Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Заттардың жіктелуі
|
Бөлім: |
5.2 A Заттар және материалдар |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жарасова Асель |
|
Күні: |
28.11.2024 |
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заттардың жіктелуі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.2.2 -қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну* |
|
Сабақтың мақсаты: |
Қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топ ережесін еске түсіру. Топтастыру. |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сынып реттілігін қадағалау. Бір – бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет Топқа бөлемін: 1. 2. 3. 4. 5. Ке саналу арқылы 5 топқа бөлінеді. Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Платформасы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. . |
Миға шабуыл – Лапма ойыны 1.Қоспа дегеніміз не? 2.Зат дегеніміз не? 3.Дене дегеніміз не ? Физикалық құбылыс дегеніміз не Химиялық құбылыс дегеніміз не Биологиялыққұбылыс дегеніміз не Үй тапсырмасын тексеру Картамен Жұмыс Алтынның барланған кен орындарын және өндірілетін кен орнын жазу көрсету |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Саралау: Бұл жерде саралаудың Дескриптор Үй тапсырмасын тексеру 2 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Жаңа сабақты ашу 1. Екі затты қосса, қандай қоспа шығады? Ойланып, суретін салады.*
2. Венн диаграммасының көмегімен осы қоспалардың ортақ және ерекше қасиеттерін анықтайды.
Жаңа сабаққа байланысты видеоролик көрсету Оқушылардан кері байланыс |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Жәжірибе жұмыстарын орындайды. |
Презентация |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс Тәжірибе жасау Құпия хаттар әдісі арқылы әр топ өзі тәжірибе тандайды
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Дескриптор - 1 суреттегі қоспаның түрін және бөлу әдісін жазады – 1б - 2 суреттегі қоспаның түрін және бөлу әдісін жазады -1 б -3 суреттегі қоспаның түрін және бөлу әдісін жазады – 1б Дескриптор жалпы 3 балл - Қима қағаздарды дұрыс орналастырып терминнің анықтамасын табады -1 б - Ұн мен қантты араластырып тәжірибе жасап елеу әдісін көрсетеді -1 б - Нәтижесін қорытындылап дәптерге жазады -1 б |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Жеке жұмыс ворд волл платформасы арқылы бүгінгі сабақты бекіту тапсырмасын орындайды 2 балл |
Дескриптор: Жалпы - 2 |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
СМС әдісі Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. |
Үй жұмысы Қоспаларға мысал жазу |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Заттардың жіктелуі"
"Заттардың жіктелуі"
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Заттардың жіктелуі
|
Бөлім: |
5.2 A Заттар және материалдар |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жарасова Асель |
|
Күні: |
28.11.2024 |
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заттардың жіктелуі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.2.2 -қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну* |
|
Сабақтың мақсаты: |
Қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топ ережесін еске түсіру. Топтастыру. |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сынып реттілігін қадағалау. Бір – бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет Топқа бөлемін: 1. 2. 3. 4. 5. Ке саналу арқылы 5 топқа бөлінеді. Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Платформасы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. . |
Миға шабуыл – Лапма ойыны 1.Қоспа дегеніміз не? 2.Зат дегеніміз не? 3.Дене дегеніміз не ? Физикалық құбылыс дегеніміз не Химиялық құбылыс дегеніміз не Биологиялыққұбылыс дегеніміз не Үй тапсырмасын тексеру Картамен Жұмыс Алтынның барланған кен орындарын және өндірілетін кен орнын жазу көрсету |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Саралау: Бұл жерде саралаудың Дескриптор Үй тапсырмасын тексеру 2 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Жаңа сабақты ашу 1. Екі затты қосса, қандай қоспа шығады? Ойланып, суретін салады.*
2. Венн диаграммасының көмегімен осы қоспалардың ортақ және ерекше қасиеттерін анықтайды.
Жаңа сабаққа байланысты видеоролик көрсету Оқушылардан кері байланыс |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Жәжірибе жұмыстарын орындайды. |
Презентация |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс Тәжірибе жасау Құпия хаттар әдісі арқылы әр топ өзі тәжірибе тандайды
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Дескриптор - 1 суреттегі қоспаның түрін және бөлу әдісін жазады – 1б - 2 суреттегі қоспаның түрін және бөлу әдісін жазады -1 б -3 суреттегі қоспаның түрін және бөлу әдісін жазады – 1б Дескриптор жалпы 3 балл - Қима қағаздарды дұрыс орналастырып терминнің анықтамасын табады -1 б - Ұн мен қантты араластырып тәжірибе жасап елеу әдісін көрсетеді -1 б - Нәтижесін қорытындылап дәптерге жазады -1 б |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Жеке жұмыс ворд волл платформасы арқылы бүгінгі сабақты бекіту тапсырмасын орындайды 2 балл |
Дескриптор: Жалпы - 2 |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
СМС әдісі Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. |
Үй жұмысы Қоспаларға мысал жазу |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз


















