Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: |
Мерзімі: | Мұғалімнің атыжөні: |
Сынып: | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Зат массасының сақталу заңы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.2.3.2 - реагенттердің зат мөлшері қатынасын тәжірибелік жолмен анықтау8.2.3.3 –реакцияға қатысатын және түзілетін заттардың формуласын жаза отырып,химиялық реакциялар теңдеулерін құру; |
Сабақтың мақсаттары | Сабақтың соңында барлық оқушылар:-реагенттердің зат мөлшерінің қатынасын анықтай алады;-реакцияға қатысатын және түзілетін заттардың формуласын жаза алады;-химиялық реакциялар теңдеулерін құра алады; |
Жетістік критерийлері | Оқушы мақсатқа жетеді, егер:-реагенттердің зат мөлшерінің қатынасын анықтай алса;- химиялық реакция теңдеулерін құрып, теңестіре алса; |
Тілдік мақсаттар
| Пәнге қатысты лексика мен терминология: реакция, өнім, реагенттер, коэффицент, индекс Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Реакцияға түскен заттардың массасы…. Реагенттердің массасы…. Реакция өнімінің массасы…. Атомдарды топқа бөлу |
АКТ қолдану дағдылары | Презентация |
Пәнаралық байланыстар | Есептеулер кезінде математикамен |
Бастапқы білім
| Атомдық масса, молекулалық масса, заряд негізінде формулаларды құру |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
0-5 мин
| Оқушылармен амандасу. Жағымды ахуал туғызу. Оқушылар бір біріне доп немесе жұмсақ ойыншық лақтырып «бүгінгі сабақта саған тілерім...» тілек тілейді.Оқушыларға сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты таныстырылғаннан соң оқушылармен сол оқу мақсатына жетістік критерийі бірлесе құрылып алынады. Қосылыстар формуласын құру бойынша «миға шабуыл» әдісін қолданыңыз. Бірнеше заттар атауын ұсыныңыз, оқушылар мини тақташаларға формулаларды жазу керек.
|
Ак тақташалар |
6-5 мин |
Проблемалық сұрақ (оқушылармен талқылау) Химик оқушыға темірмен күкірт арасында эксперимент жүргізуге тапсырма береді. Оқушы темір мен күкірттің қанша массасын алғанда реакция толығымен жүретіндігін анықтау мақсатында реакцияның химиялық теңдеуін қолданады. Реакцияның сызбанұсқасы реакцияның нақты нәтижесі болып табылады ма?
Зертханалық жұмыс. (Жұмыс парағы) Мыс (ІІ) сульфаты мен калий гидроксидінің зат мөлшерінің қатынасын анықтау үшін демонстрация жүргізу.Бір литрде әр реагенттің мөлшері 0.5 моль болатындай ерітіндіні пайдаланыңыз. Бес сынауыққа 5 см3калий гидроксиді ерітіндісін құйыңыз. 0,5 см3, 1,0 см3және т.с.с. мыс (II) сульфаты ерітіндісін сынауыққа қосыңыз. Біраз уақыттан кейін, заттар толық әрекеттескен соң тұнбаның биіктігін өлшеңіз. Тұнбаның биіктігі 1:2 қатынасын көрсетедіТеңестірілген теңдеуді жазыңыз.CuSO4 +2KOH-> K2SO4 + Cu(OH)2Реагент, өнім, коэффицент және индекс ұғымдарынының дұрыс қолданылуына мән беріңіз. | Мыс(II) сульфаты ерітіндісі 0,5М, 1М – 30 мл Калий гидроксиді ерітіндісі 0,5М, 1М – 30 мл.Сынауықтар – 5 штСынауыққа арналған штатив – 1 шт Сызғыш – 1шт
|
15-25 мин
25-35 мин | Оқушыларды топтарға біріктіріңіз, оларға келесі эксперименттерді жүргізуді ұсыныңыз: фосфордың жабық ыдыста жануы;негіздік мыс карбонатының ыдырауы;натрий сульфаты мен барий хлориді ерітінділері арасындағы реакция;сілті мен мыс сульфаты ерітінділері арасындағы реакция.Оқушылар нұсқаулыққа сәйкес эксперимент орындайды, дәптерлеріне сәйкес жазбалар жазады.Өзін өзі бағалау. Әрбір реакция теңдеулеріндегі реагенттер мен өнімдердің формуласына және реакция теңдеудерінің дұрыс теңестірілуіне мән беріңіз.
Оқушыларды топқа біріктіріңіз және химиялық реакциялардың сөздік теңдеуін беріңіз. Берілген алгоритм бойынша жұмыс жасауын сұраңыз. Сөздік реакция теңдеуін толықтырыңыз.Реагенттер мен өнімдердің формуласын жазыңыз, «нолдік сома» әдісі бойынша дұрыстығын тексеріңіз.Химиялық реакция теңдеуін коэффициентер қою арқылы теңестіріңіз.
Топтарға өз жұмыстарын өзара бағалауды ұсыңыз.
Сөздік реакция теңдеулері:Натрий гидрооксиді және алюминий хлориді;Магний мен тұз қышқылы;Калий және оттек;Кальций мен су |
Ак тақта
Жұмыс парағы |
35-40 мин | Рефлексия Бүгінгі сабақта мен-білдім….- үйрендім- жасай аламын… өйткені…- менің қолымнан келді…, өйткені- үйде оқып, біліп жаттығу орындау қажет…
|
|
Үй тапсырмасы | Жұмыс парағы |
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабілеті жоғары оқушыларға пікірталас кезінде қорытындыны ғылыми ойын сауатты білдіруге қолдау көрсету. | критерийлер бойынша өзара бағалау | Есептер шешу активті форма бойынша өткізіледі. Оқушылар сыныптың ішіде жүріп, тапсырмаларады талқылайды |
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? от плана урока и почему? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралыда ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нен ібілдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |