Тексерілді
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8.2А Зат мөлшері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Толепова Ж.М |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны.Заттардың молярлық массасы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.1.1 -зат мөлшерінің өлшем бірлігі ретінде –мольді білу және Авогадро санын білу 8.1.1.2 қосылыстың молярлық массасын есептей алу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Зат мөлшері, моль, молярлық масса ұғымдарымен таныстыру және заттардың мөлшерін есептеу машықтарын қалыптастырады. Көпшілік оқушылар үшін: математикалық білімдерін пайдалана отырып, зат мөлшерін, молярлық массаны есептеуде ойлау қабілеттерін дамытады. Кейбір оқушылар үшін: Химиялық сандық есептеулердің орындалуы - физикалық шамалардың көмегімен, яғни моль, мольдік масса терминдеріне түсінік береді. |
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу және түсіну |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мұғаліммен амандасады, оқу құралдарын жаңа сабаққа кіріседі. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағды-ларын дамытуға бағытталады, Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыс-тыру мақсатында ой қозғау сұрақтар-ын ұжымдық талқылау. Оқушы-ларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
Зат мөлшерінің шартты белгісі?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсен-ділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Зат мөлшері.Авогадро саны бойынша есептер шығарады. |
Презентация |
|
|
оқылулық бойынша заттардың формулаларын жазып, салыстырмалы атомдық және салыстырмалы молекулалық массаларын есептеңдер |
А) марганцовка «калий –
марганец – о – төрт» |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Формула құрастыра алады 2. атомдық және салыстырмалы молекулалық массаларды есептейді. |
8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
. 1. Бер: n (H2SO4) = 294 т/к: N-? 2. Бер: ν (Р2O5) = 10 моль т/к: m-? 3. Бер: N0 (AI2O3)= 24,08 ∙ 10 ²³ т/к: N-? m -? Дескриптор: Жалпы - 3 балл
|
8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытын-дылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлек-сиясын тыңдайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны.Заттардың молярлық массасы
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны.Заттардың молярлық массасы
Тексерілді
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8.2А Зат мөлшері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Толепова Ж.М |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны.Заттардың молярлық массасы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.1.1 -зат мөлшерінің өлшем бірлігі ретінде –мольді білу және Авогадро санын білу 8.1.1.2 қосылыстың молярлық массасын есептей алу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Зат мөлшері, моль, молярлық масса ұғымдарымен таныстыру және заттардың мөлшерін есептеу машықтарын қалыптастырады. Көпшілік оқушылар үшін: математикалық білімдерін пайдалана отырып, зат мөлшерін, молярлық массаны есептеуде ойлау қабілеттерін дамытады. Кейбір оқушылар үшін: Химиялық сандық есептеулердің орындалуы - физикалық шамалардың көмегімен, яғни моль, мольдік масса терминдеріне түсінік береді. |
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу және түсіну |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мұғаліммен амандасады, оқу құралдарын жаңа сабаққа кіріседі. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағды-ларын дамытуға бағытталады, Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыс-тыру мақсатында ой қозғау сұрақтар-ын ұжымдық талқылау. Оқушы-ларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
Зат мөлшерінің шартты белгісі?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсен-ділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Зат мөлшері.Авогадро саны бойынша есептер шығарады. |
Презентация |
|
|
оқылулық бойынша заттардың формулаларын жазып, салыстырмалы атомдық және салыстырмалы молекулалық массаларын есептеңдер |
А) марганцовка «калий –
марганец – о – төрт» |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Формула құрастыра алады 2. атомдық және салыстырмалы молекулалық массаларды есептейді. |
8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
. 1. Бер: n (H2SO4) = 294 т/к: N-? 2. Бер: ν (Р2O5) = 10 моль т/к: m-? 3. Бер: N0 (AI2O3)= 24,08 ∙ 10 ²³ т/к: N-? m -? Дескриптор: Жалпы - 3 балл
|
8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытын-дылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлек-сиясын тыңдайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: |
||||
шағым қалдыра аласыз















