Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Заттардың және олардың қасиеттері. 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Заттардың және олардың қасиеттері. 4 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Заттардың және олардың қасиеттері. 4 сынып
4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім
Заттардың және олардың
қасиеттері.
Педагогтің аты -
жөні
Жумасаева
Б.С.
Күні
24.
11.2021ж
Сынып:4
«ә»
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны
Пәні
Жаратылыстану
Сабақтың
тақырыбы
Заттардың қасиеті қалай
өзгереді?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты
қолдану аясын анықтау 4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы
таңдаған формада
ұсыну
Сабақтыңмақсаты
Барлық
оқушылар:заттың қасиетіне байланысты
қолдану аясын анықтайды,алынған нәтижені оқушы
таңдаған формада
ұсынады
Оқушылардың басым
бөлігі:ағаш жаңқасының үдеріске
дейінгі қасиетін анықтайды,ағаш жаңқасының үдерістен кейінгі
қасиетін анықтайды. Кейбір
оқушылар:майшам мен сіріңкенің
қасиеттерін зерттеп,
сипаттайды
Бағалау
критерийі
-заттың қасиетіне байланысты
қолдану аясын анықтайды
-ағаш жаңқасының үдеріске
дейінгі қасиетін анықтайды,ағаш жаңқасының үдерістен кейінгі
қасиетін анықтайды
Бүгінгі сендердің
мақсаттарын: алған білімдеріңді өмірде
пайдалану.
Бүгін біз
зерттеушілер боламыз.Көз алдарыңызға елестедіңдер,біз барлығымызда
зертханадамыз.
1-тапсырма «Зертеу»
әдісі
Үдерістердің қайсысында ағаш
жаңқасының қасиеті
өзгерді?
Ағаш қабығын аламыз,
қолымен ұстаймыз, қандай екен.(қатты)оны суға саламыз.жібіді
ме?Енді майыстырып көрейік.Майыса ма?суға салғанда майысады,бірақ
ол кебеді.өз қалпына келеді.енді оны жағып көрейік.Өзім жағамын,
жанады, күл болады, өз қасиетін жоғалтады.Өз қалпына келе ме?
Келмейді. Ағаш жаңқасын майыстырып көру. Бақылауларын
тіркеу.
Стақандағы суға ағаш
жаңқасын салу, бақылау, болған өзгерістерді
тіркеу.
Ағаш жаңқасының
бөлігін қысқышпен қысып, спиртшамның жалынында ұстау (мұғалімнің
басшылығымен). Бақылаған өзгерістерін
тіркеу.
Зерттеу нәтижесін
дайын кестеге тіркеу Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулықпен
таныстыру.
Ағаш жаңқасын
майыстырғанда қасиеті өзгермейді, суға салғанда да суды сіңіреді,
бірақ өзгермейді, кептіргенде қайтадан бастапқы қалпына келеді. Ал
ағаш жаңқасын жаққан кезде өзгеріп, күлге айналады, түтін бөлініп,
иіс шығарады. Заттардың басқа затқа айналғанда қасиеттері
өзгереді.
Ағашты жаққан
кездегі алынған заттарды қайда қолдануға
болады?
Ағашты жағу арқылы
үйді жылытуға болады, шоғын тамақ пісіруге, түтінін ыстауға
пайдаланады. Ағаш көмірінен сурет салатын қарындаш
жасайды.
Қорытынды
жасау.
Кестеге
толтыр
Тәжірибе
нәтижесін бақылау парағы
Майыстыру
Суға
салу
Жағу
Үдеріске дейінгі
қасиеттері
Қатты,құрғақ
Қатты
құрғақ
Қатты
құрғақ
Үдерістен кейінгі
қасиеттері
-майысады,
-сынады
-суды сіңіреді,кеуіп қайта
қалпына келеді;
-өзгермейді,
кебеді
-күлге айналады,иіс
шығады,түтін пайда болады, -балқиды.
Дескриптор:
-ағаш жаңқасының үдеріске
дейінгі қасиетін
анықтайды(1б)
- ағаш жаңқасының үдерістен
кейінгі қасиетін
анықтайды(1б)
Бастапқы қалпына келе
ме?
Заттардың қасиеті туралы
меңгергендерін
айтады
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатымен
таныстырады
2 тапсырма Ұжымдық
жұмыс
Зертте
№2
Топқа бөлу.Зертте.Әр
топқа бір заттан беремін.1топқа майшам беремін,2 топқа оттық,3
топқа таттанған шеге,жаңа шеге, магнит,4 топқа
парақ.Осы заттардың қасиеті қалай
өзгерді екенін айтамыз.
Кіріспе тапсырма.
Заттар өзгеріске түсе
ме?
Майшам мен сіріңкенің шиі
жанғанда қандай өзгерістер
болады?
Қандай заттар
түзіледі?
Майшам мен сіріңкені бастапқы
қалпына келтіруге бола ма?Ағаш қандай зат?Одан қағазды қалай
жасайды деп ойлайсың?Ағаш пен қағаздың қасиеттерін салыстырып
көр.Ағаш қағазға айналғанда қандай қасиеттері сақталды?Қандай
қасиеті
жойылды?Сипатта
Дескриптор:
-майшам мен сіріңкенің шиі
жанғанда қандай өзгерістер болатынын
айтады(1б)
- қандай заттар түзілетінін
айтады(1б)
- майшам мен сіріңкені
бастапқы қалпына келтіруге бола ма сұрағына ойын
білдіреді(1б)
- ағаштың қандай зат екенін
айтады(1б)
- ағаш пен қағаздың
қасиеттерін
салыстырады(1б)
- ағаш қағазға айналғанда
қандай қасиеттері сақталатынын
айтады(1б)
-қандай қасиеттері жойылатынын
анықтайды(1б)
Өздік
жұмыс: 61 бетегі мәтінді параққа
жазамын,кейбір сөздерден әріптер түсіп қалған.Оқушылар іштей оқиды,
қандай әріптер түсіп қалғанын жазады.Қандай жаңа сөздер
кездесті.Жұптарына беріп
тексереді.
Дәптерге
жазады.
Қағаздың күлінен
бояу болады екен айту.
Жұппен
жұмыс.тапсырманы
орындайды.
Ағаш жаңқасының үдеріске
дейінгі қасиетін
анықтайды,
ағаш жаңқасының үдерістен
кейінгі қасиетін
анықтайды
Майшам мен сіріңкені зерттеп
сипаттайды.Ағаш пен қағаздың қасиеттерін салыстырып,
сипаттайды
ҚБ:
1балл
1балл
1балл
1балл
1балл
1балл
1балл
ҚБ:
1балл
1балл
Барлығы:
10балл
Оқулық
61
бет
Ағаш
жаңқасы,
су,сіріңке
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз