Заттардың жіктелуі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Заттардың жіктелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу үйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп


Бөлім

5.3 Заттар және материалдар

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Заттардың жіктелуі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.2.5 - заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу

Сабақтың мақсаты

заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогттің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі


Мұғаліммен амандасады, оқу-құралдарын дайындайды.




Сабақтың ортасы

Оқушылар мәтінмен танысып шығады. Керек мәліметтерді түртіп алады, дәптерлеріне жазады.








1-тапсырма. Сәйкестендіру. Тақырыпта кездесетін терминдердің анықтамасын сәйкестендіріңдер. Осы терминдерге мысал келтіріңдер.






Терминдер


Анықтамасы

ЕShape2 Shape1 рігіш

Shape3

Өте жоғары жылу және электрөткізгіштік, иілгіш, жылтыр және басқа да қасиеттері бар заттар

ЕShape4 рімейтін

Егер де заттардың түйіршіктері суда көрінбей, сүзгенде сумен бірге ағып кетсе...

Металл

Металға тән қасиеттері жоқ химиялық элементтер

Металл емес

Егер де түйіршіктері суда қалқып, ыдыстың түбіне түнба ретінде жиналып қалса...


Дескриптор Жалпы 2 балл

Ерігіш және ерімейтін заттарды біледі

Металл және металл емес заттырды біледі


2-тапсырма. Дәптерлеріңе металл және металл емес заттардың қасиеттерін ажыратып жазыңдар.

1-нұсқа. Иілгіш, қатты, жылуөткізгіш, сұйық, созымды, жылтыр, газ тәрізді, қатты, электрөткізгіш, химиялық элементтер, жеңіл.

Металл

Металл емес








2-нұсқа. «Иә-жоқ» ойыны Өзің келісетін әрбір пікірге «иә» жауабын таңда, ал егер сен онымен келіспесең, яғни пікір дұрыс болмаса, «жоқ» жауабын таңда.

Дескриптор. Жалпы 3 балл

Металлдардың қасиетін анықтайды

Металл еместердің қасиеттерін біледі.


3-тапсырма. Өлеңді оқы. Металдар мен бейметалдардың негізгі қасиеттерін анықта. Сұрақтарға жауап беріңдер.


Иә! Тұтас дәуірді жайдан-жай

Металл атымен атамаған.

Сиқыршы әрі еліктіргіш

Оған басқа не тең келер.

Металға ғажап жарқыл берер,

Тетігі оның қызықтырар.

Металл бетіне жарық жұтылып,

Электрондарға айнала ма,

Сәулелену толқыны бізге

Электрондар толқынын жібере алар,

Оларды біз жарқыл деп қабылдаймыз.

Металдың бейметалдан түрі бөлек,

Сынап, мыс, күмістің жарқылы бар.

Бейметалды ұрып өзгерте алмайсың,

Табиғат металды иілгіш еткен.

Неше миллион жыл өтсе де,

Алтынға тең келер ештеңе жоқ.

Бір-ақ грамм алтын кесегін

Үйіңе дейін созарсың байқап.

Металдың электрөткізгіштігі

Түн түнегін жарық етер.

Жасанды Күн мен жасанды Ай,

Мыс сыммен жүгірген ток сондай.

Металл бойымен әр үйге

Жылу да жеткізе алады,

Ол не деп аталады?.. (темір) (Л.С. Зорина)


1. Металдың құрметіне аталған қандай дәуірлерді білесің? (қола дәуірі)

2. Металда қандай байланыс түрі бар? электрөткізгіштік

3. Қандай физикалық қасиеттер металдық байланыстар тудырады? Электрөткізгіштігі,

4. Ең иілгіш металл қайсысы? Алтын

5. Қай металл түрі электр қуатын жақсы өткізеді? Мыс, күміс, алтын, алюминий.

6. Автор металдың қандай қасиеттері туралы сұрады? Иілгіштігі, электрөткізгіштігі, жылуөткізгіштігі.

Дескриптор. Жалпы 3 балл


4-тапсырма. Суреттер галлереясы. Суреттерді металл және металл емес заттар берген аттарын атап, қайсысына жататынын анықтаңдар.

Дескриптор Жалпы 2 балл

Металл және металл емес заттардың аттарын жазады және оларды ажырата алады

Оқулық пен атласты пайдалана отырып мәтінмен танысадын Негізгі мәліметтерді дәптерге түртіп отырады.





Оқушылар сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.

























Оқушылар металл және металл емес заттардың қасиеттерін ажыратып жазады.











Оқушылар «Ия, жоқ» әдісі арқылы заттардың қасиеттерін анықтайды.












Оқушылар өлеңді оқи отырып, заттардың қасиеттерін анықтап, сұрақтарға жауап береді.










Мұғалімнің мадақтау сөзі























Бағдаршам әдісі арқылы бағаланады.








«Ду қол шапалақ» әдісі арқылы бағаланады.





Оқулық, жұмыс дәптері.







Таратпа парақтар, оқулық, қамламсап.











\




































Сабақтың соңы


Рефлексия. «ПОПС формуласы»

озиция Объяснение Пример Суждение)

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....»

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....»

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»


Үйге тапсырма Кескін картамен жұмысты аяқтайды. 32 тақырыпты оқиды.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Оқушылар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.04.2025
167
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі