Сабақтың
басы
2
мин
2
мин
3
мин
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасып,
оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы
оқушылардың зейінін сабаққа
аудару
Тренинг
«Атомдар және
молекулалар»
Мақсаты: Жылдамдыққа үйретіп,
қарым-қатынасты нығайту. Барысы: Бөлмеде қатысушылар шашырап
жүреді. Жүргізуші алақанын қанша соқса, сонша қатысушы бірігеді.
Мысалы: жүргізуші алақанын 5 рет соқса қатысушылар әр жерге
бес-бесеуден шоғырланады т.с.с. ... ойын осылай жалғаса
береді.
Үй
жұмысы
-
Макроорганизмдер дүниесіне
жататын нысандар?
-
Материктердің
ауданы?
-
Мұхиттардың
ауданы?
-
Жер туралы қандай ақпараттар
білеміз?
-
Жер бетіндегі тығыздық
қалай?
-
Жердегі тіршілік қалай
жаралған?
|
Мұғаліммен амандасып, кезекші
оқушы сыныптағы оқушылардың санын
баяндайды
Бұл тренинг арқылы оқушылардың
бойында бір – бірене құрмет және
жасампаздық құндылығы
дариды
Оқушылар өткен тоқсан
тақырыптарына
тоқталады
|
(ҚБ) мұғалім
1-10 балл аралығында
бағалайды
Дескриптор:
Жалпы – 2
балл:
Өткен тарау сұрақтарына жауап
береді
|
|
Сабақтың
ортасы
3
мин
4
мин
8
мин
3
мин
7
мин
|
Жаңа
сабақ
Бейнеролик: Атомдар мен
молекулалар
-
Тапсырма
(ЖТ)Жеке
тапсырма
Терминдерге анықтама
беріңіз
-
Атомдар;
-
Молекулалар;
-
Зат;
-
Дене;
Бейнеролик: Броун
қозғалысы
Сұрақтар:
-
Тапсырма
(ЖТ) Жеке
тапсырма
(ФС) Функционалдық
сауаттылық
тапсырмасы
-
Қарапайым
заттар
-
Күрделі
заттар
-
Тапсырма
(ЖТ) Жеке
тапсырма
Сөйлемдерді
толықтыр
Молекулалар ________________
тұрады, атомдардың ________________ түрі және заттар түзеді,
керісінше ________________, атомдар ________________ заттар түзеді.
Сутек пен оттек ________________ зат. Су, ас тұзы
_____________________
зат.
|
Оқушылар суретке сабақтың
тақырыбы және мақсатын
атайды
Оқушылар бейнероликті көріп
зерделейді. Атом мен молекулаларды
талдайды
Оқушылар тақырыптағы
терминдерге тоқталып мағынасын
ашады
Оқушылар бейнероликті ұжым
болып талқылайды. Броун қозғалысын
атайды
Оқушылар мұғалімнің
нұсқаулығымен қарапайым және күрделі заттарды
анықтайды
Оқушылар бүгінгі тақырыпты
қорыту мақсатында сөйлемдерді толықтыру тапсырмасын
орындайды
|
«Жарайсың» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дескриптор:
Жалпы 4 –
балл:
1.Атом, молекула, зат және
денені сипаттайды;
Дескриптор:
Жалпы 4 –
балл:
1.Қарапайым заттарды
атайды;
2.Күрделі заттарды
атайды;
Дескриптор:
Жалпы 2 –
балл:
Молекула мен атомдарды
сипаттайды
|
https://youtu.be/i8hORIrC1xE?si=VxDAvsPHaD_gFKOj
Ж.И
https://chatgpt.com
оқулық
https://youtu.be/AKtoM6YWRtM?si=z12TPn7BiurIi2Gv
https://learningapps.org/watch?v=pzmrr72kn24
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Кері
байланыс
БББ
кестесі
Үйге
тапсырма
Алматы кітап баспасы 2019 жыл
§17
Мектеп баспасы 18
параграф
|
Оқушы жаңа тақырыпты
қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс
орнатады
|
Мұғалім оқушылардың
тапсырмаларды орындауына
байланысты
1 – 10 балл аралығында
бағалайды
|
|