Заттардың тасымалы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Заттардың тасымалы

Материал туралы қысқаша түсінік
материал 7 сыныпқа арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы



Тақырыбы:

Заттардың тасымалдануы»

Мектеп:№22

Қайталау сабақ 09.11.18ж

Пәні:Биология

Мұғалімніңаты-жөні: Урумова Қарлыгаш


СЫНЫП: 7а

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын түсіндіру; 
Өсімдіктерде заттардың тасымалын қамтамасыз ететін мүшелерді танып білу.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын түсіндіре алады; Өсімдіктерде заттардың тасымалын қамтамасыз ететін мүшелерді танып біледі.





Оқушылардың көпшілігі :Өсімдңтердегі заттардың тасымалын қамтамасыз ететін құрылымдардың құрылыс ерекшеліктерін атқаратын қызметімен байланыстыра сипаттай алады.




Кейбір оқушылар: Пікірталас жүргізу арқылы өмірмен байланыстырады.


Бағалау критерийі

Тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын түсіндіреді.Өсімдіктерде заттардың тасымалын қамтамасыз ететін мүшелері, мүшелер жүйесін және олардың құрылысын анықтайды.




Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Сұрақтарға жауап береді, сұрақ құрастыра алады. ( оқылым-тыңдалым, оқылым-жазылым, оқылым-айтылым,тыңдалым-жазылым және т.б.)




Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер:диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Қоректік зат, мүше, мүшелер жүйесі.


Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығын балалардың бойына дарыту.


Пәнаралық байланыс

музыка, ағылшын,өзін өзі тану, орыс тілі.


Алдыңғы оқу






Жоспар



Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы 

10 минут

Мақсаты:

Оқушыларды белсенді оқытуға ынталандыру








Алдыңғы білімді еске түсіружәне кеңейту.

































Сабақтың ортасы 20 минут

1. Ұйымдастыру 2.Психологиялық ахуал жасау ( Шаттық шеңбері –үш тілде) 3.Топқа бөлу.(ағаш қорғаушылар, қандастар, сабақтастар) 4. «Миға шабуыл» стратегиясы - топқа бөліну

5.Тақырып пен мақсатты анықтау.Талқылауға арналған сұрақтар:
Не себепті …. деп ойлайсыз?1.Қалай ойлайсың, неге «топтар дәл осы суреттермен таңдалып отыр»?

Түсіндіріңіздер, топ атауын құрастырады

«Сабақ және тамыр. Сабақтың ішкі құрылысы: қабық, камбий, сүрек, өзек. Тамыр аймақтары: бөліну, өсу, сору және өткізу аймақтары.» тақырыбында ойын ойнау. Ойын аты: «Тасымал» ойын (монополия ойыны бойынша) шарты. Әр топ кезектесіп кубикты лактырып, шыққан сандарға байланысты картамен қадам жасап отырады. Картада (↑)-мәре, жалау-сөре, микрофон-өз өнерин көрсету, қақпан-ойынды келеси топқа беру, су немесе толқын-ойынды тоқтату, тосын сый- бир қадам алға жүру сияқты шартты белгілер бар














DrawObject2 DrawObject1






DrawObject4 DrawObject5


-

DrawObject3 DrawObject6

Ойын қадамын жасау үшін әр топ бір-біріне сұрақ қояды.


Терминологиямен жұмыс

Ағаш қабығы-корка деревянная-wooden crust

камбий-камбий-cambium

сүрек-заболонь-sapwood

өзек-сердцевина-core

қан-кровь- blood

тамыр-корень-root

сабақ-стебель-stem

  • бүгін қандай керемет күн!

  • какой сегодня замечательный день!

  • today is a wonderful day!


  • бүгін біздің күніміз өте сәтті өтеді

  • сегодня наш день пройдет очень удачно

  • today our day will be very successful












Сөздік дәптермен жұмыс

Мақсаты:Тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын түсіндіреді.

3-тапсырма.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырып мазмұнын ашады.


Сергіту сәті



Бейнеролик «Ерекше ағаштар» үоutube.com



Шөбі шүйгін көк майса

Алақаным жұптасқан

Тік тұрып сен қимылда

Төбемде тұр көк аспан (қара жорға билейміз)

Оң қолымда кеудемде

Сол қолымда кеудемде

Аяқтарым билеуде

Тұла бойым икемде (лизгин биін билейміз)

Қолың бастың үстінде

Астына қолым түстің бе ?

Қимылдат басты, қанекей

Жыми, биле күрсінбе (өзбек биін билейміз)

Қарсы қойып қолыңды

Иықтарың қонымды

Қозғалт міне осылай

Тапқын оң мен солыңды (орыс биін билейміз)

One, two, three де

Dance, dance we де (2 рет) (ағылшынша сөйлейміз)

Ой бәрекелді, қошеметтейміз бір-бірімізге

Сабақтың соңы 10 минут

Мақсаты:Білімді жинақтау



4-тапсырма.(сабақты пысықтау үшін)

Ойын «швңырақ». Топ басшылар ойыны. Шарты: топ басшысына сөздер беріледі, топқа сол сөзге мағыналас сөздер арқылы түсіндіреді. Топ сөзді табады. Мысалы. Сұйық дәнекер ұлпасы, ағзада қантамырлар бойымен оотегіні тасымалдайды, қызыл түсті болады – қан.


«Жұтқан жұтамайды» әр топ мақал-мазмұнымен ойын жинақтайды, өздерінің ойын айтады.

ҚБ: Мадақтау
Үйге тапсырма: «Заттардың тасымалдануы».Тақырыпты оқу.


1-топ

    1. blood Қан

    2. Жасуша

    3. Жапырақ

    4. Құмырсқа

    5. Прокариот


2-топ

  1. Құрт

  2. Су

  3. sapwood Сүрек

  4. Қызыл кітап

  5. Фотосинтез


3-топ

  1. Темір

  2. корка деревянная Ағаш қабығы

  3. Өсімдік

  4. Қоректік тізбек

  5. Мүше





Қосымша ақпарат:



Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс –Бейнелеу өнері, физика, әдебиет,химияДенсаулық жəне қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтарменбайланыс(тəрбиеэлементі).

Рефлексия Сабақтың мақсатымен оқуміндеттеріорындалды ма?Бүгін оқушыларне үйренді?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақтаберілген сұрақтарға жауап беріңіз. Қорытынды Сабақ міндеттерін орындай отырып мақсатқа жеттім деп ойлаймын. Оқушылар бір біріне құрметпен қарай отырып бағалауды, саралауды үйренді.Тақырыпқа сай заттар тасымалдануын және оған қатысатын мүшелер жөнінде білді. Саралау өз уақытымен орындалды және тапсырмалар соған сай болды.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: 2:Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1: Мысалы, тапсырманы жетілдірген кезде....2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесісабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1:2:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
20.11.2018
12489
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі