Заттардың агрегаттық күйлері. №3 зертханалық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері» 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Заттардың агрегаттық күйлері. №3 зертханалық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері» 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Заттардың агрегаттық күйлері. №3 зертханалық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері» тақырыбына тапсырмалар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

II Тарау. Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі

Педагогтің аты-жөні:

Қарашова А.С.

Күн: 06.10.2025ж

07.10.2025ж

08.10.2025ж

Сыныбы : 7 «А»

7 «Ә», «Г»

7 «В», «Б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Заттардың агрегаттық күйлері. №3 зертханалық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.4 -заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін білу және бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру


Сабақтың мақсаты:

  • Заттың агрегаттық күйлерінің түрлерін біледі;

  • Әр түрлі агрегаттық күйдегі заттарға сипаттама береді;

  • Заттың күйлерін бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіреді;

Құндылық

«Бірлік және ынтымақ» -бірлікпен ынтымақтастықпен жұмыс жасайды

Тәуелсіздік және отаншылдық- Қазақстандағы элементтер, қосылыстар мысалдары

Еңбек және шығармашылық- Үй жағдайында агрегаттық күйлерге мысал келтіреді



Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ басы

3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Жылы сөз – жан шуағы» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

«Бірлік және ынтымақ» -бірлікпен ынтымақтастықпен жұмыс жасайды


«Жылы сөз – жан шуағы» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .



Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады

Түрлі түсті стикерлер


7мин

Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында сұрақтар беріледі

Тәуелсіздік және отаншылдық- Қазақстандағы элементтер, қосылыстар мысалдары


«learningapps.org» платформасында орындатады

Физикалық ж/е химиялық құбылыстар.

https://learningapps.org/watch?v=podwfcvza23



Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарға жауап бере отырып, өткен тақырып бойынша білімдерін өзектендіреді,



Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Экран

https://learningapps.org/watch?v=podwfcvza23

Сабақ ортасы

15 мин

ІІІ. Жаңа сабақ. Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.

Еңбек және шығармашылық- Үй жағдайында агрегаттық күйлерге мысал келтіреді

1-топ Заттың қатты күйі


2-топ Заттың сұйық күйі


3-топ Заттың газ күйі туралы ақпартты топта талдайды

3 зертханалық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері»

Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып алады..


Кері байланыс:

«Екі жұлдыз, бір тілек!» арқылы жүреді

Окулык

Химия

7-сынып









15мин

Сабақты бекіту тапсырмалары

1-тапсырма Жеке жұмыс

(ЕБК үш тапсырма орындайды)

«Шындық», «Жалған» тәсілі арқылы берілген тұжырымның «шындық» немесе «жалған» екенін анықтаңдар.


Тұжырым

Ш

Ж

Сұйықтықтар көлемін сақтайды, бірақ пішінін

ақтамайды,



Қатты күйдегі заттардың тығыздығы жоғары болады, көлемі мен пішіні сақталады



Газдар кеңістікті түгел толтырады, пішіні болмайды, оңай сығылады



Ең қиын балқитын металл темір



Ең оңай балқитын металл вольфрам



Сұйықтықтар құйылған ыдыстың пішініне ие болады




Дескриптор

балл

берілген тұжырымның «шындық» екенін анықтайды

4

берілген тұжырымның «жалған» екенін анықтайды

2

Барлығы

6

Құндылық:
Сын тұрғысынан ойлау және адалдық — мәліметті талдап, дұрыс шешім қабылдау.

2-тапсырма «Кесте толтыр» тәсілі

(ЕБК заттың бір күйіне сипаттама береді)

Бөлшектер теориясы тұрғысынан қатты, сұйық және газ тәрізді денелердің құрылымын, қасиеттерін атап, кестені толтырыңыз










Дескриптор

балл

қатты заттың молекулаларының орналасуын дұрыс анықтайды

1

сұйық заттардың

молекулаларының орналасуын дұрыс анықтайды

1

газ молекулаларының орналасуын дұрыс анықтайды

1

сұйық заттардың құрылымын, қасиеттерін анықтайды

1

қатты заттардың құрылымын, қасиеттерін анықтайды

1

газ тәрізді заттардың құрылымын, қасиеттерін анықтайды

1

Барлығы

6


Құндылық:
Ынтымақтастық және функционалдық сауаттылық — жұппен талқылап, теорияны нақтылап жазу.



«Шындық», «Жалған» тәсілі арқылы берілген тұжырымның «шындық» немесе «жалған» екенін анықтайды




























Бөлшектер теориясы тұрғысынан қатты, сұйық және газ тәрізді денелердің құрылымын, қасиеттерін атап, кестені толтырады


























Суреттен заттардың агрегаттық күйін анықтайды


ҚБ:

«Медальон» арқылы бағалайды





























ҚБ:

«Медальон» арқылы бағалайды




























ҚБ:

«Медальон» арқылы бағалайды

Тапсырма жазылған үлестірме парақтар


Сабақ соңы

5 мин

Кері байланыс

«3-сұрақ » тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

«Бірлік және ынтымақ» -бірлікпен ынтымақтастықпен жұмыс жасайды


Үй тапсырмасы § 5 оку


Қатысушылар «Нысана» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды

Кері байланыс:

«Нысана» тәсілі арқылы

Кесте



































ЖҰМЫС ПАРАҒЫ

Тақырыбы: Заттардың агрегаттық күйлері


.

1-тапсырма

«Шындық», «Жалған» тәсілі

Тұжырым

Ш

Ж

Сұйықтықтар көлемін сақтайды, бірақ пішінін сақтамайды,



Қатты күйдегі заттардың тығыздығы жоғары болады, көлемі мен пішіні сақталады



Газдар кеңістікті түгел толтырады, пішіні болмайды, оңай сығылады



Ең қиын балқитын металл темір



Ең оңай балқитын металл вольфрам



Сұйықтықтар құйылған ыдыстың пішініне ие болады




2-тапсырма

Бөлшектер теориясы тұрғысынан қатты, сұйық және газ тәрізді денелердің құрылымын, қасиеттерін атап, кестені толтырыңыз




Заттардың агрегаттық күйлері

Заттардың қасиеттері

Бөлшектер теориясының негізгі ережелері

Формасы

Көлемі

Бөлшектер ара қашықтығы

Бөлшектердің әрекеттесуі

Қозғалу мәні

Орналасу тәртібі

Газ







Сұйық







Қатты









3-тапсырма «Суретті сөйлет!»

Суретті мұқият қарап, заттардың агрегаттық күйін анықта









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
28.10.2025
51
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі