Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
5
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Оқу материалын жариялау
«Мюссенберг» әдісі арқылы
жүреді:
-Берілген әріптер арасынан
мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты
шығарыңдар.
Раэлищнтопырақтыңштбгвдпщнқандайпдпиужптндпбқасиетіаэщнмбарқшсн
- Қандай сөйлем
шықты?
-Топырақтың қасиеті дегенді
қалай түсіндіңдер?
-Топырақтың құрамында не
бар?
-Адамға топырақ не үшін
қажет?
- Олай болса, бүгінгі
сабағымызда топырақтың қасиеттері жайлы оқып білетін
боламыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
|
-
Ширату жаттығуларын
орындайды.
Тақырыпты
шығарады.
Сұраққа жауап
береді.
|
Оқушыларды «Ауызша
мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
|
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
1-
тапсырма «Атомдар мен молекулалар»
әдісімен орындалады.Дәптермен жұмыс
болады.
А) Сөздікпен
жұмыс:
Борпылдақ,
құнарлылық.
Ә) Не
ортақ?
Артық сөзді тап: қарашірік,
су, құм, қант, саз, ауа. (қант-артық)
-Қалған сөздердің арасында
қандай байланыс бар?
Б) Суретпен
жұмыс:
Суреттен не
байқадыңдар?
Топырақтың түсі неліктен
әртүрлі болады?
-Барлық топырақтың құрамы
бірдей ме?
-Топырақтың түсіне не әсер
етуі мүмкін? Түсіндір.
В)
Тәжірибе:
Бір уыс топырақты алақаныңмен
қыс. Не өзгерді?
Сергіту сәтінде «Ертегілер»
әніне билейді.
2-тапсырмада «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге
асырылады.
А)
Зерттеу.
-Топырақтың басты қасиеті? Ол қандай мағына
береді?
-Неліктен бұл сөз топырақтың басты қасиеті
болды?
Ә) Ойлан.
-Топырақта су қалай
қозғалады?
- Айда немесе басқа ғаламшарда
топырақ бар ма?
Б) Мәтінмен
жұмыс.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-
Топырақты құнарландыру
жолдарын ата.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Тапсырманы
орындайды.
Билеп
сергиді.
Бақылайды. Сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
- Топыраққа қатысты сөздер
арасынан артық сөзді табады-1балл.
- Топыраққа қатысты сөздердің
арасындағы байланысты анықтайды-1балл.
-
Топырақтың құрамын
анықтайды-1балл.
-
Топырақтың түсіне әсер етуші факторды
анықтайды -2балл.
Дескриптор:
-
Топырақтың басты қасиетін
анықтайды-1балл.
-
Топырақта су қалай
қозғалатынын әңгімелейді
-2балл.
- Айда немесе басқа ғаламшарда
топырақ болатынын, не болмайтынын
болжайды-2балл.
|
Оқулық
сурет
Оқулық
|