Зат есімнің тәуелденуі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Зат есімнің тәуелденуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал менің ашық сабағымның қысқа мерзімді жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Қоянды мектеп-лицей

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Өнер

Педагогтің аты-жөні:

Көшкінбай Балауса Қуанышқызы

Күні:

05.02.2025

Сынып:

3 «Ғ»

Барлығы

Сабақтың тақырыбы:

78 сабақ. Зат есімнің тәуелденуі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.3.1 Зат есімнің тәуелденуін түсіну және оны сөйлемдерде қолдану.

3.2.1.1 Тәуелдік жалғауын дұрыс жалғап, жазылым мен айтылым дағдыларын дамыту.

Сабақтың мақсаты

Оқушылар зат есімнің тәуелденуін біледі.

Тәуелдік жалғауларын қолдана отырып, сөйлемдер құрайды.

Сөйлеу және жазу барысында зат есімдерді дұрыс тәуелдейді.

Құндылықтар:

Ақпан айы:

Сабақ құндылығы:

Апта дәйексөзі:




Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті









Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Өткенді пысықтау

5 минут






















Сабақ

тың ортасы

20 минут

























































Сергіту сәті

2 минут























Сабақты қорыту

8минут















Кері байланыс

5 минут








Психологиялық ахуал қалыптастыру

Шырылдайды қоңырау

Біз сабақты бастаймыз

Жаңа білім алуға

Алға қадам бастаймыз

Өткенді пысықтау

«Бүгінгі сабақтан нені үйренгілерің келеді?»

Миға шабуыл

«Пазл» әдісі

1,2,3 санау арқылы топқа бірігеді. Әр топқа пазлдар берілді.Сол пазлда берілген суреттегі заттың атын атау.Заттың атын білдіретін сөзді жекеше, көпше түрде тәуелдеп атап беру.

  1. топ: Қобыз 

  2. топ: Сырнай

  3. -топ:Домбыра





Сабақтың тақырыбын және мақсаттарын түсіндіру.

Құндылық мақсаты:





56-жаттығу

Өлеңді оқиды

Үйрену

Ұзын құйрық инелік,
Инелікке тимелік.
Ұшақтарды жасадық
Инеліктен үйреніп.
Суда жүзген балықты
Бақыладық байыпты.
Соған қарап жасадық,
Біз сүңгуір қайықты.

Аққұманның оттағы
Бүлкілдейді қақпағы.
Соған қарап, белгілі
Паровозды тапқаны.

Аяз шебер суретші,
Салады әсем суретті.
Терезені өрнектеп,
Сурет сырын үйретті


Сұрақтарға жауап:

  1. Ғарышқа ұшу қалай пайда болды?

  2. Адам қайықты қалай ойлап тапты?

  3. Бу мәшинесі қалай дүниеге келді?


Тапсырма: Өлеңнен тәуелдеулі сөзді тауып,үш жақта жекеше,көпше түрде жазу


57-жаттығу «Тапқыштар» әдісі

Сөзжұмбақты шеш.Сөзжұмбақтың шешуіндегі сөзді тәуелдеп жаз.

1. Құйрығы айыр құс.

2. Балды жақсы көретін аң.

3 Оқу құралы.

4. Қысы-жазы жасыл түстегі ағаш.

5. Жаңбырдан кейін шығатын түрлі түсті доға


Жасырын хат әдісі

Топтарға зат есімдер жазылған карточкалар таратылады.

Әр топ зат есімдерді берілген жаққа тәуелдеп, сөйлем құрастырады.

Мысал:

1-топ: мектеп, кітап, әке.

2-топ: үй, бауыр, дос.

3-топ: қалам, ана, бала.


Сергіту сәті







58-жаттығу«Бұл қандай әңгіме?» әдісі

Төмендегі сөйлемдердерден 

«Адырна» мәтінін құрастырыңдар. Сөйлемдерді реттілігін сақтап мәтін құрастырыңдар.

Алдымен, сонан соң, сонан кейін, ақырында сөздерін пайдаланып, «Зат есімді талдау үшін не істеймін?» тақырыбында 7-8 сөйлемнен тұратын мәтін құрастыр.





ЕБҚ

Қазақ халқының қандай аспаптарын білесің? Суретін салып, ол туралы айт.



ЕҚБ





Оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарына қайта оралу:

«Зат есімнің тәуелденуі не үшін қажет?»*

Тақырып бойынша сұрақтар қою:

«Менің дәптерім» қай жақтың тәуелденуі?

«Сенің кітабың» дегенде зат есім кімге тиесілі?
















Өлең жолдарын хормен оқиды





Сұрақтарға жауап береді





Өткенді пысықтайды





























Мәнерлеп оқиды

Тапсырманы орындайды









Интерактивті тақтадағы сұраққа жауап береді









Жеке және жұптық жұмыс жасайды









Топтық жұмысты қорғайды













Алдар көсемен би













































Кері байланыс жасайды














Wordwall платформасы арқылы бекіту



Дескриптор:

Мадақтау карточкалары



















Керемет!





Дескриптор:

Мәнерлеп оқиды-1б

Сұрақтарға жауап береді -1б

Тапсырманы орындайды -1 б

Тамаша жұмыс!













Жарайсыңдар!

Дескриптор:

Шатыр сөзін жекеше, көпше түрде тәуелдеп жазады-2 б

Тәуелдейді,сөйлем құрайды -2б

















Дескриптор:

Мәтінді ретімен қояды - 1 б

Жеке жұмыс жасайды- 2б





























Тамаша жұмыс орындадыңдар!






















Суреттер



ссылка















Ереже дәптерлері





















Оқулық













Ссылка







Дәптермен жұмыс

















Плакат















ссылка













































Кері байланыс тақтасы










































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.03.2025
318
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі