Материалдар / Зат есімнің септелуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Зат есімнің септелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мұғалімдері үшін үлгі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
453
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тілі Күн:26.09.16ж.

Сынып: 7 «г» сынып

Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің септелуі

Мақсаттары: Зат есімінің септелуін жалы мәлімет беу.Мәтінмен жұмыс істеу арқылы үйрету .

Күтілетін нәтиже : Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді.

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Әдіс- тәсілдер: Миға шабуыл , Автрорлық орындық, Жигсо әдісі, диолог

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау оқушыларды диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау

Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру

Ауызша



Түсіну

Зат есімнің тәуелденуін қалай мегергенін бақылау, оның мазмұнын топта , жұпта әңгімелеп беру

Ол үшін Жигсо 2 әдісін пайдалану

Жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру

Бағалауды басқару

Жауаптарын қабылдап, бағыт беру

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту


Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау: Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрету керек

смайлик

тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Қолдану

Оқулық тақырыбына «Авторлық орындық» әдісі пайдалану

1 топ Зат есім туралы не білеміз

2 топ Зат есімнің септелуі

3 топ Зат есіммен жұмыс

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді

Бағалау парақша


Сергіту сәті

«Кірпі биіне» жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Ноутбуктегі бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.

Ауызша


Талдау

Постермен жұмыс

Өз ойларын ортаға салады сабақты талдайды

Тақырып:Зат есімнің септелуі

Топтарға жаңа тақырып бойынша толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады

Оқушылар берген тапсырманы белсенді орындап,жауап береді.

Бағалау парақша


Жинақтау

Таратпа қағаздарға сөздер жалған,сол сөздерді септеп және сөйлем құрғызу.

Оқушылар берген сөздерді септеп,мәтін құрайды.

Бағалау парақша


Бағалау

«Бірлік бар жерге, тірлік бар»

тақырып бойынша шағын әнгіме құрастырып, ойларын жинақтау

Тапсырманы өздігімен дәптерге жазғызу.

Бағалауды басқару

Жауаптарын қабылдап, бағыт беру

Ойлап табады, байланыстырады,

шығарады. Ойын түйіндейді. Дәптерге шағын әңгіме жазады. Дәптер аламсып тексереді ЖБ

Бағалайды,талқылайды. Өз пікірін айтады.



жинақтық


Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру








Тексерілді:




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!