Материалдар / "Заттар тобын салыстыру және санау"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Заттар тобын салыстыру және санау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық ұйымдастырылған іс-әрекет. D-ID платформасы қолданылды.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:


Күні: 16.01.2024 ж

Математика негіздері

Тақырыбы: Заттар тобын салыстыру және санау

Мақсаты: Сан және санау.

Көрнекілік арқылы 10 санының пайда болуымен 0 ден 9 дейінгі цифрмен таныстыру. Қоршаған ортадан геометриялық фигураларға ұқсас заттарды табу, олардың пішіндерін анықтауға үйрету


Кезеңдер

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың

іс-әрекеті

Мотивациялық кезең













Ізденіс ұйымдастыру кезеңі

































Рефлексия

1.Ойын «Көңілді шеңбер»

Мақсаты: Геометриялық фигураларды Орындықтардан құралған шеңберді айнала жүріп, берілген суреттерден алдына келген сәйкесін бояп, жапсыру, мүсіндеу арқылы тапсырманы орындау.Барлық тапсырма орындалған соң ,суреттерді топтастыру мақсатында ,балалар тапсырманы қолдарына ұстап топтасып тұра қалады.

2.Жаңа тақырып:дәптермен жұмыс

D-ID платформасын қолданып мектеп-интернат директоры Кушенова Лида Орынбасарқызының тапсырмасы.

1 тапсырма: Жапсырма жұмысын орындау.

Picture 1

2 тапсырма: Гүлдерді 3-тен, араларды 2-ден топтастыр.Неше топ болды?

Оқу ісі меңгерушісі Кагазгалиева Гүлфариза Орынбасарқызының тапсырмасы.



Тәрбие жөніндегі орынбасары Кабиева Ақтолқын Нагимовнаның тапсырмасы. №3 Ойын «Көршіңді тап».

Мақсаты: Сандарды ретімен орналастыру.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Сергіту сәті: «Менің жадым»



Тәрбиешінің тапсырмасы.

4 тапсырма.Берілген жемістерді санап , өсу ретімен орналастыр.



4.Қортындылау

-Бүгін сабақта не істедік?

-Қандай тапсырмалар орындадық?

-Кеңестік дегенді қалай түсіндіңдер?

- -Балалардың жауаптарын бағалау.



Орындықтарды айнала жүреді.



Суретті бояйды, мүсіндейді, жапсырады.











-тапсырмаларды дәптерде орындайды







-ойынды әр бала орындарында орындайды.

Фигуралардың ретін шатыстырмай орналастыруы.











-сұрақтарға жауап беру арқылы, білімдерін қортындылау





Білу:салыстыру туралы түсінік алу.

Игеру:заттарды топтастыра алу.

Меңгеру: бүгінгі алған білімдерін меңгеріп алу.



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!