Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту

Өткенді
пысықтау
Үй тапсырмасын
тексеру.
Үй
тапсырмасы
6-тапсырма
«Жұлдыздар неге күндіз
көрінбейді?» деген тақырыпта бақылау жүргіз. Қорытынды
жаса.
1. Қараңғы түскенін күтіп,
бөлменің шамын жақ.
2. Терезеге жақын келіп,
көшеге қара.
3. Не көріп
тұрсың?
4. Шамды өшіріп, қайтадан
терезеден қара.
5. Енді не көріп
тұрсың?
6. Жұлдыздардың күндіз неге
көрінбейтініне қорытынды
жаса
Құндылық мақсаты: Заттардың
қозғалыс айырмашылығын ажыра білуге
үйрету.
Жаңа
тақырып
ФС
тапсырмасы
1-тапсырма
Буындардың орнын ауыстыр,
сонда сабақта не туралы айтылатынын білесің. Оның не екенін есіңе
түсір.
ҒА ҚОЗ
ЛЫС
ҚОЗҒАЛЫС
2-тапсырма
Суретке қара. Арба мен
мәшиненің жүруіне, доптың домалауына не себеп болып тұр? Заттар
ненің әсерінен қозғалысқа
түседі?

ЕБҚ
3-тапсырма
Заттардың қозғалысқа түсуіне
не әсер етеді? Тәжірибе
жүргіз.
1. Алдыңа қаламсауытты
қой.
2. Заттың қозғалғанын не
қозғалмағанын бақыла.
3. Қаламсауытты
итер.
4. Қорытынды
жаса.
ЕҚБ
4-тапсырма
Итеру мен сүйреу арқылы
болатын денелердің қозғалысына мысалдар
келтір.
5-тапсырма
Суреттерге қарап, күштің
қандай болатынын айт. Өз мысалыңды
келтір.
Ж: ауырлық күші үйкеліс күші
серпіліс күші
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
Аспанға батпырауық
ұшырып
көрдің
бе?
Батпырауықтың ұшуына
не
көмектеседі?
Батпырауықтың жібін
жібере
салып, не болғанын
бақыла.
8-тапсырма
Түрлі дереккөздерді
пайдаланып, кемені қалай жасайтынын біл. Оны қандай материалдан
жасау керектігін ойлан.
Кеме жаса. Оны суға
түсір.
Кемені ненің көмегімен
қозғалысқа түсіруге болады?

|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Өткенді
пысықтайды
Сұраққа жауап
береді
Жаңа тақырыпты түсініп
алады
Өз ойын
айтады
Жаттығу
жасайды
Жеке жұмыс
жүргізеді
Үй тапсырмасын
алады
Қосымша жұмыс
жасайды
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру

Дескриптор:
«Жұлдыздар неге күндіз
көрінбейді?» деген тақырыпта бақылау жүргізіп, қорытынды
жасайды-1б
ҚБ:
« Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
Көлік түрлерін ажырата
алады-1б

Дескриптор:
Заттар ненің әсерінен
қозғалысқа түсетінін
табады-1б

Тамаша!
Дескриптор:
Итеру мен сүйреу арқылы
болатын денелердің қозғалысына мысалдар келтіреді
-1б
Дескриптор:
Суреттерге қарап, күштің
қандай болатынын
айтады-1б
Дескриптор:
Зерттеу жұмысын
жүргізеді-1б
Дескриптор:
Түрлі дереккөздерді
пайдаланып, кемені қалай жасайтынын
біледі-1б
«Білім заряды»
әдісі
|
Суреттер
Оқулық
оқулық

Суреттер

Суреттер
Қимылдар
Оқулық
Суреттер
Есеп жазылған
парақтар
Кеме
үлгісі
Кері байланыс
тақтасы
|