Сабақ басы
3 мин
|
І. Ұйымдастыру кезеңі:
«Сөйлейтін қолдар»
тәсілі бойынша жағымды психологиялық
ахуал орнатады
«Фигуралар
түсі» бойынша топқа бірігуге нұсқау
береді.
|
«Сөйлейтін қолдар» тәсілі
арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады
.
Фигуралар
бойынша
топтарға бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Түрлі түсті стикерлер
|
7мин
|
Үй
тапсырмасын пысықтау мақсатында сұрақтар
беріледі
«learningapps.org»
платформасында орындатады
Физикалық ж/е химиялық
құбылыстар.
https://learningapps.org/watch?v=podwfcvza23
«Стоп
кадр» тәсілі арқылы жаңа сабқтың
тақырыбын, мақсатын анықтайды.
|
Оқушылар мұғалімнің қойған
сұрақтарға жауап бере отырып, өткен тақырып бойынша білімдерін
өзектендіреді,
Экрандағы суретті талдай
отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын бірге
анықтайды.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
https://learningapps.org/watch?v=podwfcvza23
|
Сабақ ортасы
15
мин
|
ІІІ. Жаңа
сабақ. Білімді толықтыру үшін
оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.
1-топ
Заттың
қатты күйі
2-топ
Заттың
сұйық күйі
3-топ
Заттың
газ күйі туралы ақпартты топта талдап,
өз таңдаулары бойынша постер жасауды ұсынады.
|
Оқушылар оқулықтан мәтінді
оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып
алады..
1-топ
Заттың
қатты күйі
2-топ
Заттың
сұйық күйі
3-топ
Заттың
газ күйі туралы ақпартты топта талдап,
өз таңдаулары бойынша постер жасайды.
|
Кері
байланыс:
«Екі жұлдыз, бір тілек!» арқылы жүреді
|
Окулык
Химия
7-сынып
|
15мин
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары
Тапсырманы орындау жолын түсіндіреді, бағыт
бағдар беріп, бақылайды. қолдау көрсетеді
1-тапсырма
«Шындық», «Жалған»
тәсілі арқылы берілген тұжырымның
«шындық» немесе «жалған» екенін
анықтаңдар.
Тұжырым
|
Ш
|
Ж
|
Сұйықтықтар көлемін сақтайды, бірақ пішінін
сақтамайды,
|
ш
|
|
Қатты күйдегі заттардың тығыздығы жоғары болады,
көлемі мен пішіні сақталады
|
ш
|
|
Газдар кеңістікті түгел толтырады, пішіні
болмайды, оңай сығылады
|
ш
|
|
Ең қиын балқитын металл темір
|
|
ж
|
Ең оңай балқитын металл вольфрам
|
|
ж
|
Сұйықтықтар құйылған ыдыстың пішініне ие
болады
|
ш
|
|
Дескриптор
|
балл
|
берілген тұжырымның «шындық» екенін
анықтайды
|
4
|
берілген тұжырымның «жалған» екенін
анықтайды
|
2
|
Барлығы
|
6
|
2-тапсырма «Кесте толтыр»
тәсілі
Бөлшектер теориясы
тұрғысынан қатты, сұйық және газ тәрізді
денелердің құрылымын, қасиеттерін атап, кестені
толтырыңыз

Дескриптор
|
балл
|
қатты заттың молекулаларының
орналасуын дұрыс анықтайды
|
1
|
сұйық заттардың
молекулаларының орналасуын дұрыс
анықтайды
|
1
|
газ молекулаларының орналасуын
дұрыс анықтайды
|
1
|
сұйық заттардың құрылымын, қасиеттерін
анықтайды
|
1
|
қатты заттардың құрылымын, қасиеттерін
анықтайды
|
1
|
газ тәрізді заттардың құрылымын, қасиеттерін
анықтайды
|
1
|
Барлығы
|
6
|
3-тапсырма
«Суретті сөйлет!» ЕБК
Суретті мұқият қарап, заттардың агрегаттық күйін
анықта

Дескриптор
|
балл
|
суреттен газ тәрізді заттардың агрегаттық күйін
анықтайды
|
1
|
суреттен сұйық заттардың агрегаттық
анықтайды;
|
1
|
суреттен қатты заттың агрегаттық күйін
анықтайды;
|
1
|
Барлығы
|
3
|
|
«Шындық», «Жалған»
тәсілі арқылы берілген тұжырымның
«шындық» немесе «жалған» екенін анықтайды
Бөлшектер теориясы
тұрғысынан қатты, сұйық және газ тәрізді
денелердің құрылымын, қасиеттерін атап, кестені
толтырады
Суреттен заттардың агрегаттық
күйін анықтайды
|
ҚБ:
«Медальон» арқылы бағалайды
ҚБ:
«Медальон» арқылы бағалайды
ҚБ:
«Медальон» арқылы бағалайды
|
Тапсырма жазылған үлестірме
парақтар
|