Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
|
Мұғаліммен амандасады,
оқу құралдарын жаңа сабаққа кіріседі.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағды-ларын дамытуға
бағытталады, Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер,
қалам
|
Жаңа
сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыс-тыру мақсатында ой қозғау
сұрақтар-ын ұжымдық талқылау. Оқушы-ларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Зат мөлшерінің шартты
белгісі?
Зат мөлшерінің өлшем бірлігі?
Авогадро санының мәні нешеге
тең?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсен-ділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен
танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Зат мөлшері.Авогадро
саны бойынша есептер шығарады.
|
Презентация
|
|
оқылулық бойынша
заттардың формулаларын жазып, салыстырмалы атомдық және
салыстырмалы молекулалық массаларын есептеңдер
|
А) марганцовка «калий –
марганец – о – төрт»
Ә) күкірт қышқылы «аш – екі – эс – о – төрт»
Б) глюкоза «це – алты – аш – он екі – о – алты»
В) алюминий оксиді «алюминий – екі – о – үш»
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Формула құрастыра
алады
2. атомдық және
салыстырмалы молекулалық массаларды есептейді.
|
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Тапсырмалар айдарындағы
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
. 1. Бер:
n (H2SO4) =
294
т/к: N-?
2. Бер: ν
(Р2O5) =
10 моль
т/к: m-?
3. Бер:
N0 (AI2O3)=
24,08 ∙ 10
²³
т/к: N-? m
-?
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
-
Есептер шығару арқылы
бүгінгі өткен тақырыпты қорытындылайды 2.Зат мөлшерді
есептеуді үйренеді
-
Тапсырма. Кітаппен жұмыс,
тақырып соңындағы есептерді шығару
|
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Еркін
микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытын-дылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлек-сиясын тыңдайды. Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар
бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай,
өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|


|
Жалпы
бағалау
Сабақтың
қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы
да ойланыңыз.
1:
Сабақты
жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
|