|
Бекітемін: |
Оқу ісінің орынбасары Жумабай Г. |
|
Бөлім: |
8.3В Химиялық байланыс түрлері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Мырзағали Айман Райысқызы |
|
Күні: |
14-17.02.2025 |
|
Сыныбы: |
8АӘ Қатысушылар саны Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заттардың суда еруі. «Заттардың ерігіштігін зерттеу» БЖБ №2 |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.4.1 -заттарды судағы ерігіштігі бойынша жіктеу 8.3.4.2 -ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
заттарды судағы ерігіштігі бойынша жіктеп, ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын түсіндіре алады |
|
Сабақтың құндылығы: |
Жасампаздық пен жаңашылдық |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру бөлімі |
-Сәлеметсіздер ме,оқушылар? -Бүгін сабақта кім жоқ? Үй тапсырмасын тексеру |
|
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық. Дк экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. |
? "Су – әмбебап еріткіш. Бірақ барлық заттар суда
ери ме?" |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Презентация |
|
Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
|
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. |
|
БЖБ |
БЖБ тапсырмалары бар парақты таратады |
БЖБ тапсырмаларын орындайды |
Балл қою кестесіне сәйкес бағаланады |
Тапсырма бар парақтар |
|
Жеке жұмыс |
Тақтада берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
|
|
Практикалық жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Үйге тапсырма: §__тақырыпты оқып, түсіну. Тақырып соңындағы ___тапсырмаларды жазбаша орындау.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Заттардың суда еруі. «Заттардың ерігіштігін зерттеу»
Заттардың суда еруі. «Заттардың ерігіштігін зерттеу»
|
Бекітемін: |
Оқу ісінің орынбасары Жумабай Г. |
|
Бөлім: |
8.3В Химиялық байланыс түрлері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Мырзағали Айман Райысқызы |
|
Күні: |
14-17.02.2025 |
|
Сыныбы: |
8АӘ Қатысушылар саны Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заттардың суда еруі. «Заттардың ерігіштігін зерттеу» БЖБ №2 |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.4.1 -заттарды судағы ерігіштігі бойынша жіктеу 8.3.4.2 -ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
заттарды судағы ерігіштігі бойынша жіктеп, ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын түсіндіре алады |
|
Сабақтың құндылығы: |
Жасампаздық пен жаңашылдық |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру бөлімі |
-Сәлеметсіздер ме,оқушылар? -Бүгін сабақта кім жоқ? Үй тапсырмасын тексеру |
|
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық. Дк экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. |
? "Су – әмбебап еріткіш. Бірақ барлық заттар суда
ери ме?" |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Презентация |
|
Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
|
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. |
|
БЖБ |
БЖБ тапсырмалары бар парақты таратады |
БЖБ тапсырмаларын орындайды |
Балл қою кестесіне сәйкес бағаланады |
Тапсырма бар парақтар |
|
Жеке жұмыс |
Тақтада берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
|
|
Практикалық жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Үйге тапсырма: §__тақырыпты оқып, түсіну. Тақырып соңындағы ___тапсырмаларды жазбаша орындау.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз
















