2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Зат есімнің тәуелденуі

Зат есімнің тәуелденуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Алматы облысы Қарасай ауданы Қаскелең қаласы Б.Соқпақбаев атындағы мектеп-гимназиясы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

  Қазақ тілі 80-сабақ


Бөлім

Өнер

Мектеп

Алматы облысы Қарасай ауданы Қаскелең қаласы Б.Соқпақбаев атындағы мектеп-гимназиясы

Педагогтің аты-жөні

Мукатаева Айнур Амангельдыевна

Күні:

4.02.2025ж

Сынып:3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

80 Зат есімнің тәуелденуі 56-59 жаттығулар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.2 тәуелдік жалғауларының қолданысын білу

3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру

Сабақтың мақсаты

Тәуелдік жалғауларының қолданысын біледі, тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілейді, ашық және жабық сұрақтарға жауап бере алады.

Сөздерді жекеше, көпше түрде тәуелдеп жаза алады.


Құндылықтарды дарыту

«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін

Құндылық: жасампаздық және жаңашылдық ізденімпаз,жасампаз тұлға тәрбиелеу, жаңа идеяларды қалыптастыру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы 5 мин

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Қатар-қатар тізіліп,

Оқушыға лайық.

Қолымызды жіберіп,

Түп-түзу боп тұрайық.

Жақсы болып сабақта,

Әдеп сақтау сәніміз.

Отыруға нақпа-нақ,

Дайындалдық бәріміз.

I - қатар – жай отыр,

II- қатар – тез отыр,

III – қатар – сен де отыр,

Сабақ бастар кез боп тұр!

Оқу тапсырмасын тексеру: 54-жаттығу.

Қызықты ойын

Жиналған соң достары,

Қазтай өзі басқарды,

Қызықты ойын басталды.

Бірі болды бақташы,

Екіншісі-егін.....

Үшіншісі-бақша.....

Төртіншісі-теңіз....

Бесіншісі-балта.....

Алтыншысы- аспаз.....

Жетіншісі-жылқы.....

Сегізіншісі-сырнай....,

Тоғызыншы-тігін.....

Онынышысы-орман.....,

Тапсырма

Жауан сөздердің астын сыз.

-шы,-ші жұрнақтарының бірін қойып туынды зат есім жаса








.Үй тапсырмасын тексертеді.

Сұрақтарға жауап береді.


Бағалау








слайд







Сабақтың ортасы

10 мин



ФС 56 –тапсырма

Топтық жұмыс.

«Сен маған,мен саған» әдісімен тапсырманы орындайды.

ОДД:білу,түсіну,қолдану

Нұсқау:

  • - Үйрену» өлеңі оқылады.

  • Берілген сұрақтарға жауап алынады.

  • -Ғарышқа ұшу қалай пайда болды?

-Адам қайықты қалай ойлап тапты?

-Бу мәшинесі қалай дүниеге келді?



ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырма Өлеңді оқиды


Өлеңді оқиды

Сұрақтарға жауап береді

Бағалау критерйиі

Тәуелдік жалғауларының қолданысын біледі, тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілейді, ашық және жабық сұрақтарға жауап бере алады.

Дескриптор:

- Өлеңді оқиды 2 балл

Сұрақтарға жауап береді 2 балл

Оқулық


5 мин

Сергіту сәті

Балалар орындайды

Жарайсыңдар!


10 мин

ҚБ 57– тапсырма

Жұптық жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Сөзжұмбақ» әдісі

Нұсқау Оқушылар сөзжұмбақтың тапсырмаларын оқып, шешуін табады. Құйрығы айыр құс (қарлығаш)

Балды жақсы көретін аң (аю)

Оқу құралы (кітап)

Қысы жазы жасыл тстгі ағаш (шырша)

Жаңбырдан кейін пайда болатын түрлі түсті доға(кемпірқоақ)

Сөзжұмбақтың шешуіндегі сөзді тәуелдеп жазу

ШАТЫР

ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырма Көшіріп жазады

Сөзжұмбақтың шешуіндегі сөзді тәуелдеп айтады. «Шатыр» неге ұқсатудан шықты деп ойлайсың? сұрағына өз ойларын білдіріп, дәлелдеп жауап береді.

Дескриптор:

- Сөзжұмбақтың шешуіндегі сөзді тәуелдеп айтады.1 балл «Шатыр» неге ұқсатудан шықты деп ойлайсың? сұрағына өз ойларын білдіріп, дәлелдеп жауап береді.2 балл


10 мин

ҚБ 58– тапсырма

Жұптық жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Сөз құра» әдісі

- Төмендегі сөйлемдерден «Адырна»* мәтінін құрастыр.

1. Сонан кейін мүйізге жағалай құ-

лақтар бекітіліп, ішектер байланады.

2. Адырнаны дайындау үшін, алдымен

ағаштан құрап шанақ, мүйіз жасайды.

3. Дайын болған аспапты екі тізе-

нің үстіне қойып, оң қол және сол қол саусақтарымен ойнайды.

4. Сонан соң шанақтың асты-үсті терімен қапталады.

Алдымен, сонан кейін, сонан соң, ақырында сөздерін пай-

даланып, «Зат есімді талдау үшін не істеймін?» тақырыбында

7-8 сөйлемнен тұратын мәтін құрастыр

Төмендегі сөйлемдерден мәтін құрастырады


Дескриптор:

Төмендегі сөйлемдерден мәтін құрастырады 3 балл


Қорытынды

5 мин


Рефлексия: «Хабарламалар»

Оқу тапсырмасы: 59 жаттығу


Кері байланыс жасайды.

Оқу тапсырмасын жазып алады

ҚБ қойылады.


Менің ақымды жемеңіз!!!!

Сатып алып, өз еңбек ақыңызды адалымен алыңыз!Әркімнің еңбегінің төлемін төлеп қолдану керек!!!!

Тегін таратуға болмайды !!!! Алла ұлық бүгінгі күнді ғана ойламаңыз!!!!!



87016094001 Aldina.


















31 Наурыз 2025
121
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі