"Заттарды санау. Реттік санау" қысқа мерзімді жоспар. Математика 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Заттарды санау. Реттік санау" қысқа мерзімді жоспар. Математика 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санау дағдыларын қалыптастыру,заттардың санын анықтау дағдысын бекіту 1-ден 10-ға дейін тура және кері санай алады Барлық оқушылар:1-10 дейін санай алады Көптеген оқушылар:тура және ретпен санайды Кейбір оқушылар:тура, керіжәне ретпен санайды Оқушылар заттарды белгілеріне сәйкес жиындарға біріктіруін талқылап дәлелдейді. Оқушыларды ұқыптылыққа жинақылыққа баулу Ағылшын тілі орыс тілі пәнінімен тірек сөздерді қодану арқылы байланысорнату Кері ретпен санауға байланысты бейнежаз бакөрсету Оқушылар 10 көлеміндегі заттарды санауды біледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Сандар туралы ұғым


Мектеп:

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 1


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Заттарды санау. Реттік санау



Оқу мақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

1.1.1.1** натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау


Сабақ мақсаттары

Оқушыларға 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санау дағдыларын қалыптастыру,заттардың санын анықтау дағдысын бекіту

Жетістік критерийлері

1-ден 10-ға дейін тура және кері санай алады

Барлық оқушылар:1-10 дейін санай алады



Көптеген оқушылар:тура және ретпен санайды



Кейбір оқушылар:тура, керіжәне ретпен санайды


Тілдік мақсаттар


Оқушылар заттарды белгілеріне сәйкес жиындарға біріктіруін талқылап дәлелдейді.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды ұқыптылыққа жинақылыққа баулу

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі орыс тілі пәнінімен тірек сөздерді қодану арқылы байланысорнату

АКТ қолдану дағдылары

Кері ретпен санауға байланысты бейнежаз бакөрсету

Бастапқы білім

Оқушылар 10 көлеміндегі заттарды санауды біледі.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


(Ұ)Шаттық шеңбері

1-4 ретпен санау арқылы топқа бөлу


ОМ таныстыру

Бүгін сабақта тура және кері санауды үйренесің.

Ойын. «Көршілер».Берілгенсандардың көршілерін табу

...2... , ...7... ,....8..., ...10...



http://asyl-bilim.kz/load/balaba_sha/balaba_sha/shatty_she_ber/40-1-0-893


10, 20..... 100-ге дейінгісандарқатары бар карточкалар

Сабақтың ортасы


(Ұ)

Сан тізбегіне алманың суретін іліп тура ретпен санау.

Оқулықпен жұмыс (8-бет)

1-10-ға дейін тура ретпен санау.

10-нан 1-ге дейін кері ретпен санау

Тірек сөздермен жұмыс.

Тура ретпенсанау-прямой порядок

Кері ретпен санау-обратный порядок

Көрнекіліктерді қолдана отырып заттарды санау


Сергіту сәті

1,2,3 қарлығаш боп ұш

4,5,6 қарлығаш боп қалқы

7,8,9,10 өз орныңа қон.


(Қ)Оқушыларға қарындаштар, таяқшалар ұсынып тура санауын бағалау.

10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санау

Дидактикалық материалдармен жұмыс

Тірек сөздерді үш тілде есте сақтау үшін ойын ұйымдастыру

Шарты:

1 қазақша

2 орысша

3 ағылшынша ретпен санайды

Бағалау; театр әдісі

Дәптермен жұмыс (6-бет)

Тура ретпен санап түсіп қалған сандарды жаз.

Түсіп қалған сандарды қой.

2


4

Бағалау



Сабақтың соңы

1-10 дейін санауды қалай атаймыз?

10-1 санауды қалай атаймыз ?

Ұстай алмайтын заттарды санай аламыз ба?



Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Түсіп қалған сандарды тап.

1,2,3,4,6,7,8,9,10.

10,9,8,7,5,4,3,2,1

Оқушылардың тура және кері санау дағдысын бақылау үшін серпілген сауал әдісін пайдаланамын



Сергіту сәтін, ойын ұйымдастыру арқылы қарастырылады





Жалпы баға





Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі



1:Сабақ соңында барлық оқушылар тура және кері санай алды.



2:Сандардың алдыңғы және кейінгі көршілерін таба алды.



Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Әдіс тәсілдердің жас ерекшеліктерге сай болуы.

2: Жұптық жұмыстар



Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Оқушылардың тура ,ретпен санауды толық меңгергенін білдім.Кейбір оқушылардың кері санауда көңіл бөлу керектігін байқадым.









2


4



3


5



6


8





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2018
1494
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі