«Заттардың қасиеті қалай өзгереді?»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Заттардың қасиеті қалай өзгереді?»

Материал туралы қысқаша түсінік
зерттеу жасауға ыңғайлы тақырып.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Жалпы білім беретін №39 мектеп









Ашық сабақ

Тақырыбы: «Заттардың қасиеті қалай өзгереді?»

Өткізген мұғалім: Сембайқызы Ақжан



WhatsApp Image 2023-12-21 at 20.43.04.jpeg

Атырау 2023-2024 оқу жылы

Бекітемін: Баймуханова Ж.Т

Бөлім

Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су

Педагогтің аты - жөні

Сембайқызы Ақжан

Күні

28. 11.2023ж

Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Жаратылыстану

Сабақтың тақырыбы

Заттардың қасиеті қалай өзгереді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

Сабақтың мақсаты

-заттардың басқа затқа айналуы қалай жүретінін білесің;

-жаңа зат қалай пайда болатынын түсінесің;

Бағалау критерийі

- заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды;

-ағаш жаңқасының үдеріске дейінгі қасиетін анықтайды,ағаш жаңқасының үдерістен кейінгі қасиетін анықтайды;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут






Алдыңғы білімді қайталау

«Күн көзін ашайық» әдісі арқылы.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

Ой қозғау «Жедел жауап» әдісі

Заттар өзгеріске түсе ме?

Суреттерді сипатта.Темір құбырлар қандай өзгеріске түскен?Неліктен?

Темір өз қасиетін сақтай ма?

Сұрақтарға жауап береді


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты мен танысады


Суреттерді

сипаттап ойын білдіреді.


1балл


Оқулық

60- 61 беттер


Сабақтың ортасы

15минут














15 минут











1-тапсырма «Зертеу» әдісі

Бастапқы қалпына келе ме? Майшам мен сіріңкенің жанғанда қандай өзгерістер болады?

Қандай заттар түзіледі?

Майшам мен сіріңкені бастапқы қалпына келтіруге бола ма?

Дескриптор:

- майшам мен сіріңкенің жанғанда қандай өзгерістер болатынын айтады(1б)

- қандай заттар түзілетінін айтады(1б)

- майшам мен сіріңкені бастапқы қалпына келтіруге бола ма сұрағына ойын білдіреді(1б)

Зертте: Ағаш жаңқасы арқылы жүргізіледі


2 тапсырма Жұптық жұмыс

Зертте

Үдерістердің қайсысында ағаш жаңқасының қасиеті өзгерді?

Кестеге толтыр

Дескриптор:

-ағаш жаңқасының үдеріске дейінгі қасиетін анықтайды(1б)

- ағаш жаңқасының үдерістен кейінгі қасиетін анықтайды(1б)

Сергіту:

3-тапсырма Топтық жұмыс

I-топ: Заттардын касиетін өзгертетін немесе жаңа затқа айналдыратын үдерістерді кызыл қарындашпен, қасиеті өзгермейтін, басқа зат түзілуі журмейтін үдерістерді көк қарындашпен боя.

Дескриптор:

- заттардың қасиетін өзгертетін немесе жаңа затқа айналадыратын үдерісті тауып,қызыл қарандашпен бояйды;

- басқа зат түзілуі журмейтін үдерістерді тауып, көк қарындашпен бояйды.


II-топ: Үдеріс. Мақтаны өңдеу арқылы түрлі түсті жейде алудың ретін жаз.

Дескриптор:

- мақтаны өңдеу арқылы түрлі түсті жейде алудың ретін тауып жазады;

-тағы қандай заттар алуға болатынын жазады.


III-топ: Сәйкестендір.

Берілген заттардың өзгеруіне қандай үдерістер әсер етеді?

Нәтижесінде қандай зат алынады?

Заттар мен үдерістерді сәйкестендір.

Дескриптор:

- берілген заттардың өзгеруіне қандай үдерістер әсер ететінін тауып, сәйкестендіреді;

-нәтижесінде қандай заттар алынатынын жазады.

Майшам мен сіріңкені зерттеп сипаттайды.

Ағаш пен қағаздың қасиеттерін салыстырып, сипаттайды









Ағаш жаңқасының үдеріске дейінгі қасиетін анықтайды,

ағаш жаңқасының үдерістен кейінгі қасиетін анықтайды

ҚБ:

1балл

1балл

1балл

1балл

1балл

1балл

1балл




















ҚБ:


1балл

1балл



Барлығы:

10балл

Оқулық

60-61-бет

Майшам

Сіріңке

Қағаз

Ағаш

Таратпа кесте





















Оқулық

61 бет

Ағаш жаңқасы,

су,сіріңке

кесте





Сабақтың аяғы

5 минут

Сабақты қортындылау: «Телефон» әдісі

Жаңа сабақ бойынша дайындалған сұрақтарға, телефон тұтқасы арқылы жауап береді.

Кері байланыс:

Үйге тапсырмасы:

60-61 бет, түсініп оқу

Қойылған сұрақтарға жауап береді



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.10.2024
275
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі