Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Бағалау | Ресурс |
Білім
Қызығушылықтарын ояту | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау оқушыларды диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау | Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру | Ауызша
|
|
Түсіну | Зат есімнің тәуелденуін қалай мегергенін бақылау, оның мазмұнын топта , жұпта әңгімелеп беруОл үшін Жигсо 2 әдісін пайдалану Жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыруБағалауды басқаруЖауаптарын қабылдап, бағыт беруЖаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту
| Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау: Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрету керек | смайлик | тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары |
Қолдану | Оқулық тақырыбына «Авторлық орындық» әдісі пайдалану 1 топ Зат есім туралы не білеміз2 топ Зат есімнің септелуі3 топ Зат есіммен жұмыс Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді | Бағалау парақша |
|
Сергіту сәті | «Кірпі биіне» жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Ноутбуктегі бейнероликтегідей жаттығулар жасайды. | Ауызша |
|
Талдау | Постермен жұмысӨз ойларын ортаға салады сабақты талдайдыТақырып:Зат есімнің септелуіТоптарға жаңа тақырып бойынша толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады | Оқушылар берген тапсырманы белсенді орындап,жауап береді. | Бағалау парақша |
|
Жинақтау | Таратпа қағаздарға сөздер жалған,сол сөздерді септеп және сөйлем құрғызу. | Оқушылар берген сөздерді септеп,мәтін құрайды. | Бағалау парақша |
|
Бағалау | «Бірлік бар жерге, тірлік бар»тақырып бойынша шағын әнгіме құрастырып, ойларын жинақтауТапсырманы өздігімен дәптерге жазғызу.Бағалауды басқаруЖауаптарын қабылдап, бағыт беру | Ойлап табады, байланыстырады,шығарады. Ойын түйіндейді. Дәптерге шағын әңгіме жазады. Дәптер аламсып тексереді ЖББағалайды,талқылайды. Өз пікірін айтады.
| жинақтық |
|
Рефлексия | Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
|
|
|
|
|
|
|