|
Бөлім: |
8.2А Зат мөлшері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
07.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны.Заттардың молярлық массасы 17-сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.1.1 -зат мөлшерінің өлшем бірлігі ретінде –мольді білу және Авогадро санын білу 8.1.1.2 қосылыстың молярлық массасын есептей алу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Зат мөлшері, моль, молярлық масса ұғымдарымен таныстыру және заттардың мөлшерін есептеу машықтарын қалыптастырады. Математикалық білімдерін пайдалана отырып, зат мөлшерін, молярлық массаны есептеуде ойлау қабілеттерін дамытады. Химиялық сандық есептеулердің орындалуы - физикалық шамалардың көмегімен, яғни моль, мольдік масса терминдеріне түсінік береді. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы (Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
Зат мөлшерінің шартты белгісі?
M= |
Дескриптор: Зат мөлшерінің шартты таңбасы мен өлшем бірлігін анықтайды-1 балл Авогадро санының сандық мәнін анықтайды-1 балл Молярлық массаның, молекулалық массадан айырмашылығын айтады-1 балл Формулаларды жаттайды-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады.Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Зат мөлшері,Авогадро саны бойынша есептер шығарады-1 балл |
Презентация |
|
Жек жұмыс 5 мин |
Оқулық бойынша заттардың формулаларын жазып, салыстырмалы атомдық және салыстырмалы молекулалық массаларын есептеңдер |
А) марганцовка «калий – марганец – о – төрт» |
Дескриптор: Формула құрастыра алады-1 балл Атомдық және салыстырмалы молекулалық массаларды есептейді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
. 1. Бер: m (H2SO4) = 294г т/к: ν-? 2. Бер: ν (Р2O5) = 10 моль т/к: m-? 3. Бер: N0 (AI2O3)= 24,08 ∙ 10 ²³ т/к: ν-? m -? |
Дескриптор: Есептер шығару арқылы бүгінгі өткен тақырыпты қорытындылайды -1 балл Заттың массасын, молекула санын анықт ауды үйренеді-1 балл Зат мөлшерді есептеуді үйренеді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны.Заттардың молярлық массасы
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны.Заттардың молярлық массасы
|
Бөлім: |
8.2А Зат мөлшері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
07.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны.Заттардың молярлық массасы 17-сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.1.1 -зат мөлшерінің өлшем бірлігі ретінде –мольді білу және Авогадро санын білу 8.1.1.2 қосылыстың молярлық массасын есептей алу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Зат мөлшері, моль, молярлық масса ұғымдарымен таныстыру және заттардың мөлшерін есептеу машықтарын қалыптастырады. Математикалық білімдерін пайдалана отырып, зат мөлшерін, молярлық массаны есептеуде ойлау қабілеттерін дамытады. Химиялық сандық есептеулердің орындалуы - физикалық шамалардың көмегімен, яғни моль, мольдік масса терминдеріне түсінік береді. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы (Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
Зат мөлшерінің шартты белгісі?
M= |
Дескриптор: Зат мөлшерінің шартты таңбасы мен өлшем бірлігін анықтайды-1 балл Авогадро санының сандық мәнін анықтайды-1 балл Молярлық массаның, молекулалық массадан айырмашылығын айтады-1 балл Формулаларды жаттайды-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады.Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Зат мөлшері,Авогадро саны бойынша есептер шығарады-1 балл |
Презентация |
|
Жек жұмыс 5 мин |
Оқулық бойынша заттардың формулаларын жазып, салыстырмалы атомдық және салыстырмалы молекулалық массаларын есептеңдер |
А) марганцовка «калий – марганец – о – төрт» |
Дескриптор: Формула құрастыра алады-1 балл Атомдық және салыстырмалы молекулалық массаларды есептейді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
. 1. Бер: m (H2SO4) = 294г т/к: ν-? 2. Бер: ν (Р2O5) = 10 моль т/к: m-? 3. Бер: N0 (AI2O3)= 24,08 ∙ 10 ²³ т/к: ν-? m -? |
Дескриптор: Есептер шығару арқылы бүгінгі өткен тақырыпты қорытындылайды -1 балл Заттың массасын, молекула санын анықт ауды үйренеді-1 балл Зат мөлшерді есептеуді үйренеді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз















