,

    аңдар - аң,

    қасқырлар - қасқыр.

    Жігерлер – жігер

    сәбилер – сәби

    тақталар – тақта

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бесір Назерке Бауыржанқызы
    27 Ақпан 2024
    222
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Зат есімнің көпше және жекеше түрі 2 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Зат есімнің көпше және жекеше түрі 2 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Зат есімнің көпше және жекеше түрі осы сабақтың платформалық ойындары мен слайдын алу үшін 87473302681 номеріне хабарласыңыз
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    Қатысқандардың саны

    Қатыспағандардың саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Зат есімнің көпше және жекеше түрі/Өлең құрастырамын

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    2.1.5.1 аудио – бейнежазба мазмұнына өз ойын ( ұнайды,ұнамайды, себебі.. , пайдалы ,пайдасыз болды, себебі...) білдіру

    2.4.2.2 көптік жалғауларын дұрыс қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Зат есімнің жекеше және көпше түрін ажырата алады;

    Көптік жалғауларын дұрыс қолдана алады;

    Құндылықтар

    Ұлттық құндылық: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут













    Өткен сабақты пысықтау

    5 минут
































    Сабақтың ортасы

    20 минут























































    Сергіту сәті

    2 минут













































    Сабақты қорыту

    8мин
























    Кері байланыс

    5 минут


    Амандасады;

    Сабаққа дайындығын тексереді;
    «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алу;


    Оқушыларды 4 топқа бөліп аламын:

    1 – топ «Дарындылар»

    2 – топ «Үздіктер»

    3 – топ «Таланттылар»

    4 – топ «Жеңімпаздар»



    Балалар, біз зат есім туралы білімімізді тереңдетіп жатырмыз;

    Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік?


    Мен сендерге өткен сабақтар бойынша қызықты тапсырмалар дайындап келдім;

    Жауап беруге дайынсыңдар ма?


    «Арқан тартыс» әдісі (топтық жұмыс)


    1. Адамға қатысты сөздерге қандай сұрақтар қойылады? (кім? Кімдер?)

    2. Кісінің аты – жөні, жер – су атаулары,жан – жануарларға қойылған атаулар не деп аталады?

    (жалқы есім)

    Жалқы есімдерді қалай жазамыз? (Бас әріппен)

    1. Жалқы есімнен басқа зат есімдер не деп аталады? (жалпы есім)

    2. Жалпы есімдер қалай жазылады? (кіші әріппен)

    3. «Батыр» сөзін жалқы есім жасап көр (батырдың аттарын мысалға келтіреді: Қобыланды т.б.)

    4. Заттар мен жануарларға қандай сұрақтар қойылады? (не? Нелер?)

    5. Сөздердің мағынасына қарай бөлінуі не деп аталады? (сөз таптары)

    6. Неше сөз табын білесің? Атап айт;

    7. Зат есім деген не? (заттың атын білдіретін сөздер)


    Жарайсыңдар, балалар!



    Сабақтың мақсаты:

    Зат есімнің жекеше және көпше түрін ажырата алады;

    Көптік жалғауларын дұрыс қолдана алады;


    Жаңа сабаққа кіріспе:

    Балалар, менің қолымдағы заттарға назар аударайық:

    Асық – асықтар

    гүл – гүлдер

    Бала – балалар


    Қандай айырмашылық көріп тұрсыңдар балалар?

    (Көпше және жекеше түрдегі заттарды салыстырады)



    Құрметті оқушылар! Бүгін біз зат есімнің жаңа түрімен танысамыз;

    Зат есімнің жекеше және көпше түрлері болады. кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді зат есімдердің жекеше түрі деп атайды

    Мысалы: Әке,үй,құс

    Кімдер? нелер? сұрағына жауап беретін сөздер зат есімнің көпше түрі деп аталады;

    Мысалы: әкелер,үйлер,құстар


    1 – тапсырма (оқулықпен жұмыс)

    56 бет 42 жаттығу (жеке жұмыс)

    • Өлеңді мәнерлеп оқы;

    • Зат есімнің жекеше, көпше түрін дәптерге жазыңдар;












    2 – тапсырма

    43 – жаттығу

    «Планшет» әдісі

    Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсымалар

    Саралау - диалог

    Жаңылтпашты жатқа жаз:


    Шүрегей,сүңгуір сөздерін көпше түрде жаз;


    СЕРГІТУ СӘТІ


    3 – тапсырма

    «Асықтар» әдісі

    Берілген сөздерді көпше түрде айтып көріңдер


    1. Терезе

    2. Кептер

    3. Ат

    4. Жүген

    5. Сазан

    6. Жүгері

    7. Астық

    8. Жер

    9. Ай

    10. Құндыз

    11. Айшолпан

    12. Чемодан

    13. Тапсырма

    14. Қолшатыр

    15. Ескерткіш

    16. оқиға


    Берілген сөздерді қатыстыра отырып, ауызша сөйлем құра;



    4 – тапсырма (жұптық жұмыс)


    Сәйкестендіру тесті

    Іні...............................лар

    Қарындаш.................лер

    Терезе........................дар

    Ағаш...........................дер

    Жіп..............................тар

    Жүзім..........................тер



    Берілген көптік жалғауындағы сөздерге қатысты қызықты анықтама беріп өтеді








    5 – тапсырма

    «Құмсағат» әдісі

    Көптік жалғауы бар сөздерді жекешеге айналдырып жаз.

    Бақалар - бақа,

    бозторғайлар - бозторғай,

    саятшылар - саятшы,

    аңдар - аң,

    қасқырлар - қасқыр.

    Жігерлер – жігер

    сәбилер – сәби

    тақталар – тақта

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    27.02.2024
    222
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бесір Назерке Бауыржанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации