Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
ІІІтарау |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Айдарова Ж |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:4 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Зат есімнің септелуі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі. Көптеген оқушылар: тыныс белгілері үйретіледі, жасалу жолдары танытылады. Кейбір оқушылар:топтық,жұптық, жеке жұмыстарды орындайды. |
|
Бағалау критерийі |
Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі. |
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу,қолдану |
Сабақтың барысы:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зат есімнің септелуі 4 сынып
Зат есімнің септелуі 4 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
ІІІтарау |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Айдарова Ж |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:4 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Зат есімнің септелуі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі. Көптеген оқушылар: тыныс белгілері үйретіледі, жасалу жолдары танытылады. Кейбір оқушылар:топтық,жұптық, жеке жұмыстарды орындайды. |
|
Бағалау критерийі |
Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі. |
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу,қолдану |
Сабақтың барысы:
шағым қалдыра аласыз













