2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Заттардың суда еруі. «Заттардың ерігіштігін зерттеу»

Заттардың суда еруі. «Заттардың ерігіштігін зерттеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Заттардың суда еруі. «Заттардың ерігіштігін зерттеу»
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бекітемін:

Оқу ісінің орынбасары Жумабай Г.

Бөлім:

8.3В Химиялық байланыс түрлері

Педагогтің аты-жөні:

Мырзағали Айман Райысқызы

Күні:

14-17.02.2025

Сыныбы:

8АӘ Қатысушылар саны Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Заттардың суда еруі. «Заттардың ерігіштігін зерттеу»

БЖБ №2

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.4.1 -заттарды судағы ерігіштігі бойынша жіктеу

8.3.4.2 -ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

заттарды судағы ерігіштігі бойынша жіктеп, ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын түсіндіре алады

Сабақтың құндылығы:

Жасампаздық пен жаңашылдық

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру бөлімі


-Сәлеметсіздер ме,оқушылар?

-Бүгін сабақта кім жоқ?

Үй тапсырмасын тексеру

  • Оқушылар амандасады.


  • Кезекші сабақта жоқ оқушыларды баяндайды.



«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Оқулық.


Дк экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

? "Су – әмбебап еріткіш. Бірақ барлық заттар суда ери ме?"
? "Неліктен қант шайда ериді, ал май суда ерімейді?"
? "Егер суда еру процесі болмағанда, өмір қандай болар еді?"

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Презентация


Мағынаны ашу.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді.

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.


Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.

БЖБ

БЖБ тапсырмалары бар парақты таратады


БЖБ тапсырмаларын орындайды

Балл қою кестесіне сәйкес бағаланады

Тапсырма бар парақтар

Жеке жұмыс

Тақтада берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



Практикалық жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Үйге тапсырма: §__тақырыпты оқып, түсіну. Тақырып соңындағы ___тапсырмаларды жазбаша орындау.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



















15 Ақпан 2025
142
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі