Оқу іс-әрекет: Логика
Тақырыбы: Заттардың кеңістікте орналасуы.
Мақсаты: 1. Балаларды кеңістік ұғымымен таныстыру, заттардың
өзара орналасуын,орнын ажырата білуге үйрету .
2. Балалардың кеңістік туралы ұғымдарын
қалыптастыру, логикалық ой-өрісін, танымдық
қабілеттерін дамыту
3. Балаларды шығармашылық еңбек етуге тәрбиелеу.
Міндеттер: -Кеңістік ұғымымен таныстыру.
-Заттардың кеңістікте орналасуын ажырату.
Көрнекілігі: суреттер,
Сөздік жұмыс: оң жақта, сол жақта, жоғары, төмен, алдында, артында
алыс,жақын
Билингвистикалық
компопенттер: слева,справа, вверх, внизу, сзади, далеко, близко.
Инклюзивтік әлеумет : Балаларды сұрақтар арқылы белгілі бір іс-
әрекетке бейімдеу.
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Балаларды шеңбер жасап тұрғызып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіру. Армысың,асыл күн! Армысың,көк аспан! Армысың,қасиетті Жер Ана! Армысың жан досым! Жылуыма жылу қос! Міне менің қолым! Балалар бір-біріміздің қолы-мыздан ұстап тұрғанда нені сезінеміз? -Жылылықты. -Ендеше бәріміз орнымызға жайғасамыз . Ойын: «Құстар біздің досымыз» Сұрақ-жауап арқылы мезгілді,күнді анықтау |
Балалар бір-бірімен сәлемдесіп бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастыру ізденіс |
Сыныптағы заттардың орна-ласуы, оларды бір-бірімен салыстырғандағыорны сұр-ақ-жауапіарқылы жүргізі- леді.Суреттегі балалардың іс-әрекеті мен орындары, ойын-шықтардың орнын анықтау. Жоғары-төмен,алдында-ар-тында,оң жағында,сол жағын-да ұғымдарымен таныстыру. Арманның оң және сол жағына,алды мен артына орналасқан ойыншықтарды атау. Сергіту сәті: Ал балалар тұрайық, Алақанды ұрайық. Қолды белге қояйық Оңды, солды бақылап, Бір тынығып алайық. Дәптермен жұмыс: Тапсырмаларды орындау |
Балалар сыныптағы заттардың орнын анықтай алады. Мейірланныңның Айналасындағы заттар-тардың орналасуын ажыратты. Тапсырманы орындай отырып бір-біріне көмектесті.
Қимылмен орындайды. Көжектің қай суретте доптан алыс, машинаға жақын тұрға-нын көрсетті.Мақал-мәтел, тыйымсөздер,тақпақтар арқы-лы жауаптарын толықтырды. |
|
Рефлексиялық түзету |
«Өз үйіңді тап»ойыны Ойын арқылы балаларға заттардың кеңістікте орналасуын меңгерту. Ойын шартын бұзбай ойнауға үйрету |
Ойында бір-біріне кө-мектесе отырып, зат-тардың кеңістікте орналасуын атап шығады. |
Күтілетін нәтижелер:
Не білді? Заттардың кеңістікте орналасуын білді
Не меңгерді? Заттардың кеңістікте орналасуы жөніндегі жаңа сөздерді
меңгерді.
Не істей алды? Заттардың кеңістікте орналасуын ажырата алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Заттардың кеңістікте орналасуы.
Заттардың кеңістікте орналасуы.
Оқу іс-әрекет: Логика
Тақырыбы: Заттардың кеңістікте орналасуы.
Мақсаты: 1. Балаларды кеңістік ұғымымен таныстыру, заттардың
өзара орналасуын,орнын ажырата білуге үйрету .
2. Балалардың кеңістік туралы ұғымдарын
қалыптастыру, логикалық ой-өрісін, танымдық
қабілеттерін дамыту
3. Балаларды шығармашылық еңбек етуге тәрбиелеу.
Міндеттер: -Кеңістік ұғымымен таныстыру.
-Заттардың кеңістікте орналасуын ажырату.
Көрнекілігі: суреттер,
Сөздік жұмыс: оң жақта, сол жақта, жоғары, төмен, алдында, артында
алыс,жақын
Билингвистикалық
компопенттер: слева,справа, вверх, внизу, сзади, далеко, близко.
Инклюзивтік әлеумет : Балаларды сұрақтар арқылы белгілі бір іс-
әрекетке бейімдеу.
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Балаларды шеңбер жасап тұрғызып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіру. Армысың,асыл күн! Армысың,көк аспан! Армысың,қасиетті Жер Ана! Армысың жан досым! Жылуыма жылу қос! Міне менің қолым! Балалар бір-біріміздің қолы-мыздан ұстап тұрғанда нені сезінеміз? -Жылылықты. -Ендеше бәріміз орнымызға жайғасамыз . Ойын: «Құстар біздің досымыз» Сұрақ-жауап арқылы мезгілді,күнді анықтау |
Балалар бір-бірімен сәлемдесіп бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастыру ізденіс |
Сыныптағы заттардың орна-ласуы, оларды бір-бірімен салыстырғандағыорны сұр-ақ-жауапіарқылы жүргізі- леді.Суреттегі балалардың іс-әрекеті мен орындары, ойын-шықтардың орнын анықтау. Жоғары-төмен,алдында-ар-тында,оң жағында,сол жағын-да ұғымдарымен таныстыру. Арманның оң және сол жағына,алды мен артына орналасқан ойыншықтарды атау. Сергіту сәті: Ал балалар тұрайық, Алақанды ұрайық. Қолды белге қояйық Оңды, солды бақылап, Бір тынығып алайық. Дәптермен жұмыс: Тапсырмаларды орындау |
Балалар сыныптағы заттардың орнын анықтай алады. Мейірланныңның Айналасындағы заттар-тардың орналасуын ажыратты. Тапсырманы орындай отырып бір-біріне көмектесті.
Қимылмен орындайды. Көжектің қай суретте доптан алыс, машинаға жақын тұрға-нын көрсетті.Мақал-мәтел, тыйымсөздер,тақпақтар арқы-лы жауаптарын толықтырды. |
|
Рефлексиялық түзету |
«Өз үйіңді тап»ойыны Ойын арқылы балаларға заттардың кеңістікте орналасуын меңгерту. Ойын шартын бұзбай ойнауға үйрету |
Ойында бір-біріне кө-мектесе отырып, зат-тардың кеңістікте орналасуын атап шығады. |
Күтілетін нәтижелер:
Не білді? Заттардың кеңістікте орналасуын білді
Не меңгерді? Заттардың кеңістікте орналасуы жөніндегі жаңа сөздерді
меңгерді.
Не істей алды? Заттардың кеңістікте орналасуын ажырата алады.
шағым қалдыра аласыз













