Заттардың қозғалысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Заттардың қозғалысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қозғалыстың маңызын біледі. Қозғалыстың себебін түсіндіреді. Өлі және тірі табиғаттағы қозғалысты ажыратады. Қаңқа түрлерін ажыратады. Қаңқа түрлерін сипаттауда ағза өкілдерін атайды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

5.3 В Қозғалыс

Педагогтың аты-жөні

Джакашова Ж.Ж.

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Қозғалыс

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.5.2.1 тірі және өлі табиғатта қозғалыстың маңыздылығына мысалдар келтіреді және түсіндіру

5.5.2.2 әртүрлі жануарлардың қаңқа түрлерінің ерекшеліктерін зерттеу

5.5.2.3 денелер қозғалысының себебін анықтау

Сабақтың мақсаты


денелер қозғалысының себебін анықтайды

әртүрлі жануарлардың қаңқа түрлерінің ерекшеліктерін біліп, түсіндіре алады

әр түрлі ортада тіршілік ету түріне байланысты қаңқа түрлерін анықтайды

Бағалау критерииі

Қозғалыстың маңызын біледі. Қозғалыстың себебін түсіндіреді. Өлі және тірі табиғаттағы қозғалысты ажыратады. Қаңқа түрлерін ажыратады. Қаңқа түрлерін сипаттауда ағза өкілдерін атайды.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Сыныпты ұйымдастыру

Ұжымда сұрау:

  1. Тіршілікте не қозғалысқа ие?

Қозғалуға бейім заттардың тізімін жаз.

Оқушылар жазуы мүмкін: тірі табиғат және өлі табиғат денелері, су, өсімдік, жан-жануар.

Мұғалім өсімдіктер мен су қалай қозғалуы мүмкін, бұл үдеріске не себеп болады деп сұрақтар қою арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыруы қажет.

Оқушыларшаттықшеңберінқұрады.Мұғалімніңқойған

сұрағынажауапбереді.Бір-бірінеәдемісөздерайтады.

Біз тату-тәттіміз.

Бізбақыттымыз!

Әркүнімізқуанышқа

толы.

«Алдығы оқуда» күлегештер арқылы бағалаймын.



Ортасы

Мұғалім өсімдіктер мен су қалай қозғалуы мүмкін, бұл үдеріске не себеп болады деп сұрақтар қою арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыруы қажет. Тамыр суды қалай сіңіреді, ол қалай басқа мүшелерге таралады?


  1. Қандай қозғалысқа келтіретін мүшелерді білесіңдер? Мүшелерді қозғалыспен қамтамасыз ету үшін нені білу қажет деп ойлайсың?


Оқушылар табиғи құбылыстар туралы білімдерін қолдана отырып талдап көрседі.


Демонстрация: Шарды сумен толтырып, судың бетіне орналастыр. Шарды бір жағынан итер. Оның пішіні қалай өзгерді?

Жұпта талдау: Шарды қозғалысқа келтірген не? Ол қандай құбылыс? Осы сұрақтарды сұрай отырып күш деген терминге әкеледі.

Жұптарға бөлу үшін оқушылардың өзіне таңдауды беріңіз, немесе сағат стратегиясы бойынша.

Сағат стратегиясы: сыныптағы оқушылардың саны он екі болған жағдайда оларды сағат үлгісіне сәйкес тұрғызып, түзу сызық бойындағы оқушылардан жұп құраңыз.

Қозғалыс болу үшін күш болмаса жан жануарларға не керек? Қаңқа және бұлшықет терминдеріне келеді.

Қанқаның қандай түрлері болады?

Мәтін немесе суреттерді қолданып, төмендегі кестені толтырады.

Мекен ортасы

Тірек – қимыл мүшелері

Қозғалыс тәсілдері

Мысалдары

Құрлық




Ауа




Су




Бейнеақпарат көру (тірі ағзалардағы қозғалыс)

Талқылау жүргізу.

Қаңқа түрлерімен таныстыру мақсатында оқушылар 3 топқа бірігеді.

  1. Топ гидрокаңқаны зерттейді.

  2. Топ ішкі қаңқаны зерттейді.

  3. Топ сыртқы қаңқаны зерттейді.


Жеке жұмыс.

Оқушыларға таратпалар таратылады. Әр таратпада кез келген қозғалыс бейнелену немесе жазылуы тиіс, мысалы, доптың құлауы, шардын тегіс және бұдыр жерде қозғалысы, тығынның судың бетінде қалқуы және т.б.. Оқушы таратпада көрсетілген қозғалыстың себебін түсіндіруі қажет

Талқылай келе оқушылар әрбір дененің қозғалуына ауырлық күші себеп болатынын түсінуі қажет.

Топтық жұмыс.

Оқушылар 3 топқа бірігіп, қозғалыстың маңызын анықтауда Венн диаграммасын толтырады

Бағалау

Жаңа тақырып бойынша ашық сұрақтар қою

Сабақтың қорытындысын шығару

. Тақырыпты оқи отырып тірек сызба арқылы тақырыпты түсінеді

Сабақтың басында оқушылар әр топты «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды



«Жеке әңгіме» үлгісібойынша

өзінбағалайды






Тапсырмалар жазылған үлестірме қағаздар


Сабақтыңсоңы


Рефлексия: «Ой бұлты» әдісі.

- Ал балалар осы сабақтан не үйрендік? - Өздеріңе қандай ой түйдіңдер? - Кімнен үлгі алар едіңдер?Топқа ақ парақ беріледі. Топ мүшелері бірлесіп, сабақта өткен тақырып бойынша сөздер мен сөз орамдарын қағазға түсіреді.


Үй жұмысы (деңгейлеріне қарай):

1. Оқулық, 45 бет, 2-тапсырма. Жазбаша орындау.

2. Өлең жаттау

Мен ұқыпты баламын,

Орнында кітап, қаламым.

Салып алып сөмкеме,

Мектебіме барамын.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2021
892
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі